اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105670917857

رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی چیست؟

ایا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

کد: 140011105670917857

https://bit.ly/3AZQWSZ

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می دانید جراحی لابیاپلاستی به چه منظور انجام می شود؟ و رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی چیست؟ لابیاپلاستی احتمالا شناخته شده ترین جراحی زیبایی دستگاه تناسلی برای زنان است. در آن، اندازه یک یا هر دو لابیای داخلی - «لب‌هایی» که در کنار دهانه واژن قرار دارند - کاهش می‌یابد.

ایا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟
ایا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

آیا می دانید جراحی لابیاپلاستی به چه منظور انجام می شود؟ و رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی چیست؟  لابیاپلاستی احتمالا شناخته شده ترین جراحی زیبایی دستگاه تناسلی برای زنان است. در آن، اندازه یک یا هر دو لابیای داخلی - «لب‌هایی» که در کنار دهانه واژن قرار دارند - کاهش می‌یابد.

این معمولا زمانی انجام می‌ شود که یکی از لابیوم‌ ها به‌ طور قابل‌ توجهی طولانی‌ تر از دیگری و از نظر زیبایی ناخوشایند باشد، یا زمانی صورت می گیرد که اندازه یک یا هر دو لابیوم باعث ناراحتی یا دردناک شدن رابطه جنسی یا سایر فعالیت ‌های بدنی به دلیل کشیدن و پیچش بیش از حد پوست شود.  برخی افراد برای افزایش میل جنسی به این جراحی روی می آورند؛ اما این روش چه تاثیراتی بر رابطه جنسی افراد دارد؟ و اساسا رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی چیست؟

رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی چیست؟

لابیاپلاستی یک روش جوانسازی واژن است که طول لابیا مینور، چین های داخلی کوچک تر فرج را کاهش می دهد. زنان به دلایل زیادی برای عمل لابیاپلاستی اقدام می کنند، اما دلیل آن معمولا زمانی است که از درد ناشی از پیچاندن و کشیدن لابیاهای کوچک در طول فعالیت ‌های خاص، به‌ ویژه رابطه جنسی رنج می ‌برند.

یکی دیگر از اهداف مهم لابیاپلاستی این است که لابیا مینور را کاهش دهد تا این چین‌های داخلی زیر لب ‌های بزرگ آویزان نشوند که ظاهری جوان‌ تر و جذاب‌ تر به زنان می‌دهد. این روش همچنین تقارن لب‌های کوچک را برای زنانی که یک چین طولانی ‌تر از دیگری دارند، فراهم می کند. این باعث می شود در رابطه جنسی احساس بهتری نسبت به خود و رابطه داشته باشند. لابیای کوچک که خیلی پایین آویزان است یا نامتقارن است نیز می تواند باعث خارش و سوزش مکرر ناحیه شود.

آیا جراحی لابیاپلاستی میزان رضایت افراد را در رابطه جنسی افزایش می دهد؟

تحقیقات نشان داده است که خانم هایی که به منظور بهبود میل جنسی لابیاپلاستی را انتخاب می کنند، عموما از نتایج راضی هستند. بر اساس یکی بررسی میزان رضایت کلی زنان 90 تا 95 درصد است، در حالی که رضایت جنسی پس از عمل 80 تا 85 درصد است. به طور کلی رضایت بیماران از این روش به طور کلی بسیار بالا است و علم پزشکی از این امر حمایت می کند. با این حال، مانند هر روش زیبایی، مشاوره با بحث ‌های روشن درباره انتظارات و درک مشخصات عوارض ضروری است.

چگونه لابیاپلاستی حس جنسی را بهبود می بخشد؟

روش لابیاپلاستی شامل برداشتن پوست اضافی لب ‌های کوچک یا بزرگ از فرج یا ناحیه واژن یک زن است. با کاهش اندازه لابیاها، زنان می توانند عملکرد جنسی بهبود یافته را تجربه کرده و به راحتی به ارگاسم دست پیدا کنند.

در زمینه رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی باید گفت که جوانسازی واژن با این روش باعث افزایش اعتماد به نفس زن شده و باعث می شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشد که معمولا منجر به رابطه جنسی بیشتر می شود. لابیاپلاستی از طریق پیشرفت ‌های فیزیکی و عاطفی، مطمئنا زندگی جنسی زنان را بهبود می بخشد و رسیدن به ارگاسم بیشتر را آسان ‌تر می کند.

3 رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی

لابیاپلاستی باعث افزایش لذت می شود.

همان گونه که گفته شد، هنگامی که زنان عمل لابیاپلاستی انجام می دهند، اندازه لابیا مینور آن ها، اغلب همراه با بخشی از هود کلیتورال کاهش می یابد. این امر باعث می شود که کلیتوریس در حین رابطه جنسی بیشتر در معرض دید قرار گیرد و لذت جنسی بیشتری برای زنان فراهم می کند. به همین دلیل، برای زنان مهم است که یک جراح زیبایی زنان  با تجربه و دقیق را برای انجام این عمل انتخاب کنند، بنابراین هیچ بافت زخمی در اطراف کلیتوریس باقی نمی ماند.

لابیاپلاستی درد جنسی را کاهش می دهد

عمل لابیاپلاستی همچنین می تواند درد زنان را در حین رابطه جنسی تسکین دهد. از آنجا که زنان با لابیا مینور بیش از حد بلند از سایر فعالیت ‌های روزانه مانند دوچرخه‌ سواری یا پوشیدن شلوار تنگ رنج می ‌برند، این ناحیه از بدن آن ‌ها می ‌تواند دائما درد داشته باشد. این امر رابطه جنسی را نیز ناخوشایند و دردناک می کند. علاوه بر این، برای زنانی که در حین زایمان دچار تروما شده اند، لابیاپلاستی به ترمیم لابیا مینور کمک کرده و تجربه جنسی آن ها را لذت بخش تر می کند.

لابیاپلاستی اعتماد به نفس را افزایش می دهد

دیگر رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی این است که لابیاپلاستی اعتماد به نفس برخی از زنان را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش تجربه جنسی آن ها می شود. همه ما می دانیم که یک تجربه جنسی تا حد زیادی فیزیکی است، اما به همان اندازه ذهنی است. زنان در رابطه جنسی با شریک زندگی خود باید احساس زیبایی و غرور داشته باشند. 

همیشه به دنبال مشاوره حرفه ای باشید

از آنجایی که خطرات - احساسی و فیزیکی - در جراحی زیبایی اندام تناسلی می تواند بسیار زیاد باشد، ضروری است که قبل از شروع چنین تلاشی از مشاوره حرفه ای قابل اعتماد استفاده کنید. افراد زیادی هستند که خود را به عنوان یک جراح پلاستیک یا یک متخصص معرفی می کنند، اما واقعا اینطور نیستند.
دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و زیبایی به ارائه خدماتی مانند تنگ کردن واژن، سفید کردن واژن، لابیاپلاستی و سایر خدمات جوانسازی واژن میپردازد. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت رسمی ایشان به آدرس  www.drbahmanpour.com  مطرح کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر میترا بهمن پور جراح و متخصص زنان و زیبایی

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان