اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165683718153

آشنایی با خرید آپارتمان در ترکیه

کد: 140011165683718153

https://bit.ly/3Ja0ehW

، (اخبار رسمی): خرید آپارتمان در ترکیه

 

این روزها تب مهاجرت به کشورهای دیگر خصوصا ترکیه بسیار داغ است. در این راستا دولت ترکیه با اتخاذ قوانینی، رسیدن به این خواسته را محقق کرده است. به همین دلیل با روش های بسیار زیادی جهت اخذ اقامت روبرو هستیم. اما در این میان، خرید آپارتمان در ترکیه یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین این روش ها به حساب می آید.

اما مسئله اینجاست؛ قبل از هرگونه اقدام باید هدف خود از خرید ملک در ترکیه را مشخص کنید. آیا برای زندگی به ترکیه می روید یا صرفا قصد سرمایه گذاری دارید؟ فعالان و مشاوران این صنعت بر این عقیده اند؛ اگر قصد خرید خانه برای اقامت در این کشور را در سر دارید، باید خانه های ساخته شده یا آماده تحویل به مالک را بخرید. خانه های درحال ساخت نیز میتوانند از جمله دیگر انتخاب های شما باشند. در این میان می توانید با کارشناسان و متخصصان وفاهوم تماس بگیرید. آنها راهنمایی های کاملی را خدمت شما شرح خواهند داد.

 

هدف از خرید آپارتمان در ترکیه چیست؟

زمانی که مبنای خود را خرید آپارتمان در ترکیه بنا می کنید، با اهداف و راهکارهای مختلفی روبرو خواهید شد. کافیست قبل از اقدام نسبت به آنها آگاه شوید. مطمئنا تصمیمات بسیار معقول تری را اتخاذ خواهید کرد. این اهداف می تواند به شرح زیر باشد:

 

اخذ اقامت و شهروندی

این روزها مانور تبلیغاتی بسیار زیادی بر روی خرید ملک در ترکیه انجام میگیرد که اکثریت آنها با ارائه اطلاعات اشتباه تنها سعی در جذب مشتری و مخاطبان جدید دارند. باید بدانید با خرید آپارتمان در ترکیه نمی توانید در کوتاهترین زمان ممکن به اقامت دائم برسید. در ابتدای راه تنها اقامت یکساله به شما تعلق خواهد گرفت که هرسال، پس از بررسی شرایط موجود تمدید خواهد شد. این شرایط در صورتی که ۵ الی ۸ سال ادامه یابد، مالک می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

دقت داشته باشید اگر برای چنین هدفی به فکر خرید ملک در ترکیه هستید، باید خانه خریداری شده شما، حداقل ۲۵۰ هزار دلار قیمت داشته و سند (تاپو) را نیز به همراه داشته باشد.

 

دریافت پاسپورت ترکیه

برای اینکه به پاسپورت ترکیه دست پیدا کنید در ابتدای راه باید اقامت آن را بدست آورید. پس از گذراندن مراحل مختلف، شهروندی این کشور به شما اعطا خواهد شد. در صورت صدور پاسپورت ترکیه از سوی دولت این کشور، شما قادرید بدون اخذ ویزا به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی و آمریکایی و… سفر کنید. چه بسا که این روزها بسیاری از ایرانیان توانسته اند از این طریق به کشورهای دیگر همچون کانادا و البته کشورهای عضو اتحادیه اروپا مهاجرت نمایند.

 

سرمایه گذاری در ترکیه

براساس اعلام دولت ترکیه، این کشور در آستانه ورود به اتحادیه اروپا می باشد. این مسئله می تواند دروازه های گسترده ای از سرمایه گذاری را پیش روی افراد قرار دهد. با توجه به این مسئله که ترکیه نیمی در اروپا و نیمی دیگر در قاره آسیا واقع شده، رسیدن به چنین خواسته ای خیلی دور از انتظار نیست. از طرفی موقعیت جغرافیایی آن باعث شده تا میزان سرمایه گذاری اتباع خارجی هم اکنون نیز به تعداد قابل توجهی برسد. اما در این میان با اطمینان میتوان گفت که مطمئن ترین و راحت ترین راه برای سرمایه گذاری، خرید آپارتمان در ترکیه است.

 

قیمت آپارتمان در ترکیه

اهداف شما برای خرید آپارتمان در ترکیه می تواند مزایای زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. از همین رو قبل از هرگونه اقدام هدفتان را مشخص نمائید. اما یکی دیگر از مهم ترین مسائل موجود در خرید آپارتمان، قیمت خانه در ترکیه است. آیا از هزینه های موجود آگاه هستید؟ آیا می دانید بجز هزینه ای که برای خانه پرداخت می‌کنید، هزینه های دیگری نیز بر سر شما آوار می شود؟

باید بدانید قیمت آپارتمان در استانبول با توجه به منطقه ای که برای خرید، زندگی یا حتی سرمایه گذاری انتخاب می کنید متفاوت است. از طرفی با توجه به نوسانات غیرقابل پیش بینی ارز، قیمت ها به طور دائم در نوسان می باشد. از همین رو نمیتوان قیمت ثابتی را برای خرید آپارتمان در ترکیه مطرح کرد.

اینجاست که حضور یک مشاور یا کسانی که سال ها در این زمینه تجربه دارند به راحتی احساس می شود. در این راستا توصیه می کنیم با کارشناسان و متخصصان شرکت وفاهوم ارتباط برقرار کنید.

کلام آخر

این روزها بازار خرید ملک در ترکیه بسیار داغ است. اگر نمی خواهید سرتان کلاه رود اگر نمیخواهید در کشور ترکیه بی جا و مکان شوید، نیاز است تا در این مسیر حتما از کارشناسان و مشاورانی حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید. وفاهوم به عنوان بزرگ ترین وب سایت خرید ملک در ترکیه، در طی سال ها فعالیت خود در این زمینه، توانسته نظر بسیاری را به سمت خود جلب نماید و اهداف خریداران را به واقعیت تبدیل کند.

https://vafahome.com/buy-apartment-in-turkey/

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان