اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010285643515024

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

کد: 140010285643515024

https://bit.ly/3FQvKjf

، (اخبار رسمی): ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 از جمله بهترین ایزوگام ها در شهرستان دلیجان است که با فروش تولیداتی متنوع از جمله ایزوگام فویل دار، ساده و چهار لایه توانسته جای خود را در میان مشتریان باز کند.

ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 از جمله بهترین ایزوگام ها در شهرستان دلیجان است که با فروش تولیداتی متنوع از جمله ایزوگام فویل دار، ساده و چهار لایه توانسته جای خود را در میان مشتریان باز کند. کیفیت بالای محصولات تولیدی در کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان و همین طور قیمت عالی محصولات می تواند دلیلی دیگر بر برتری محصولات ارائه شده در این کارخانه باشد

حتی در نمایندگی بام گستر در تهران نیز به علت خرید مستقیم می توانید قیمت پایینی را برای خرید این برند از عایق رطوبتی پرداخت کنید. البته دقت داشته باشید که قیمت ایزوگام بام گستر اصل با نصب بیشتر از زمانی است که مشتری تمایل به نصب ندارد.

از آن جایی که تمامی مشتریان قبل از هر گونه اقدامی در زمان خرید ایزوگام بام گستر دلیجان از درب کارخانه ایزوگام بام گستر نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با قیمت ایزوگام بام گستر اصل و همین طور کیفیت و انواع ایزوگام های تولیدی در این کارخانه دارند از این رو صحبت و مشورت با کارشناسانی خبره و آگاه در این رابطه می تواند کمک مؤثری به آن ها در زمان خرید محصولات این کارخانه باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید مستقیم کارخانه بام گستر دلیجان ثبت 117 و همین طور قیمت نصب آن ها با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت نام 117

شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 به عنوان یکی از شرکت های تولیدی مشتقات پلیمری و عایق های رطوبتی با ظرفیت تولیدی معادل 4 میلیون مترمربع سال ها پیش یعنی در سال 75 احداث شد.

به کارگیری بهترین مواد اولیه جهت تولید محصولات و بهره گیری از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های کنترل کیفی کالاها شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 را در ردیف بهترین ایزوگام های تولیدی در سطح شهرستان قرار داده است.

این شرکت با مدیریت جناب آقای سید هادی جلالی فعالیت می کند و در قطب صنعتی بوعلی شهرستان دلیجان واقع شده است.

ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از بهترین و باکیفیت ترین ایزوگام های تولیدی در شهرستان دلیجان و حومه است.

انواع ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117

همانطور که می دانید ایزوگام هایی که جهت عایق سازی ساختمان به کار می روند بسته به منطقه زندگی، نوع ساختمان و نوع عایق سازی متفاوت می باشند و کارخانه ها برای هر مصرفی نوع متفاوتی از ایزوگام را به مشتریان خود ارائه می دهند.

کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان هم به مانند باقی کارخانه ها در راستای مشتری مداری دو چندان اقدام به ارائه انواع مختلفی از ایزوگام می کند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها خواهیم پرداخت:

ایزوگام های تیشو و فویل دار

فویل و تیشو و آلومینیوم از جمله محصولاتی هستند که شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان در زمینه وارد کردن آن البته از نوع اصل و باکیفیت فعالیت دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید