اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102055938117940

اسپینر پرنده و ویژگی های منحصر به فرد آن (کاربرد آن چیست؟)

کد: 140102055938117940

https://bit.ly/36RFZIA

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی کامل اسپینر پرنده و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم؛ همچنین این محصول جذاب کاربردهای زیادی دارد که علاوه بر بعد سرگرمی آن باعث تمرکز بیشتر و تخلیه فشار عصبی ما می شود. با وجود اسپنر پرنده شما می توانید استرس را از خود دور کنید.

اسپینر پرنده و ویژگی های منحصر به فرد آن! (کاربرد آن چیست؟)
اسپینر پرنده محصولی جدید از لوسیدشاپ

 امروزه مانند گذشته نسیت که تمام وسیله بازی کودکان فقط توپ باشد. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌ وسایل مختلفی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان اختراع شده است که درکنار سرگرمی می‌تواند کارایی دیگری نیز داشته باشند.

حتی همان توپ هم پیشرفت های زیادی داشته و امروزه توپ پرنده نیز داریم. یکی از این وسایل جدید طراحی شده با کارایی مختلف و متفاوت اسپینر است که این اسم برای ما بسیار آشنا است زیرا در مدت کوتاهی که طراحی شده‌اند بسیار مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته‌اند و افراد زیادی در منزل، مترو و جاهای دیگر از این محصول استفاده می‌کنند.

در زمان استرس به‌وجود آمده برای ما معمولا حرکت‌های تکراری مانند جویدن ناخن، تکان دادن دست‌وپا را انجام می‌دهیم اما این وسایل معمولا باعث کاهش استرس و اضطراب ما و جلوگیری از کارهای تکراری در زمان استرس می‌شوند. اسپینرها انواع بسیار مختلفی دارند ما در این مطلب قصد داریم اسپینر پرنده را برای شما به‌طور کامل شرح دهیم و کاربرد، ویژگی‌های این محصول را کامل برای شما مشخص کنیم پس بهتر است با ما همراه باشید.

ویژگی های اسپینر پرنده ( flying spinner )

قبل از بیان ویژگی‌های اسپینر پرنده بهتر است اطلاعات کلی درمورد خود اسپینر داشته باشید. اسپینر ساخته شده از یک بلبرینگ در مرکز می‌باشد که گاهی از جنس پلاستیک و گاهی از جنس فلز است. در اطراف این بلبرینگ چند لوب وجود دارد که برای چرخش با تلاش کم طراحی شده است.

اسپینر پرنده یکی از محصولات نوینی می‌باشد که امروزه مورد توجه اکثر کودکان و حتی بزرگسالان می‌باشد درواقع این محصول جدید به یکی از جذاب‌ترین وسیله‌های سرگرمی برای تمامی رده‌های سنی تبدیل شده است. اسپینر پرنده با تکان دادن دست فعال می‌شود و هرزمانی که اقدام به پرتاب کنید بعد از مدتی کوتاه مانند بومرنگ به سمت شما بازخواهد گشت.

می‌توان از ویژگی‌های محصول به موارد زیر اشاره کرد:

  •  جنس بدنه مقاوم
  •  زیبایی در طراحی
  •  قیمت مناسب
  •  استفاده شده از چراغ‌های ال ای دی
  •  رنگ‌بندی مختلف و زیبا 
  • حالت بومرنگ با پرتاب در زاویه ۲۰ تا ۴۵ درجه
  • دارای دکمه خاموش و روشن (On/off)
  • دارای باطری قابل شارژ به همراه کابل USB شارژر
  • قابلیت شارژ با شارژر موبایل
  • مقاومت نسبی در برابر آب و ضربه
  • قابلیت سرگرمی گروهی و انفرادی
  • مناسب برای همه سنین 
  • همراه با نور RGB

کاربرد اسپینر پرنده

این وسیله مانع از انجام عادت‌های مختلف مانند تکان دادن دست‌وپا، یا حتی چرخاندن زنجیر می‌شود و عمده کاربرد این وسیله درکنار سرگرمی باعث تمرکز بهتر و تخلیه فشار عصبی می‌باشد. کاربرد دیگر این محصول کاهش دادن سطح استرس افراد است که باعث می‌شود افکار منفی از شما دور شود. طبق تحقیقات انجام شده کودکانی که از این وسیله سرگرمی استفاده می‌کنند، سطح یادگیری و یادسپاری بهتری نسبت به کودکان دیگر دارند. همچنین این وسیله برای کودکان طیف اختلال اوتیسم بسیار مناسب می‌باشد.

منبع : اسپینر پرنده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوسیدشاپ

هلدینگ دیار آرمان ایده با شماره ثبت 585664 و شناسه ملی 14010458443 به عنوان یک شرکت مادر برای راه اندازی و توسعه چند کسب و کار در زمینه های مختلف در تاریخ 4 آبان 1400 با هدف به کارگیری تمام پتانسیل های موجود ( تجارب کسب شده، نیروی جوان با انگیزه، متمرکز سازی سرمایه و... ) تاسیس شد . لوسیدشاپ اولین برند زیر مجموعه این شرکت با بهره مندی از تجربه حدود 40 سال در زمینه بازرگانی و واردات انواع کالا از کشورهای مختلف، می‌تواند واردات و توزیع بروزترین و پرفروش‌ترین محصولات در زمینه دکوراتیو و سرگرمی را با بهترین کیفیت در تیراژ بالا و در نتیجه مناسب ترین قیمت انجام دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش