اطلاعات تماس
  • 051522*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275641918012

سئو چگونه بر رشد کسب و کار ها تاثیر می گذارد؟

آیا سئو وب سایت بر رونق کسب و کار های آنلاین تاثیرگذار است؟

کد: 140010275641918012

https://bit.ly/3AnfpkD

، (اخبار رسمی): در این مقاله کوتاه بر تاثیر گذاری سئو بر رشد کسب و کار ها می پردازیم و با هم بررسی می کنیم که آیا سئو وب سایت بر رشد کسب و کار ها تاثیر گذار است یا خیر و اگر بله تا چه حدی می تواند تاثیرگذار باشد؟

آیا سئو وب سایت بر رونق کسب و کار های آنلاین تاثیرگذار است؟
آیا سئو وب سایت بر رونق کسب و کار های آنلاین تاثیرگذار است؟

آیا سئو وب سایت بر رونق کسب و کار های آنلاین تاثیرگذار است؟ قطعا بله، اما بهتر است بدانید که سئو هم مانند هر چیز دیگری دو سو دارد و مانند چاقو برای تهدید و یا عمل جراحی می تواند استفاده شود.

سئو چگونه بر رشد کسب و کار ها تاثیر می گذارد؟

در ابتدا باید ببینیم اصلا سئو چیست و این واژه چگونه شکل گرفته است؟

سئو یک اصطلاح است انگلیسی است (SEO) که فارسی زبان ها به اشتباه یا بر حسب روان خوانی آن را سئو خواندند و اینگونه در وب فارسی بیان شد، سئو مخفف کلمات انگلیسی است و معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را می دهد.

در این مقاله قصد ما بررسی سئو و آموزش سئو نیست بلکه می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید با فراگرفتن سئو کسب و کار خود را در اینترنت و فضای مجازی رونق دهید.

اگر دقت کرده باشید در اینترنت که جستجویی انجام می دهید (طبیعتا منظور ما از طریق وب سایت گوگل است) سایت های زیادی را مشاهده می کنید و با عناوین جالب و متفاوتی هم این وب سایت ها در گوگل دیده می شوند که خوب بسته به سلیقه شما یکی از آنها را انتخاب می کنید و وارد آن می شوید.

هر چقدر سایت در نتایج بالا تری باشد به اصطلاح میگوییم آن سایت سئو بهتری دارد.

اصلا سئو یعنی رعایت یک سری اصول برای بهبود رتبه در گوگل و سایر موتور های جستجوگر، از طرفی هم به خاطر اینکه جستجو در اینترنت بین مردم بسیار مرسوم شده و بسیار زیاد از آن استفاده می کنند، پس بازار مناسبی هم به وجود آورده که بهتر است هر کسب و کاری در گوگل جایگاهی برای خودش کسب کند.

چرا؟

به این خاطر که با حضور شما در گوگل می توانید مشتریان زیادی کسب کنید و از سیلاب جستجو های بیکرانی که در گوگل هست بلاخره بخشی از آن را نسیب خود کنید و خدا رو چه دیدید شاید شما هم یکی از آن فروشگاه های مطرحی شدید که زمانی رقیب شما بودند.

آیا سئو وب سایت بر رونق کسب و کار های آنلاین تاثیرگذار است؟

قطعا بله، اما بهتر است بدانید که سئو هم مانند هر چیز دیگری دو سو دارد و مانند چاقو برای تهدید و یا عمل جراحی می تواند استفاده شود.

منظور از تهدید در اینجا چیست؟

منظور این است که شما نمی توانید با سئو یک مقاله ضعیف و یا یک محصول بی کیفیت را به صفحه اول گوگل برسانید و در آنجا آن را به زور نگه دارید و گوگل با توجه به رفتار کاربران با سایت شما سایت شما را جریمه خواهد کرد، چرا که اینکار یک تهدید برای اعتبار گوگل محسوب می شود.

منظور از عمل هم این است که شما می توانید با رعایت اصول سئو یک جراحی موفق در کسب و کار خود انجام دهید و کسب و کار خود را شفا دهید، چراکه سئو وقعا بخش جدا نشدنی کسب و کار های آنلاین است.

و در انتها هم لازم است به شما وب سایت سئو 6 را معرفی کنیم که در آن مقالات بی خطر و صحیح سئو منتشر می شود و بر اساس تجربه سئو مقالات آن منتشر شده است و برای کسب و کار شما می تواند بسیار مفید باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051522*****
[نمایش اطلاعات]