اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165684018153

آشنایی با خرید ملک اداری در ترکیه

کد: 140011165684018153

https://bit.ly/3owGYn7

، (اخبار رسمی): خرید ملک اداری در ترکیه

خرید ملک اداری در ترکیه

این روزها به هر طرف که نگاه می کنید تبلیغی از خرید ملک اداری در ترکیه را می شنوید. اما مسئله اینجاست شما نسبت به شرایط موجود در کشور ترکیه با خبر نیستید. حتی نمیدانید در کدام یک از شهرها باید اقدام به خرید ملک تجاری کنید. از طرفی این امکان وجود دارد که افراد برای رسیدن به سود بیشتر، سرمایه بالاتری را از شما طلب کنند و به عبارتی سرتان را کلاه بگذارند. اینجاست که حضور افرادی باتجربه، کاربلد و منصف در کنار شما برای محقق کردن رویای تان یعنی خرید ملک در ترکیه احساس می شود.

نمیتوانید این مسئله را کتمان کنید که تمامی خریداران و سرمایه گذاران ملک در ترکیه تنها به دنبال خرید ملک مسکونی نیستند. برخی با هدف راه اندازی یک کسب و کار مطمئن و پر سود، به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. اما با این حال برای اینکه سرمایه خود را به تاراج نزنند باید تحقیقات و بررسی های گسترده ای را صورت دهند. خرید ملک اداری در ترکیه نیز همچون ملک مسکونی ، حساسیت های بالایی دارد. هر چند که تفاوت هایی میان آنها دیده می شود.

نکاتی برای خرید ملک اداری در ترکیه

اگر قصد خرید ملک اداری در ترکیه را دارید، باید مطمئن باشید که عدم آگاهی از برخی نکات شما را به سمتی میکشاند که تنها تباه شدن پول را به همراه دارد. از همین رو این مقاله را تا انتها بخوانید. نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که کارآمد خواهد بود.


انتخاب نوع کسب و کار

حتما قبل از هرگونه تصمیم برای خرید ملک اداری در ترکیه، نوع کسب و کار خود را مشخص کنید. زیرا فاکتورهایی در این مسیر وجود دارد که با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت شما می تواند تغییر کند. به خاطر بسپارید اکثریت شهرهای ترکیه، توریستی هستند، از همین رو راه اندازی فعالیتی مرتبط با توریست ها و گردشگران می تواند یکی از پیشنهادات عالی باشد که نه تنها اقامت ترکیه بلکه سود قابل توجهی را به جیبتان میرساند.


موقعیت مکانی ملک تجاری

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین خرید ملک اداری در ترکیه باید به آن توجه شود، موقعیت مکانی آن است. هیچ اهمیتی ندارد یک مغازه است یا یک دفتر کار در هر صورت موقعیت مکانی و جغرافیایی آن حائز اهمیت می باشد. هر چقدر محلی که برای خرید یا اجاره ملک تجاری در نظر میگیرید از تعداد بازدیدهای روزانه بیشتری برای مشتریان برخوردار باشد، به مراتب بر روی هزینه آن نیز تاثیر خواهد گذاشت. از طرفی هیچکس دوست ندارد محلی را انتخاب کند که مشتریان کمتری دارد. این مسئله را نیز به خاطر بسپارید که مرکز شهر بهترین گزینه برای محقق کردن این خواسته یکی از بهترین گزینه هاست.


نزدیک بودن به محل زندگی و وسیله نقلیه عمومی

اگر می خواهید علاوه بر سرمایه گذاری و خرید ملک اداری در ترکیه در این کشور زندگی کنید، محل کار شما باید به محل زندگی تان نزدیک باشد. از همین رو سعی کنید ملک تان را نزدیک به محل زندگی تان انتخاب کنید. البته گاهی این فاکتور نمیتواند اجرایی شود. اما هر چه دفتر کار یا مغازه تان به محل زندگی یا وسیله نقلیه عمومی نزدیک تر باشد، نه تنها هزینه ها برایتان کاهش می یابد بلکه رفت و آمد در شهرهای شلوغی و کشور بزرگی همچون ترکیه راحت تر خواهد بود.


انتخاب بودجه مناسب برای خرید ملک

هیچ اهمیتی ندارد قصد خرید ملک اداری در ایران را دارید یا در ترکیه، در هر صورت قیمت ملک اداری کمی بالاتر از ملک مسکونی است. این نکته در شهرهایی مانند استانبول، ازمیر و آنکارا به وضوح قابل لمس است. از همین رو باید قبل از هرگونه اقدام بودجه مناسب و کافی برای خود در نظر بگیرید. البته کارشناسان و متخصصان شرکت وفاهوم می توانند در این مسیر راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهند.

استعلام از اداره تاپو و کاداستر ترکیه

خب ملک اداری در دسته املاک و مستغلات قرار دارد. از همین رو قبل از اقدام برای خرید باید استعلام های لازم را از اداره های مرتبط همچون تاپو و کاداستر ترکیه دریافت کنید. این استعلام بدهی های مالیاتی، وام ها و… را به شما نشان می دهد تا بعد از خرید ملک هیچ مشکلی گریبانگیر شما نشود. به خاطر بسپارید اگر ملک خریداری شده بدهی هایی داشته باشد، تمامی بدهی ها به پای شما خواهد بود.

نتیجه گیری

 سعی کردیم تا حد امکان نکات مرتبط با خرید ملک اداری در ترکیه را خدمت شما ارائه دهیم. هر چند نکات بسیار زیاد دیگری وجود دارد که خارج از حوصله این مقاله است. از همین رو توصیه می کنیم با مراجعه به بخش تماس باما، با کارشناسان و متخصصان سایت وفاهوم، بزرگ ترین بزرگترین وبسایت خرید ملک در ترکیه ارتباط برقرار کنید، آنها با سابقه درخشان خود و آگاهی کامل نسبت به موارد، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

https://vafahome.com/buy-office-turkey/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان