اطلاعات تماس
  • 093082*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275642917939

معرفی بهترین بازی های اندروید

لیست کامل بهترین بازی های اندروید

کد: 140010275642917939

https://bit.ly/33HyqSI

، (اخبار رسمی): لیست راه های کاربردی برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی : در این مطلب بهترین روش ها برای افزایش سرعت مثل : پاک کردن کش، غیرفعال کردن انیمیشن ها و...

لیست کامل "بهترین بازی های اندروید" + تصاویر  + توضیحات کامل
بهترین بازی های اندروید ماجراجویی، اکشن، رقابتی

معرفی بهترین بازی های اندروید : بازی های اندروید ماجراجویی، بازی های اکشن، رقابتی

تا به این لحظه بی نهایت بازی اندروید در جهان منتشر شده است اما انتخاب بهترین بازی های اندورید کمی مشکل به نظر می رسد. با این حجم از تعداد بازی ما نمی توانیم دانه به دانه آنها را تست کنیم تا ببنیم کدام بازی بهتر و جذاب تر است. در این مطلب نجوانیوز قصد داریم بهترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های اندروید ماجراجویی

بازی Genshin Impact

استودیو میهویو در سال 2020 بازی گنشن ایمپکت را منتشر کرد. داستان این بازی خواهر و برادری است که یکی از آنها توسط نیروی شر به گروگان گرفته شده و حالا نفر دوم باید به دنبال راهی باشد تا آن یکی را نجات دهد. بازیکن در ابتدای بازی نقش خواهر یا برادر را انتخاب می کند. در طول بازی با شخصیت های مختلف دیگری آشنا می شوید که می توانید از آنها در مبارزات خود استفاده کنید.

گنشن ایمپکت یک بازی با حجم حدودا 8 گیگابایت است پس باید گوشی شما رده بالا یا حداقل میان رده باشد، پس به درد افرادی که گوشی های رده پایین دارند نمی خورد.

حتما بخوانید : افزایش سرعت گوشی اندرویدی

بازی Life is strange

بازی بی نظیر از استودیو دونت ناد است. این بازی روایت گر دختری است که می تواند زمان را برگرداند و دوست خود از یکسری حوادث نجات دهد. اما تغییراتی که با بازگشت زمان انجام می دهد برای مکس ( شخصیت اصلی داستان ) اتفاقاتی می افتد که نیاز به تصمیم گیری دارد. این بازی برای کسانی مناسب است که به تصمیم گیری هایی علاقه دارند که برایشان پایان متفاوتی رقم بزند.

بازی Terraria

در بازی Terraria باید برای بقای خود تلاش کنید. در این راه در محیط لوکال می توانید با هفت دوست دیگر تعامل داشته باشید. این بازی دوربین دوبعدی دارد و بازیکنان را به سیاه چاله ها می کشاند تا به دنبال آیتم های مختلف بروند. این بازی رایگان نیست ولی تنها با پرداخت یکبار هزینه می توانید برای همیشه این بازی را در اختیار خود داشته باشید.

بازی I Want To Go To Mars

در ابتدا باید بگوییم این بازی مناسب کودکان شماست و می تواند آنها را تا حد زیادی سرگرم کند. بازی  I Want To Go To Mars همان طور که از نامش هم پیداست داستان رابین و تدی است که می خواهند به مریخ سفر کنند. از نگاه کودکانه رابین و تدی به این دلیل می خواهند به مریخ بروند که آنجا همیشه هوا آفتابی است و شن و ماسه هیچ وقت تمام نمی شود. ویژگی جذاب آن طراحی خاص بازی است که می تواند مورد توجه فرزندان شما قرار بگیرد. شما در این بازی باید یک راکت بسازید تا با کمک آن بتوانید شهاب سنگ ها را نابود کنید و با جمع کردن سوخت به مریخ برسید. این بازی در واقع یک داستان علمی جذاب است که رنگ بندی های مختص کودکان را داراست.

بهترین بازی های اندروید رقابتی

بازی Looney Tunes World of Mayhem

این بازی ساخته برادران وارنر است و به دلیل پخش فیلم جدید اسپیس جم در بین بازیکنان محبوبیت خاصی دارد. بازی لونی تونز بسیار مشابه محصولات مبارزه ی نوبتی مثل پسرخوانده است. کلیه شخصیت های آشنای مجموعه در این بازی حضور دارند و برای هر یک از آنها می توانید استراتژی خاص خود را در نظر بگیرید. پس اگر از شخصیت های مجموعه لونی تونز خوشتان می آید احتمال زیاد به این بازی هم علاقه مند می شوید. در این بازی در هر دوره یکسری رویدادهای آنلاین برایتان قرار می دهد.

بهترین بازی های اندروید اکشن

بازی Brawl Stars

حتما تا به حال اسم بازی های کلش آف کلنز یا کلش رویال را شنیده اید. این بازی ساخته Real-time موبایل است. شما در این بازی در حالت آنلاین به رقابت به بقیه بازیکنان می روید. وقتی قهرمان های مختلف را آزاد می کنید یکسری قابلیت منحصر به فرد به شما اضافه می شود که کمک می کند به رقابت با بقیه بازیکنان بپردازید. در بازی براول استارز امکان رقابت های سه نفره وجود دارد یا حتی می توانید با دوستان خود این بازی را انجام دهید.

بازی Call of Duty

بازی کال آف دیوتی جزو محبوب ترین بازی های اکشن و ویدیویی محسوب می شود. این بازی در سال 2019 در سبک بتل رویال منتشر شد. این بازی مثل پابجی و فورتنایت از رقابت های 100 نفره نیز پشتیبانی می کند. اگر با بازی های بتل رویال آشنایی دارید این بازی بسیار توصیه می شود.

بازی PUBG

بازی پابجی در سال 2017 برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد ولی مجدد در سال 2018 نسخه اندروید و IOS آن در اختیار کاربران قرار گرفت. این بازی نیز در سبک بتل رویال است و می توانید به صورت آنلاین و چند نفره بازی کنید.

شما در این بازی در یک جزیره فرود می آیید و باید برای بقای خود با بقیه بجنگید. هر نقشه 100 بازیکن دارد و در نهایت برنده کسی است که وجود کم شدن مهمات و اسلحه و کوچک شدن نقشه زنده می ماند. براین پیروز شدن در این بازی باید سرعت و دقت بالایی داشته باشید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی دید دوربین است یعنی شما هم از دید اول شخص و هم از دید سوم شخص می توانید بازی را پیش ببرید.

بازیREDDEN

این بازی جزو متفاوت ترین بازی های اکشن است اگرچه دنیای آن سیاه و سفید است. مثل بقیه بازی ها که کنترل انسان یا حیوان را در اختیار داریم در این بازی باید عهده دار کنترل تیرها باشیم. در هر مرحله باید یک سری فعالیت انجام دهیم تا به خط پایان برسیم ولی نکته ای که وجود دارد شما باید بتوانید با توجه سرعت وزش باد یا حرکات حیوانات تیر را به شکلی تنظیم کنید که به بدن حیوانات یا دشمنان اصابت کند.

همین طور شاید علاقه داشته باشید : بهترین تبلت های گیمینگ

بازی My Friend Pedro (دوست من پدرو)

این بازی یکی از بهترین بازی‌های اندروید در سال 2021 است. این بازی با همکاری استودیوهای همکاری استودیوهای DeadToast Entertainment و 22nd Century Toys LLC توسعه پیدا کرد. بازی دوست من پدرو ترکیبی از آرکید و پلتفرمر است. قصه این بازی به این صورت که پدرو شخصیت اصلی ماجراست و دشمنان پدرو خانواده او را دزدیده‌اند و خود پدرو را بعد از ضرب و شتم بسیار رها کرده‌اند.  حالا پدرو می‌خواهد از دشمنان خود انتقام بگیرد و خانواده‌اش را از چنگال آنان بیرون بکشد. شما در این بازی به پدرو می‌کنید که 37 مرحله را سپری کند و به ترتیب دشمنان خود را از بین ببرد تا به هدف خود نزدیک شود.

 بازی Crash Bandicoot (کراش باندیکوت)

احتمالا بازی خاطره انگیز کراش را بیشتر شما انجام داده باشید. بازی کراش برای اولین بار در سال 1996 برای کنسول پلی استیشن منتشر شد. این بازی به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و انتشار آن میلیونی شد، به همین خاطر شرکت سازنده تصمیم گرفت نسخه موبایلی آن را نیز منتشر کند. بالاخره در سال 2020، پس از تلاش‌های بسیار نسخه اندروید این بازی منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت. در این نسخه همان شخصیت‌های اصلی که در نسخه قدیمی بود، وجود دارد.

بازی های مسابقه ای اندروید

بازی Traffic Rider

اگرچه سال ها از انتشار این بازی موبایل گذشته است ولی بی شک جزو بهترین بازی های موتور سواری است. دید دوربین این بازی اول شخص است و شما به 29 مدل موتور دسترسی دارید. با توجه به قدمت بازی گرافیک آن چندان جذاب نیست اما هنوز هم جزو بازی های هیجان انگیز به شمار می رود. اگر به دنبال بازی موتور سواری هستید که حجم زیادی هم نداشته باشید این بازی بهترین گزینه است.

بازی Mario Kart Tour

استودیو نینتندو تجربه خوبی در زمینه ساخت بازی های کارتینگ دارد. در بازی ماریو کارت تور شما به کارتینگ های مختلف با تغییر در قابلیت های آن  دسترسی دارید. یکی از ویژگی های جالب این بازی ایجاد مسابقات آنلاین با قابلیت های شخصی سازی شده را برای شما فراهم می آورد.

 بازیAsphalt 9

بازی آسفالت 9 چند ویژگی منحصر به فرد دارد که آنها را از سایر بازی های مشابه متمایز کرده است. گرافیک این بازی بسیار خوب است و همچنین سازگاری با گوشی های میان رده را دارد پس اگر گوشی شما سخت افزار قوی ندارد دیگر نگران نباشید. این بازی 50  مسیر مختلف دارد که هر کدام چالش های متنوعی دارند. آخرین ویژگی خاص آن امکان مسابقه آنلاین با دوستان شما را فراهم آورده است.

بازی Forza Street

فورتزا استریت یک بازی است که در شهر میامی جریان دارد. در این بازی 5 میلیادر در کنار هم مسابقات شبانه برگزار می کنند. در این بازی شما کنترل خودرو را در دست ندارید فقط در هنگام عبور از پیج ها به موقع پدال گاز رو فشار دهید. از جمله ویژگی های این بازی می توان به برگزاری مسابقات هفتگی، دریافت امتیاز و به دست آوردن پول اشاره کرد.

در بالا سعی کردیم به تعدادی از بهترین بازی های اندروید را برای شما لیست کنیم. برای نصب بازی های بالا می توانید آسان ترین راه یعنی گوگل پلی را تست کنید. در پایان امیدواریم بازی هایی که معرفی کردیم مورد پسند شما بوده باشد و نهایت لذت را از آنها برده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093082*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ