اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235811617940

توپ شب تاب چسبون (توپ ضد استرس)

توپ ضد استرس (معرفی ویژگی ها + کاربردهای آن) | توپ شب تاب

کد: 140101235811617940

https://bit.ly/3JP6LhU

، تهران , (اخبار رسمی): توپ ضد استرس یا توپ شب تاب علاوه بر ایجاد سرگرمی باعث کاهش استرس و اضطراب ما می شود. این توپ ویژگی ها و کاردبردهای مختلفی دارند

توپ ضد استرس (معرفی ویژگی ها + کاربردهای آن) | توپ شب تاب
توپ ضد استرس | توپ شب تاب | نرمالوی چسبون | توپ له شو

توپ ضد استرس یک توپ با کارایی کاهش استرس و اضطراب می‌باشد. هر زمانی که شما با این توپ بازی کنید هورمون کورتیزول یا همان هورمون استرس کاهش می‌یابد. توپ‌های ضد استرس انواع گوناگونی دارند.

باعث به‌وجود آمدن استرس و اضطراب برای ما هستند. درحالت کلی باید گفته شود که این استرس به جزئی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. ما معمولا به‌طور کامل شرایط برطرف کردن این استرس‌ها را نداریم اما با کارهای ساده خیلی‌ راحت می‌توانیم استرس خود را کاهش دهیم. کارهایی نظیر ریلکسیشن یا مراقبه باعث کاهش استرس می‌شود، اما یکی دیگر از این اقدامات، استفاده از توپ‌های ضد استرس می‌باشد که تاثیر قابل توجهی در کاهش استرس داشته است. این توپ‌ها با ساختاری متفاوت برای سرگرمی و کاهش استرس طراحی شده‌اند و مناسب برای تمامی سنین می‌باشند. ما در ادامه مطلب سعی کرده‌ایم توضیح نسبتا جامعی درمورد این توپ‌ها به شما دهیم پس با ما همراه باشید.

توپ ضد استرس چیست؟

توپ ضد استرس یک توپ با کارایی کاهش استرس و اضطراب می‌باشد. هر زمانی که شما با این توپ بازی کنید هورمون کورتیزول یا همان هورمون استرس کاهش می‌یابد. توپ‌های ضد استرس انواع گوناگونی دارند، اما باید توجه داشته باشید که توپ‌های لاتکس با اجسام نوک تیز برخورد نداشته باشند زیرا آسیب خواهند دید. این توپ‌ها با ساختاری متفاوت طراحی شده‌اند که سبب می‌شود استرس فرد از بین برود، معمولا این توپ‌های ضد استرس با ساختار متفاوت طراحی شده‌اند که سبب می‌شوند استرس ازبین برود، معمولا این توپ‌های ضد استرس آرامش‌بخش هستند و استرس را از شما دور خواهند کرد. زمانی که توپ ضد استرس در دست شما فشرده می‌شود، شما احساس بهتری خواهید داشت. در ابتدا توپ‌های ضد استرس، اسلایمی بودند که در محفظه پلاستیکی ریخته شده بود و با گذشت زمان و طراحی گوناگون به شکل امروزی درآمده است. لازم است بگوییم نام دیگری که برای توپ ضد استرس درنظر گرفته‌ می‌شود فیجت است. فیجت‌ها ضد استرس بوده و عمده کارایی این فیجت‌ها آرامش‌بخش بودن است. توپ ضد استرس معمولا انواع مختلفی دارند که ما در ادامه این مطلب قصد معرفی ویژگی توپ شب تابی پرنده، توپ های ضد استرس له شو و بررسی قیمت توپ شب‌تاب چسبونکی (نرمالوی چسبان ) را داریم.

کاربرد توپ شب تاب پرتابی

این توپ‌ها باعث احساس آرامش پیوسته برای شخص در زمان استفاده می‌شوند و هنگام استفاده، استرس از ذهن افراد دور خواهد شد. اکثر این توپ‌ها دارای رایحه ضد استرس هستند. که شما باتوجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از این رایحه‌ها را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین کاربرد درنظر گرفته شده برای این توپ‌ها از بین بردن تنش‌های ذهنی و دور کردن افکار منفی است. این توپ‌ها سبب ترشح آندروفین که هورمون شادی است نیز می‌شوند. توپ‌های شب‌تابی پرنده در طول روز نور مورد نیاز خود را می‌گیرند و درهنگام شب با حالت شبرنگی بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. شما خیلی راحت می‌توانید در شب نیز با نور گوشی و فلش، نور لازم این توپ‌ها را تولید کنید.

ویژگی های توپ ضد استرس له شو

این توپ‌ها خاصیت کشسانی داشته‌اند و هنگام استفاده آرامش بسیار زیادی به شما خواهند داد. این توپ‌ها با حالت کشسانی خاصی که دارند، هنگام فشار دادن حس خوبی خواهید داشت. ویژگی دیگر این توپ‌های له‌ شو هنگام فشردن این توپ‌ها مداوم ماهیچه بازو و دست شما در حال فعالیت می‌باشد که همین‌کار باعث ازبین رفتن تنش شما است همچنین باعث افزایش انعطاف عضلات شما نیز می‌شود. ویژگی اصلی این توپ‌های ضد استرس له شو جنس خاص و متفاوت به‌کار برده آن‌ها باعث می‌شود تا بعد فشار دادن به حالت اولیه خود برگردند اما باید توجه داشته باشید که با اجسام نوک تیز برخورد نداشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های این توپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●    معمولا قیمت این توپ‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

●    در انواع رنگ‌بندی زیبا طراحی شده است تا رنگ موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

●    طراحی زیبا و متفاوتی دارند.

منبع : لوسیدشاپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوسیدشاپ

هلدینگ دیار آرمان ایده با شماره ثبت 585664 و شناسه ملی 14010458443 به عنوان یک شرکت مادر برای راه اندازی و توسعه چند کسب و کار در زمینه های مختلف در تاریخ 4 آبان 1400 با هدف به کارگیری تمام پتانسیل های موجود ( تجارب کسب شده، نیروی جوان با انگیزه، متمرکز سازی سرمایه و... ) تاسیس شد . لوسیدشاپ اولین برند زیر مجموعه این شرکت با بهره مندی از تجربه حدود 40 سال در زمینه بازرگانی و واردات انواع کالا از کشورهای مختلف، می‌تواند واردات و توزیع بروزترین و پرفروش‌ترین محصولات در زمینه دکوراتیو و سرگرمی را با بهترین کیفیت در تیراژ بالا و در نتیجه مناسب ترین قیمت انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش