اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175685518166

طراحی دکوراسیون اداری خلاقانه

کد: 140011175685518166

https://bit.ly/3rx8v9Z

، (اخبار رسمی): دکوراسیون داخلی یک اداره که شیک، انرژی بخش و خلاق باشد تاثیر بسزایی در بهبود روند مسائل کاری خواهد داشت و در برخی موارد سبب افزایش تعداد مراجعین خواهد داشت. اما طراحی دکوراسیونی که خلاقانه و در عین حال شیک، مدرن و همه پسند باشد کار آسانی نیست و نیازمند توانایی و تجربه ی بالایی است

طراحی دکوراسیون اداری خلاقانه
طراحی دکوراسیون اداری خلاقانه

دکوراسیون داخلی یک اداره که شیک، انرژی بخش و خلاق باشد تاثیر بسزایی در بهبود روند مسائل کاری خواهد داشت و در برخی موارد سبب افزایش تعداد مراجعین خواهد داشت. اما طراحی دکوراسیونی که خلاقانه و در عین حال شیک، مدرن و همه پسند باشد کار آسانی نیست و نیازمند توانایی و تجربه ی بالایی می باشد. یکی از نکاتی که در کنار خلاقانه بودن دکوراسیون در محیط اداری اهمیت دارد تناسب اجرای دکوراسیون اداری با نوع و کارایی شرکت است. در ادامه به معرفی فاکتورهایی می پردازیم که با رعایت آن ها محیطی خلاق و پویا خواهیم داشت.

طرح بندی متناسب با فضا

یک دفتر کار با طراحی معقول و متناسب با نوع فضا باعث تمرکز بیشتر افراد و در نتیجه افزایش کارایی و بهره وری خواهد شد. سعی کنید که وسایل را به نحوی چیدمان کنید که پرسنل شما آرامش و در نتیجه تمرکز کافی را داشته باشند و عامل خارجی مانند سر و صدا آن ها را اذیت نکند.

طراحی بر اساس متراژ فضا

فضای تنگ و چیدمان به هم چسبیده وسایل باعث نزدیک بودن کارمندان به یکدیگر، افزایش سر و صدا و پرت شدن حواس پرسنل شما خواهد شد که این موارد به کاهش بهره وری منجر می شود. به شما توصیه می کنیم در صورتی که متراژ فضا ی اداری شما کم است میزها را خوشه بندی کنید تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.

طراحی برای افزایش جریان

در صورتی که دکوراسیون داخلی اداری به نحوی طراحی شود که نیازی نباشد تا مسیر پیچیده ای را برای رسیدن به مقصد مورد نظر در شرکت طی کنید می توان گفت که جریان افزایش یافته است. نیتجه افزایش جریان در محیط اداری این است که افراد به راحتی با یکدیگر تعامل داشته و روند کار بهبود میابد و در نتیجه این آزادی سبب افزایش بهره وری خواهد شد.

طراحی فضا برای داشتن محیطی با نور و هوای طبیعی

فضاهایی که کم نور بوده و در آن ها هوا به میزان کافی جریان نداشته باشد باعث ایجاد حس بد و استرس و در نتیجه عدم بازدهی کافی کارمندان خواهد شد. نور خورشید علاوه بر این که منبع ویتامین دی می باشد به حفظ خلق و خو نیز کمک بسیاری می کند و سبب ایجاد حس سرزندگی و انرژی در افراد خواهد شد. علاوه بر نور طبیعی که لازمه هر محیطی به خصوص محیط اداری می باشد وجود پنجره نیز از ملزومات فضای اداری در زمانی طراحی دکوراسیون است. ضرورت وجود پنجره به این علت است که با باز کردن آن میزان اکسیژن و رطوبت فضا تنظیم شده و این موضوع سبب کاهش خستگی و افزایش انرژی پرسنل شما خواهد شد. فضایی که رطوبت کافی را نداشته باشد پس از مدتی باعث خشکی و خستگی چشم می شود. در صورتی که فضای شما به میزان کافی پنجره ندارد  می توانید تخته های شیشه ای را بر روی پارتیشن بندی مات نصب کنید.

فاکتورهای پر اهمیت در طراحی دکوراسیون فضای اداری خلاق

رنگ

تاثیر رنگ ها بر روحیه ی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست. همانطور که قرار گرفتن در یک محیط بی روح می تواند خسته کننده باشد حضور در فضایی با رنگ بندی مناسب همراه با میزانی خلاقیت در طراحی فضا می تواند به افراد انرژی بخشیده و کارایی و بهره وری آن ها را افزایش دهد. برای ایجاد خلاقیت در فضای اداری می توانید از رنگ های متناسب و روشن در کنار رنگ های خنثی استفاده نمایید.

برقراری سکوت

برای این که تمرکز پرسنل در محیط اداری بالا باشد نیاز است تا فضایی آرام و ساکت را برای آنان فراهم ساخت. در صورتی که در حال حاضر فضای اداری شما به صورت باز طراحی شده است میتوانید با پارتیشن بندی محیط اداره را بی صدا تر و آرام تر نمایید و سبب هماهنگی بیشتر در محیط اداره شوید.

در نظر گرفتن محیطی مناسب برای جلسات

ممکن است جالب نباشد که شرکتی یک فضای مخصوص برای برگزاری جلسات نداشته باشد زیرا جلسات باید در محیطی آرام با مبلمانی راحت و ابزارآلات مختلفی ازجمله تخته، ویدئو پروژکتور و... برگزار شوند. به شما توصیه می کنیم برای کاهش سر و صدا و بارخورد بهتر در جلسات حتما فضایی را برای برگزاری جلسات در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن مکانی برای استراحت

توصیه می شود برای افزایش بهره وری حتما یک فضا را برای استراحت پرسنل خودذ در نظر بگیرید زیرا با این کار به آن ها این فرصت را می دهد تا پس از استراحتی کوتاه با انرژی مضاعف و تمرکز بالاتری مجددا کار خود را با کارایی بیشتری آغاز نمایند.

انتخاب مبلمان استاندارد و راحت

انتخاب مبلمان و صندلی های اداری که استاندارد و راحت بوده تاثیر به سزایی بر افزایش تمرکز کارمندان و در نتیجه بهره وری خواهد شد. استفاده میزان غیبت پرسنل بیشتر شده و کارهای شرکت به تعویق بیافتد پس از در انتخاب مبلمان اداری نهایت دقت را به کار بگیرید.

تامین دمای کافی محیط اداری

گرم بودن یا سرد بودن فضای اداری به کارمندان اجاره ی تمرکز کافی بر روی کارشان را نخواهد داد زیرا دائما فکر آن ها مشغول گرم بودن یا سرد بودن فضا خواهد بود پس برای این که خروجی کار شما بهتر شود به شما توصیه می کنیم که سیستمی را برای تامین دمای مناسب هوا تعبیه کنید.

استفاده از گیاهان طبیعی

استفاده از گیاهان طبیعی مختلف مخصوصا گیاهان سبز رنگ میزان حس سرزندگی، نشاط و خلاقیت را در افراد تقویت نموده و همچنین سبب تصفیه هوای محیط خواهد شد. این موضوع سبب می شود که از متراکم شدن گرد و غبار و بیماری های مختلف در فضا تا حد زیادی جلوگیری شود و غیبت ناشی از بیماری در محیط کار کاهش یابد.

مطالب مرتبط: تشخیص سبک دکوراسیون مناسب برای منزل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل