اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102055936817857

چرا خانم ها باید لابیاپلاستی انجام دهند؟

دلایل نیاز به لابیاپلاستی در خانم ها

کد: 140102055936817857

https://bit.ly/3ODb0AM

، تهران , (اخبار رسمی): لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی واژن است که اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی وجود دارند که سبب می شوند خانم ها به انجام چنین عملی در ناحیه واژن خود فکر کنند.هرچند این عمل نوعی عمل زیبایی است اما در بسیاری مواقع با اهداف درمانی انجام می شود.

دلایل نیاز به لابیاپلاستی در خانم ها
دلایل نیاز به لابیاپلاستی در خانم ها

لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی واژن است که اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل زیادی وجود دارند که سبب می شوند خانم ها به انجام چنین عملی در ناحیه واژن خود فکر کنند. هرچند این عمل نوعی عمل زیبایی است اما در بسیاری مواقع با اهداف درمانی انجام می شود.

اغلب لابیاپلاستی را برای خلاصی از لب های آویزان و پهن واژن انجام می دهند. بزرگی بیش از اندازه لب های واژن سبب بروز مشکلات فراوانی در افراد می شوند. بسیاری از خانم ها به دلیل وجود چنین مشکلی در ناحیه واژن فادر به انجام فعالیت های روزانه خود نمی باشند. از این رو بسیاری از خانم ها با دو هدف زیبایی و درمانی اقدام به انجام چنین عملی در ناحیه تناسلی خود می کنند.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی فرایندی است که طی آن ظاهر اندام های ناحیه تناسلی خانم ها به خصوص لابیا های واژن تغییر و بهبود پیدا می کند. همچنین انجام این فرایند باعث بهبود رابطه جنسی در خانم ها می شود.

عوامل ایجاد لابیا های بد شکل در واژن

مهمترین دلایل بروز لابیا های بد شکل در خانم ها که آن ها را مجبور به استفاده از لابیاپلاستی می نمایند عبارتند از:

۱: تغییرات هورمونی.

۲: بارداری های مکرر و پی درپی.

۳: ژنتیک.

۴: کاهش وزن شدید و غیر اصولی.

مهم ترین اهداف لابیاپلاستی چیست؟

مهم ترین اهداف انجام عمل لابیاپلاستی شامل موارد ذیل هستند:

سهولت تمیز کردن ناحیه تناسلی

لابیا های بزرگ و شل باعث می شوند تا رعایت بهداشت و تمیز کردن ناحیه تناسلی را برای خانم ها با مشکل مواجه نمایند. نواحی مابین لابیا ها محل تجمع عفونت چرک می باشند و به علت بزرگی این نواحی کمتر تمیز خواهند شد.

جلوگیری از سوزش و عرق سوز شدن ناحیه تناسلی

وجود چنین حالتی در ناحیه تناسلی خانم ها باعث می شود تا این ناحیه بسیار عرق نموده و در نتیجه عرق سوز شود. عرق سوز شدن ناحیه تناسلی سبب ایجاد زخم و سوزش در آن می شود. اینجا است که عمل لابیاپلاستی توسط جراح زیبایی زنان پیشنهاد می شود.

ایجاد بستری مناسب جهت خروج ترشحات واژن

ترشحات واژن یکی از حالت های طبیعی ناحیه تناسلی خانم ها است. وجود این ترشحات کمک بسیاری به سلامت واژن و ناحیه تناسلی خواهند کرد.  زیرا در هنگام خروج عوامل ایجاد کننده قارچ و عفونت را با خود به بیرون دستگاه تناسلی هدایت می کنند. لابیا های بزرگ عمل خروج این ترشحات را با مشکل مواجه می کنند. در نتیجه مشکلات بسیاری از لحاظ سلامت برای این ناحیه ایجاد می شوند. با انجام عمل لابیاپلاستی زمینه خروج ترشحات فراهم می شود.

جلوگیری از ساییده شدن لبه های مینور حین رابطه

داشتن لابیا هایی با اندازه غیر متعارف باعث می شود تا لبه های مینور حین رابطه به هم ساییده شوند. بروز چنین حالتی حین رابطه سبب ناراحتی و حتی زخم در این قسمت می شود. از این رو از عمل کوچک کردن لابیا ها با هدف رفع چنین مشکلی استفاده می شود.

انجام راحت ورزش

یکی دیگر از اهداف مهم برای انجام عمل لابیاپلاستی،  ورزش کردن راحت و بدونه دردسر می باشد. خانم هایی که دارای لابیا های بزرگ هستند حین انجام ورزش با مشکلات متعددی روبرو می شوند. درد و سوزش کمترین مشکلاتی است که این خانم ها با آنها روبرو می شوند.

بهبود بخشیدن به روابط زناشویی

مهم ترین دلیل برای انجام عمل لابیاپلاستی بهبود روابط زناشویی است. با برداشتن لابیا های بزرگ که فاقد عصب می باشند. زمینه تحت تاثیر قرار گرفتن نواحی حساس حین رابطه فراهم می شود. در نتیجه خانم ها از روابط زناشویی با کیفیتی برخوردار می شوند.

وجود لابیا های آویزان و شل سبب بروز چه عوارضی می شوند؟

لابیاهای آویزان و بزرگ سبب بروز عوارض متعددی در خانم ها می شود. از این رو انجام عمل لابیاپلاستی امری اجتناب ناپذیر است.عوارض ایجاد شده عبارتند از:

۱: لابیا های بزرگ و پهن سبب پخش شدن ادرار حین دفع می شود.

۲: ظاهر نازیبای آن ها باعث کاهش اعتماد به نفس در خانم ها می شود. در نتیجه بر کیفیت رابطه جنسی آنان نیز تاثیر منفی می گذارد.

۳: احتمال بروز عفونت رحم و مثانه را در خانم ها افزایش می دهد.

۴: ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی. لابیا های بزرگ و چروکیده بستری مناسب برای عفونت هستند.

دلایل انجام لابیاپلاستی زیبایی

از جمله مهمترین اهداف و دلایل انجام لابیاپلاستی زیبایی شامل موارد ذیل می شوند:

امکان پوشیدن لباس های تنگ

خانم هایی که دارای لابیاهای بزرگ هستند از پوشیدن لباس های تنگ و مایو شرمنده می شوند. زیرا لبه های واژن آن ها در زیر لباس مشخص و برجسته می شوند. از این رو انجام عمل لابیاپلاستی باعث رفع چنین حالت ناخوشایندی می شود.

به وجود آوردن حالت تقارن در لبه های واژن

عدم تقارن لابیاها باعث ایجاد حالتی نازیبا در واژن می شوند. در حدی که زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین از روش لابیاپلاستی جهت زیبا نمودن این ناحیه از بدن خانم ها استفاده می شود.

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها

وجود لابیا های نامتقارن و نازیبا تا حد زیادی اعتماد به نفس در خانم ها را پایین می آورند. هیچ چیز به اندازه انجام عمل لابیاپلاستی نمی تواند حس اعتماد به نفس در خانم ها را بالا ببرد.

انجام عمل زیبا سازی واژن در دختران باکره

مسئله مهمی که درباره انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد این است. انجام این عمل در دختران باکره و زیر ۱۸ سال از سوی پزشکان متخصص منع شده است. ناحیه تناسلی دختران تا بعد از سن ۱۸ سالگی نیز رشد می کنند. بنابراین اگر چنین عملی بر روی لابیا های دختران جوان زیر ۱۸ سال انجام بگیرد. نتیجه آن در آینده مشخص نخواهد بود.

سخن آخر

انجام عمل لابیاپلاستی بسیار آسان و بدون دردسر می باشد. به جرات می توان گفت انجام  این عمل تقریبا هیچ عارضه ای را متوجه خانم ها نمی کند. با این حال پیش از انجام آن بهتر است تمامی جوانب کار را مورد بررسی قرار داد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید شوالات و تجربیات خود را در وب سیات دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و زایمان به آدرس  www.drbahmanpour.com  مطرح کنید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر میترا بهمن پور جراح و متخصص زنان و زیبایی

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان