اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011045656617940

معرفی چراغ خواب کهکشانی

کد: 140011045656617940

https://bit.ly/3ApYwG2

، تهران , (اخبار رسمی): چراغ خواب کهکشانی ( گلکسی پروژکتور ) + مشخصات چراغ خواب پروژکتور کهکشانی و ویژگی های شاخص آن مثل : قابلیت ترکیب رنگ ها، دارای سنسور صدا، بلوتوث و اسپیکر...

معرفی چراغ خواب کهکشانی (کاربردهای گلکسی پروژکتور)
مشخصات کامل چراغ خواب کهشانی

چراغ خواب‌های کهکشانی با ظاهری ساده و درعین حال پیچیده می‌باشند. این چراغ خواب‌ها با چرخش 360 درجه خود موجب انتشار نورها در حالت‌های مختلف می‌شوند که نور و تصویرهای بسیار زیبایی را تولید می‌کنند.

چراغ خواب کهکشانی

از گذشته تا به امروز همیشه مشکلات روزمره و استرس‌هایی که در طول روز تجربه می‌کنیم، باعث بدخواب رفتن ما شده است. قبلا گفته می‌شد برای به خواب رفتن ستاره‌ها را بشماریم زیرا این‌کار قبل از خوابیدن باعث افزایش تمرکز و آرامش بیشتر ما می‌شد، اما با پیشرفت تکنولوژی، فناوری و طراحی وسایل نوین نیاز به این‌کار نمی‌باشد، شما خیلی راحت با خرید چراغ خواب‌های کهکشانی می‌توانید آرامش قبل خواب را برای خود و کودکان فراهم آورید. در حالت کلی این چراغ خواب‌ها با رنگ‌های متنوع و چشم‌نواز و طرح‌های که روی سقف اتاق ایجاد می‌کنند باعث آرامش ما قبل از خواب خواهند شد. معمولا انواع مختلفی از چراغ‌ها وجود دارد اما باید انتخابی داشته باشیم که علاوه‌بر زیبایی در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کند. ما قصد داریم در این مطلب توضیح کاملی درمورد چراغ‌ خواب‌های کهکشانی یا گلکسی پروژکتور ارائه دهیم همچنین تمامی  مشخصات چراغ خواب‌های کهکشانی یا چراغ خواب پروژکتوری را بررسی کنیم پس با لوسیدشاپ همراه باشید.

چراغ خواب کهکشانی چیست؟

چراغ خواب‌های کهکشانی با ظاهری ساده  و درعین حال پیچیده  می‌باشند. این چراغ خواب‌ها با چرخش 360 درجه خود موجب انتشار نورها در حالت‌های مختلف می‌شوند که نور و تصویرهای بسیار زیبایی را تولید می‌کنند. طبق ساختار ویژه‌ایی که دارند می‌توانند نور را با فاصله بسیار زیاد انعکاس دهند و محیطی آرامش‌بخش بر روی دیوار و سقف اتاق به‌وجود آورند. این چراغ خواب‌ها ترس کودکان را در هنگام تاریکی کاهش داده و کودکان خردسال را به‌راحتی با صورت‌های فلکی آشنا خواهند کرد.

مشخصات چراغ خواب کهکشانی

این محصول قابلیت استفاده از باطری و کابل برقی را دارد و به‌راحتی به شارژر موبایل وصل خواهد شد. تمامی نورهای تولید شده در پروژکتور گلکسی از لامپ‌های LED می‌باشد، این چراغ‌ خواب آداپتور به همراه کلید خاموش و روشن کردن را دارد. چراغ خواب‌های کهکشانی انواع مختلفی دارند معمولا چراغ خواب‌های کهکشانی ریموت کنترل دارند و در شب به‌راحتی قابل کنترل می‌باشد و می‌توانید با میل خودتان طرح‌های پخش شده روی سقف را انتخاب کنید. این پروژکتورها می‌توانند در مکان‌های مختلفی نظیر اتاق خواب کودک و بزرگسال و حتی در مراسم و مهمانی‌ها نیز قابل استفاده باشند. با خرید چراغ خواب کهکشانی از خرید لامپ‌های دیگر می‌توانید خودداری کنید و در نتیجه مصرف برق مصرفی کمتری خواهید داشت. معمولا تمامی انواع چراغ خواب‌های کهکشانی را می‌توان شدت نور آن‌ها را کنترل کرد و به آرامش جسمی و ذهنی مدنظر خودتان خواهید رسید. این پروژکتورها یک سبک نوین پیشرفته هولوگرافی می‌باشد. هولوگراف یکی از مباحث فیزیک می‌باشد. به‌طور کلی به علم تولید هولوگرام، هولوگرافی گفته می‌شود. مخترع این سبک نوین دنیس گابور بود. در حالت کلی هولوگرافی بازگشت یک تصویر دو بعدی از یک تصویر سه بعدی می‌باشد. این بازگشت تصویر و نورهای ایجاد شده طرح های بسیار زیبایی می‌توانند  خلق کنند.‌‎

ویژگی‌های شاخص گلکسی پروژکتور کهکشانی

معمولا ویژگی‌ این چراغ خواب‌های کهکشانی باتوجه به انواعی که دارند مختلف و متفاوت می‌باشد اما در حالت کلی چندین ویژگی شاخص دارند که شامل موارد زیر می‌باشد:

•    طراحی‌های زیبا و جذاب

•    به علت ساختار و لامپ‌های استفاده شده مصرف برق بسیار پایینی دارد.

•    تمامی چراغ خواب‌های کهکشانی جنس بدنی با کیفیت بسیار بالایی دارند.

•    تنوع در طرح‌های موجود.

•    پخش نورهای گرم و لذت‌بخش.

•    چرخش 360 درجه چراغ خواب برای پوشش‌دهی برای مکان استفاده شده.

•    جلوه‌های متفاوت نوری.

•    این گلکسی پروژکتورها ال ای دی‌های چند رنگی برای به‌وجود آوردن رنگ‌های مختلف در ساختار خود جای داده‌اند.

•    ایجاد آسمان شب روی سقف و دیوار اتاق کودکان و بزرگسالان.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوسیدشاپ

هلدینگ دیار آرمان ایده با شماره ثبت 585664 و شناسه ملی 14010458443 به عنوان یک شرکت مادر برای راه اندازی و توسعه چند کسب و کار در زمینه های مختلف در تاریخ 4 آبان 1400 با هدف به کارگیری تمام پتانسیل های موجود ( تجارب کسب شده، نیروی جوان با انگیزه، متمرکز سازی سرمایه و... ) تاسیس شد . لوسیدشاپ اولین برند زیر مجموعه این شرکت با بهره مندی از تجربه حدود 40 سال در زمینه بازرگانی و واردات انواع کالا از کشورهای مختلف، می‌تواند واردات و توزیع بروزترین و پرفروش‌ترین محصولات در زمینه دکوراتیو و سرگرمی را با بهترین کیفیت در تیراژ بالا و در نتیجه مناسب ترین قیمت انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی