اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165683518153

آشنایی با خرید ویلا در ترکیه

کد: 140011165683518153

https://bit.ly/3smhcmz

، (اخبار رسمی): تاکنون چندبار تبلیغات مختلف خرید ویلا در ترکیه را دیده اید؟ آیا این تبلیغات، ذره ای شما را جذب نکرده که اقداماتی را صورت دهید؟

چرا باید برای خرید ویلا در ترکیه اقدام کنیم؟

طی چند سال گذشته دولت ترکیه با هدف جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی، قوانینی را اتخاذ کرده که در صورت خرید ملک در ترکیه، میتوانید موفق به اخذ شهروندی و همچنین پاسپورت این کشور شوید. البته رسیدن به این خواسته به آسانی آن چیزی که فکر می کنید نیست!

اما سوال اصلی اینجاست؛ چرا خرید ملک یا ویلا در ترکیه برای خارجیان تا این اندازه جذابیت دارد؟ در واقع در طی یک دهه گذشته، صنعت املاک و مستغلات ترکیه به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در این میان خارجیان نقش مهمی در این رشد ایفا کرده اند. اما با این حال، پاسخ قاطعی برای پرسش اولیه ارائه نشده است. اینکه چه انگیزه‌های سودمندی در پشت این قضیه نهفته است!

 

دلایلی برای خرید ویلا در ترکیه

محال است افراد به سراغ انجام کاری بروند و در این میان سود یا مزایایی، نصیبشان نشود. این مسئله در رابطه با خرید ویلا در ترکیه که همواره هزینه های بالایی را برای خریداران به همراه دارد نیز، صدق می کند. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران سایت وفاهوم تماس بگیرید. اما قصد داریم به برخی از مهم ترین این دلایل بپردازیم.

 

تنوع بالای املاک

با توجه به تغییرات اساسی که در طی ده سال گذشته در بازار املاک ترکیه صورت گرفته، نمونه کارهای بی نظیری در بخش آپارتمان ها، استودیو و حتی ویلا ساخته شده که توانسته نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید. در واقع این شرایط باعث شده که شما بتوانید خانه ای با فروش مجدد خریداری کنید و یا حتی به سراغ طرح های پیش ساخته یا خانه های نوساز بروید. در این میان نباید از مکان های ساحلی غافل شد. چه بسا که خرید ویلا در ترکیه خصوصا در این مناطق تا سال ها نیاز شما را برطرف می کند.

 

فرآیند آسان خرید

اگر نگاهی به ده سال پیش بیاندازید متوجه می شوید که خرید ویلا در ترکیه، فرآیند بسیار پیچیده ای داشت و زمان طولانی انتظار برای دریافت سند اغلب خریداران را منصرف میکرد. اما این روزها دولت ترکیه با اتخاذ تصمیماتی، این فرآیند را ساده و آسان تر از همیشه کرده است. درواقع شما میتوانید از انتخاب خانه تا امضای سند را در طی مدت یک هفته به پایان برسانید. آیا فکر نمی کنید این شرایط میتواند اهداف شما را سریع تر از آن چیزی که فکر می کنید محقق سازد؟

 

هزینه پایین زندگی

اگر بخواهیم به مقایسه هزینه زندگی در ترکیه و سایر کشورها همچون آمریکا و بریتانیا بپردازیم، باید بگوییم که هزینه زندگی در ترکیه تقریبا نصف کشورهای دیگر است. شاید همین مسئله را بتوان دلیل محکمی به تمایل بالای خریداران برای سرمایه گذاری و زندگی در ترکیه دانست. از طرفی در طی سال های گذشته، زیر ساخت ها و فروشگاه های موجود در خیابان های ترکیه به طرز شگفت انگیزی بهبود یافته و کیفیت صنایع خرید افزایش پیدا کرده است. یکی از اغوا کننده ترین مسایل این است که سالانه هزینه های استفاده از املاک بسیار ارزان می شود، این مسئله خصوصا در مورد مالیات، آب، برق، ماهواره و اینترنت به راحتی قابل لمس است.

 

دسترسی آسان

هیچ اهمیتی ندارد از چه طریقی به ترکیه سفر می کنید. زیرا این امکان وجود دارد تا از طریق زمینی، هوایی و دریایی وارد کشور ترکیه شوید. سیستم جمل و نقل گسترده این کشور و حتی فرودگاه های باکیفیت آن در طی سال های گذشته به تمامی کشورهای جهان پرواز داشته و توانسته جایگاه ویژه ای را برای خود فراهم آورد. در طول تابستان نیز خدمات کشتی آن به طور منظم به جزایر یونان در رفت و آمد است. به همین دلیل خرید ویلا در ترکیه و سرمایه گذاری در این کشور به هیچ عنوان، سوخت محسوب نمی شود.

 

اخذ شهروندی

یکی از شایع ترین دلایلی که باعث می شود افراد به سراغ خرید ویلا در ترکیه بروند، اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور است. هر چند رسیدن به این خواسته مراحل زیادی دارد. اما اتفاقی‌ست که در صورت انجام صحیح آن دور از دسترس نیست. در این راستا توصیه می شود که حتما با کارشناسان و متخصصان سایت وفاهوم ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

کلام آخر

اگر هم اکنون تصمیم به مهاجرت گرفته اید، اگر می خواهید برای خرید ویلا در ترکیه اقدام کنید و نسبت به قیمت ویلا استانبول هیچگونه اطلاعات و آگاهی ندارید. توصیه می کنیم به بخش تماس باما سایت وفاهوم مراجعه کنید. وفاهوم به عنوان بزرگ ترین وب سایت خرید ملک در ترکیه فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته افراد زیادی را به خواسته شان برساند.

https://vafahome.com/buy-villa-in-turkey/

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان