اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095666118097

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی

کد: 140011095666118097

https://bit.ly/3s3VzXY

، شیراز , (اخبار رسمی): اول پرداخت مجموعه ای خلاق در زمینه پرداخت های ارزی که ارائه دهنده تمامی خدمات پرداخت ارزی از جمله پرداخت و شارژ حساب پی پال، خرید وب مانی، خرید و شارژ حساب پرفکت مانی و خرید های شما از سایت های خارج از کشور می باشد.

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی
اول پرداخت - انتخاب اول در پرداخت های بین المللی

با وجود تحریم های بانکی علیه ایران امروزه ایرانی ها برای خرید های خود و یا حواله پول به کشور های دیگر دارای مشکلات فراوانی هستند. مجموعه اول پرداخت با ارائه راهکارهای سریع و آسان شما را در امر پرداخت های ارزی یاری می رساند. 

اول پرداخت با داشتن نیروهایی متخصص در زمینه پرداخت و سابقه ای طولانی در این امر به شما اطمینان میدهد که پرداخت های شما را بدون مشکل انجام داده و در تمامی مراحل علاوه بر پشتیبانی، مشاوره مفیدی در نحوه چگونگی حواله کردن پول و شارژ حساب های ارزی شما بدون مشکل به شما می دهد.

برخی از پر طرفدارترین خدمات مجموعه اول پرداخت شامل:

  1. پرداخت،شارژ حساب و افتتاح حساب پی پال
    شما به راحتی میتوانید در این سرویس حساب پی پال برای خود ایجاد کنید و با آن خرید های خود را انجام دهید. نقد کردن دلار پی پال خود را نیز میتوانید با بهترین قیمت خرید به اول پرداخت بسپارید.
     
  2. پرداخت، شارژ حساب و افتتاح حساب وب مانی
    وبمانی یک کیف پول آنلاین محسوب می شود که دفتر مرکزی آن در کشور روسیه قرار دارد. مدیران آن بیشتر تمرکز بازار خود را جهت پوشش مناطق شمال تا جنوب شرقی آسیا قرار دادند. شاید خبر خوب برای کاربران ایرانی آن باشد که وبمانی جز معدود درگاه های واسط آنلاین می باشد که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. همین امر سبب گردیده که این سیستم مالی به محبوبترین درگاه واسط میان کاربران ایرانی بدل شود. امنیت بالا و تراکنش های آنی با کارمزد ناچیز، از مزایای این کیف پول آنلاین است. جهت افتتاح حساب وبمانی نیاز به کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت نیست. لذا ایرانیان که دسترسی راحت به کارت های اعتباری بین المللی را ندارند وبمانی گزینه ی مناسبی است.
     
  3. پرداخت، شارژ حساب و افتتاح حساب پرفکت مانی
    پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت بین‌المللی است که با آن می‌توانید به راحتی پرداخت‌های اینترنتی خود در سایت‌های خارجی را انجام دهید، به سراسر جهان ارز منتقل کنید یا درآمدهای ارزی خود را دریافت کنید. با وجود تحریم سرویس‌هایی مثل پی‌پل، ویزا و مسترکارت، هنوز هم سرویس‌های قدرتمندی وجود دارند که می‌توان با آن‌ها خریدهای اینترنتی خارجی و انتقال ارز را انجام داد که پرفکت مانی یکی از آن‌هاست.
     
  4. نقد کردن درآمد ارزی و دلاری شما
    شاید بتوان این سرویس را جز محبوبترین سرویس مجموعه اول پرداخت برشمرد. در حقیقت اول پرداخت برای کلیه کاربران فعال در حوزه وب از برنامه نویسان و فریلنسر ها گرفته تا آن دسته از کاربرانی که در حوزه ترجمه ، عکاسی، فیلم کوتاه و ... فعالیت دارند، بستری فراهم آورده است که بتوانند در سطح بین المللی فعالیت داشته باشند و دیگر نگران دریافت وجه خود و نقد درآمد ارزی خود نباشند. اول پرداخت در کنار شماست تا درآمدتان را در اسرع وقت و کمترین کارمزد به ریال تبدیل کند.
     
  5. خرید با مستر کارت و ویزا کارت
    شاید بارها نام ویزا کارت و مستر کارت به گوش شما رسیده باشد. امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خدماتی معتبر دنیا جهت ارایه محصول یا خدمات خود از درگاه های پذیرنده ویزا کارت و مستر کارت استفاده می نماید. ویزا و مسترکارت دو کمپانی ارائه دهنده ی خدمات مالی در آمریکا هستند که امکان صدور کارت های اعتباری بانکی را فراهم می کنند. بسیاری از سایت های معتبر جهان نظیر دانشگاه ها ، سفارت خانه ها و یا سایت های ثبت نام آزمون های بین المللی و سایت های صادر کننده بلیط پرواز های خارجی همگی از این درگاه استفاده می نمایند. از آنجا که تهیه ی این کارت ها برای ایرانیان برای پرداخت به این مراکز مقدور نیست، اول پرداخت برای شما این خدمت را ارائه میدهد. چنانچه پرداختی دارید که با استفاده از کارت های ویزا و مسترکارت امکان پذیر است، می توانید آن را به ما بسپارید.
     
  6. فروش انواع گیفت کارت های اسپاتی فای، گوگل پلی و اپ استور 
    معرفی گیفت کارت های مجازی در این پست مطلب سعی شده است که به صورت مختصر در رابطه با گیفت کارت و انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی استور یا اندروید مارکت , گیفت کارت مایکروسافت , گیفت کارت آمازون , گیفت کارت پلی استیشن پلاس , گیفت کارت اکس باکس توضیحاتی ارائه شود ، و امید است کسانی که در این مورد سوالاتی داشتند جواب مد نظر خود را دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اول پرداخت

اول پرداخت این افتخار را دارد که با بیش از ده ها طرح و ایده نو پیشتاز در عرصه پرداخت های بین المللی باشد و از طرفی یک محیط ایمن و قابل اعتماد را برای کاربر ایجاد کند. تیم مدیریت اول پرداخت با سابقه کاری طولانی مدت در عرصه پرداخت های آنلاین توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران حوزه وب آنلاین را کسب کند. سرعت بالا در انجام سفارشات، قیمت مناسب و رقابتی و محیط امنی که مدیران ما برای کاربران فراهم کرده اند، سبب شده است که بسیاری از کاربران و فعالان در این بخش پرداخت های خود را به ما بسپارند. همچنین ایجاد فضایی دلنشین و دوستانه برای فریلنسر ها سبب شده است که این قشر از کاربران نیز با خیالی آسوده به فعالیت در این بخش ادامه داده و درآمدهای ارزی خود را نقد کنند و در کوتاه ترین مدت معادل ریالی آن را دریافت نمایند لذا کلیه این عوامل باعث شدند تا ما شعار "انتخاب اول در پرداخت های بین المللی " را برای خود برگزینیم و همواره در تلاشیم که در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و رفع نواقص خود و تحقق این شعار گام بر داریم. مدیران اول پرداخت از هرگونه نظر و پیشنهاد در جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات خود مشتاقانه استقبال می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]