اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015718317857

بهترین تکنیک لابیاپلاستی چیست؟

کد: 140012015718317857

https://bit.ly/3H23VEZ

، تهران , (اخبار رسمی): لابیاپلاستی یکی از روش های مدرن و محبوب جهت زیبایی واژن خانم ها به شمار می آید. این عمل زیبایی هر چند جزء مدرن ترین اعمال زیبایی به شمار می آید اما به شدت مورد توجه خانم ها قرار گرفته و روز به روز بر طرفداران و متقاضیان انجام آن اضافه می شود.

انواع تکنیک های لابیاپلاستی
بهترین تکنیک لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یکی از روش های مدرن و محبوب جهت زیبایی واژن خانم ها به شمار می آید. این عمل زیبایی هر چند جزء مدرن ترین اعمال زیبایی به شمار می آید اما به شدت مورد توجه خانم ها قرار گرفته و روز به روز بر طرفداران و متقاضیان انجام آن اضافه می شود.

 

لابیاپلاستی به وسیله تکنیک ها و روش های متعددی اجرا می شود که هر کدام دارای فرایندی مختص به خود بوده و تحت شرایط خاصی انجام می گیرند. انجام این عمل موجب تغییر در شکل ظاهری لبه های  بیرونی واژن می شود. شکل طبیعی لابیا ها در هر خانمی متفاوت است که معمولا بعد از زایمان تغییرات چشم گیری در شکل آن ها به وجود می آید بنابراین اغلب خانم ها بعد از زایمان مبادرت به انجام لابیاپلاستی می نمایند.

 

تکنیک ها و روش های قابل اجرا درباره لابیاپلاستی

اولین تکنیکی که در مورد لابیاپلاستی اجرا می شود استفاده از لیزر برای انجام این کار است. در ابتدا متخصصان و جراحان پلاستیک به کمک لیزر لابیا ها را از  واژن جدا کرده و سپس به کمک پروتو ها و اشعه  لیزر یا نخ مخصوص بخیه این برش ها را خواهند بست. در بسیاری مواقع از نخ های جذبی برای این کار استفاده می شود که بدون ضرر بوده و هیچ مشکلی برای خانم ها ایجاد نمی کند.‌ با این وجود اغلب خانم ها ترجیح می دهند که زخم ایجاد شده به کمک لیزر بسته شود. این کار سبب تسریع روند بهبود زخم می شود.

 

دومین تکنیک روش Z- Plasty Technigue

دومین تکنیکی که جهت انجام لابیاپلاستی انجام می گیرد استفاده از روش Z است. دلیل نام گذاری این تکنیک با نام Z این است که برش هایی که بر روی لابیاهای واژن زده می شوند به شکل Z می باشند.

به طور معمول از این تکنیک در شرایطی استفاده می شود که بافت لابیا های خارجی واژن بزرگ تر از حد باشند و باید قسمتی از پرینه و قسمت کلیتورس واژن برداشته شود.

 

سومین تکنیک روش Trim منحنی یا خطی

در این تکنیک از برش های خطی یا trim منحنی جهت بریدن لبه های خارجی واژن خانم ها استفاده می شود و بخش مناسبی از لابیای مینور واژن حذف خواهد شد. برداشت این قسمت از واژن برای بسیاری از خانم ها خوشایند می باشد زیرا بعد از حذف آن احساس راحتی و آسایش می نمایند. البته نباید فراموش کرد که عده ای از خانم ها تنها قسمت های کوچکی از لابیای مینور خود را برخواهند داشت که این عمل نیز تنها به کمک این تکنیک قابل انجام می باشد.

 

چهارمین تکنیک روش میکروسکپی

روش میکروسکپی یکی از بی درد ترین و  مناسب ترین تکنیک های اجرای عمل لابیاپلاستی است که در اجرای آن فرد را کاملا بیهوش می نمایند. در این نوع لابیا پلاستی واژن کم ترین میزان فشار را تحمل می کند و خونریزی را به حداقل ممکن کاهش می دهند.

 

دلایل انجام لابیا پلاستی و استفاده از تکنیک های مختلف آن

مهم ترین دلیل برای استفاده خانم ها از تکنیک ها و روش های جراحی لابیاپلاستی ایجاد زیبایی در واژن می باشد.

رفع تیرگی های لبه های داخلی واژن، افزایش تحریک پذیری کلیتوریس و ارگاسم بیشترحین رابطه، رفع سوزش و خارش حین پیاده روی، دوچرخه سواری و پوشیدن لباس های تنگ، هم اندازه کردن لابیاها از دیگر دلایل انجام لابیا پلاستی توسط خانم ها می باشد.

 

تفاوت و شباهت میان تکنیک های قابل اجرا در لابیا پلاستی

آن چه که می توان  از آن به عنوان شباهت بارز میان تکنیک های لابیاپلاستی از زبان جراح زیبایی زنان نام برد نتیجه ای است که با اجرای همه این تکنیک ها به دست می آید. واقعیت این است از هر تکنیکی که جهت لابیا پلاستی استفاده شود نتیجه نهایی یکی است.

از دیگر شباهت های میان تکنیک های لابیاپلاستی این است که برای اجرای آن ها برش هایی در قسمت واژن خانم ها زده شده و سپس آن ها را با نخ مخصوص بخیه می کنند تا زخم های ایجاد شده کاملا ترمیم شده و بهبود بیابند.

تنها تفاوتی که در همه تکنیک های لابیاپلاستی وجود دارد نحوه برش لابیا ها و چگونگی شکل آن ها می باشد.

 

معیارهای انجام تکنیک های لابیا پلاستی

تکنیک های لابیاپلاستی بر اساس فاکتور ها و معیارهای ذیل برای خانم قابل اجرا می باشند:

۱: وضعیت کلی دستگاه تناسلی خانم ها.

۲: سایز و اندازه دستگاه تناسلی خانم ها.

۳: اندازه لابیا های واژن.

۴: فرم کلی دستگاه تناسلی.

در نظر گرفتن این معیارها به پزشک جراح کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین تکنیک را جهت اجرای لابیاپلاستی برای بیمار خود انتخاب نماید.

 

نکات طلایی درباره انواع تکنیک های لابیاپلاستی

اولین نکته ای که باید درباره اجرای انواع تکنیک های لابیاپلاستی دانست این است که از هر روش و تکنیکی که برای بیمار استفاده شود نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان نخواهد بود. زیرا لابیاپلاستی جزء عمل های زیبایی سرپایی به شمار می آید.

دومین نکته طلایی درباره اجرای انواع تکنیک های لابیاپلاستی برای خانم ها این است که لابیا پلاستی و در کل همه روش های قابل اجرای آن هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال نداشته و نتیجه نهایی تا حد بسیار زیادی مطلوب و مورد توجه افراد می باشد.

مهم ترین و آخرین نکته کلیدی این است که بعد از انجام لابیاپلاستی رابطه جنسی باید قطع شده وخانم ها تا زمان بهبود کامل زخم ها و بخیه ها واژن مجاز به برقراری رابطه نمی باشند.

 

چه گروهی از خانم ها بیشتر متقاضی انجام لابیاپلاستی هستند؟

به طور کلی خانم هایی که سایز لابیا های آن ها بیشتر از حد نرمال بزرگ می باشند.

خانم هایی که لابیا های آنان دارای چین و چروک هستند.

خانم هایی که بعد از زایمان طبیعی لابیا های آنان به طور زننده ای بد فرم شده اند.

خانم هایی که لابیا های آنان تیره و سیاه رنگ است.

خانم های بالای چهل سال.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زمینه انواع جراحی زیبایی زنان همچون لابیاپلاستی ، تنگ گردن واژن و ... در وب سایت دکتر میترا بهمن پور به آدرس www.drbahmanpour.com مطرح کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر میترا بهمن پور جراح و متخصص زنان و زیبایی

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش