اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275642315024

قیمت نصب ایزوگام با ضمانت کتبی

کد: 140010275642315024

https://bit.ly/3Fy2DRz

، (اخبار رسمی): هزینه نصب ایزوگام پس از خرید ایزوگام دومین دغدغه هر خریداری می باشد، چرا که اجرای ایزوگام امری تخصصی می  باشد که در صورت عدم انجام به طور صحیح می تواند موجب از بین رفتن کارایی عایق رطوبتی شما شود.

هزینه نصب ایزوگام پس از خرید ایزوگام دومین دغدغه هر خریداری می باشد، چرا که اجرای ایزوگام امری تخصصی می  باشد که در صورت عدم انجام به طور صحیح می تواند موجب از بین رفتن کارایی عایق رطوبتی شما شود.

هر یک از مشتریان خرید ایزوگام دلیجان الزاماً باید قبل از خرید محصولات مختلف تولیدی از لیست قیمت نصب عایق رطوبتی دلیجان به وسیله نصاب هایی حرفه ای و همین طور ویژگی های یک نصاب خوب مطلع شوند. اینجاست که برقراری تماس با مشاوری حرفه ای و کاردان در این زمینه می تواند کمک شایان توجهی به مشتری داشته باشد و وی را تا حد امکان راهنمایی کند.

برای اطلاع از قیمت نصب انواع ایزوگام تولیدی در کارخانجات دلیجان با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

قیمت نصب ایزوگام در تهران

شرکت خوارزم سازه علاوه بر فروش ایزوگام به مشتریان سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات نصب در تهران نیز می کند، مشتریانی که از این شرکت اقدام به خرید ایزوگام کرده اند می توانند از خدمات نصاب های شرکت خوارزم سازه استفاده نمایند و کمترین هزینه را هم برای نصب عایق رطوبتی خود بپردازند.

علاوه بر مشتریانی که ایزوگام خود را از خوارزم سازه تهیه کرده اند افرادی که ایزوگام خود را از مرکز دیگری تهیه کرده اند اما از خدمات نصب بهره مند نشدند هم می توانند از خوارزم سازه کمک بگیرند.

قیمت نصب ایزوگام توسط متخصصین خوارزم را می توان پایین ترین هزینه برای اجرا و انجام این کار دانست.

علاوه بر این شرکت خوارزم سازه برای خدمات نصب ایزوگام اقدام به ارائه ضمانتنامه کتبی نیز می کند.

ابزار های مورد نیاز برای نصب ایزوگام

هر نصاب برای نصب عایق رطوبتی دلیجان به ابزارها و وسایلی نیازمند است. ابزارهایی که در صورت نبود حتی یک مورد از آن ها نمی توان برای نصب عایق رطوبتی دلیجان اقدامی کرد.

از میان این وسایل مهم برای نصب عایق رطوبتی تولید شده می توان از قرقره برای حمل هر یک از رول های ایزوگام به محل نصب، ماله، طناب، فندک جرقه ای، کپسول آتش نشانی، مشعلی چند شعله تا یک شعله، دستکش نسوز، کلاه و کفش مناسب، کاتر و جارو اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت خرید مستقیم از کارخانه ایزوگام در استان تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمان مناسب برای نصب ایزوگام 

شاید این پرسش به ذهن شما مشتریان عزیز نیز برسد که بهترین زمان برای نصب عایق رطوبتی چه زمانی است؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمتتان عرض کنیم که در زمان نصب عایق رطوبتی دلیجان هر چه هوا گرم تر باشد بهتر است.

حتماً می پرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که در این صورت ایزوگام دلیجان مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد و بیشتر از آن چه که در تصور شماست برایتان کار می کند.

پس حتماً‌ کار نصب عایق رطوبتی دلیجان را در ماه های گرم سال مانند تیر و یا مرداد انجام دهید.

البته روی شهریور و مهر ماه هم می توان حساب کرد اما باز هم هوا در آن زمان به اندازه دو ماه اول فصل تابستان گرم نیست.

قیمت نصب ایزوگام های تولیدی در کارخانجات شهرستان دلیجان براساس متراژ فضای مورد نظر برای نصب ایزوگام متفاوت است.

مراحل نصب ایزوگام 

نصب عایق رطوبتی دلیجان طی مراحل و فرآیندهایی برای هر یک از مشتریان انجام می شود. در ادامه با ذکر مراحل نصب عایق رطوبتی دلیجان در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

برای شروع کار نصب عایق رطوبتی دلیجان در ابتدا باید سطح زیرین کار را برای نصب عایق رطوبتی آماده کنید. به این معنا که در صورت کثیف بودن سطح آن را با جارو کاملاً تمیز کنید و تمام ایزوگام های کار شده قدیمی را بکنید.

پس از این کار نوبت به اندازه گیری تمام سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام و همین طور شیب بندی آن ها می رسد.

دقت داشته باشید که برای نصب ایزوگام نباید از گوشه ها شروع کرد و از بالا به پایین کار را پیش برد. این کار نتیجه ای به جز شکل نامنظم و ناموزون گوشه ها نتیجه ای را در پی ندارد.

در نتیجه همواره از وسط کار برای نصب عایق رطوبتی دلیجان اقدام کنید تا در انتها مشتری کاری تمیز و بدون ایراد را از شما تحویل بگیرد.

در انتهای کار هم نوبت به هواگیری تمام سطح ایزوگام کاری شده و اطمینان از اتصال کامل ورقه های عایق رطوبتی به یکدیگر و همین طور تست کار و آب بندی آن می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید