اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662817901

آشنایی با استخدام در تبریز

کد: 140011075662817901

https://bit.ly/3o7JL5K

، تبریز , (اخبار رسمی): استخدام در تبریز

استخدام در تبریز
استخدام در تبریز

استخدام در تبریز

استخدام در تبریز

شهر تبریز به دلیل کلان شهر بودن از ظرفیت استخدام بالایی برخوردار می باشد و می توان گفت که اگر کارجویان مهارت و تجربه لازم را داشته باشند می توانند در مدت زمان کمتری شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

در سامانه ملی کار می توانید از آخرین آگهی های شغلی مربوط به شهر خود با خبر شوید و به طور رایگان رزومه خود را برای کارفرما ارسال نمایید.

هم چنین در سامانه ملی کار کارفرمایان می توانند رزومه کارجویان را مشاهده نموده و آگهی های شغلی خود را در دید کارجویان قرار دهند.

ثبت آگهی شغلی در سامانه ملی کار کشوری بوده و هیچ کونه محدودیتی در شهر و تعداد عناوین شغلی وجود ندارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مرکز پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید.

کلیه خدمات ارائه شده در سامانه ملی کار برای کارجویان رایگان بوده و هیچ هزینه ای جهت معرفی شغل و ساخت روزومه از کارجویان دریافت نمی شود.

مزیت های های سامانه ملی کار

از مزیت های این روش صرفه جویی در هزینه و ز مان می باشد، چرا که در زمان مصاحبه تنها افرادی مراجعه خواهند کرد که رزومه آنها قبلا یکبار توسط کارفر ما تایید شده است.

استخدام در تبریز انواع شغل ها با هر گرایش و مدرک تحصیلی باعث شده تا همه کارجویان بتوانند صرف نظر از مدرک تحصیلی در این سامانه نام نویسی کنند و این نوید به کارفرمایان داده می شود که در کمترین زمان ممکن نیروهای خود را جذب نمایند.

استخدام رایگان برای کارجویان

این امکان را فراهم آورده است که بتوانند بدون مراجعه به کاریابی حضوری شغل های مرتبط با زمینه تحصیلات و مهارت های خود پیدا نمایند.

یکی از ویژگی های مهم در این سامانه عدم پرداخت هزینه برای کارجویان می باشد، به طوری که برای تهیه و رزومه آنلاین نیز هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

کارفرمایان نیز می توانند جهت جذب نیرو با کمترین هزینه در این سامانه نام نویسی نمایند یا اینکه با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را در این کسب نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استخدام

سامانه ملی کار با هدف ایجاد ارتباط سریع ، امن و راحت تر کارفرمایان و کارجویان در فضای اینترنت و براساس نیازهای روزبازار کار توسط بخش خصوصی .طراحی و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است مطالعه جامعه آماری بسیار گسترده از کارجویان و کارفرمایان در سطح کشور، روشنگر راه ما در زمینه ایده پردازی ، طراحی و اجرا بوده است. تخصص و تجربه کاربران عزیز می تواند مارا در راه نیل به اهداف که مهمترین آن تامین نیازهای بازار کار میباشد، یاری نماید.

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون