کد: 140011215698917786

آشنایی با برترین ایده کسب درآمد در ایران

کد: 140011215698917786

https://bit.ly/3LvCAyi

، مشهد , (اخبار رسمی): آیا به دنبال یک ایده پول ساز هستید؟ آیا می خواهید در کمترین زمان ممکن بیشترین درآمد را داشته باشید؟ در این متن قصد داریم برترین ایده کسب درآمد در ایران را به شما معرفی کنیم.

برترین ایده کسب درآمد در ایران
برترین ایده کسب درآمد در ایران

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی برترین ایده کسب و کار برای دستیابی به درآمد عالی را خدمت شما معرفی نماییم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کسب درآمد از تلگرام

تبلیغات ثابت و ساعتی در کانال های گسترده تلگرام یکی از شیوه های تبلیغات در تلگرام بازاریابی در کانال های بزرگ در یک مدت زمان ثابت است. بعضی از کانال ها در ازای دریافت هزینه، تبلیغات افراد را به مدت مشخص 12 یا 24 ساعته منتشر می کنند.

در صورت انتخاب این شکل تبلیغات باید حواستان باشد 12 ساعت روز را انتخاب می کنید یا شب که این به شرایط فعالیت خودتان بستگی دارد. ترجیحاً بهتر است 12 شب را انتخاب کنید زیرا بیشتر کاربران اینترنت را جوانان تشکیل می دهند و عمده جوانان هم شب زنده دار!
از مزایای این روش می توانیم برندسازی و کمک به افزایش اعتبار شرکت های مختلف را نام ببریم. به علاوه چون تبلیغات در کانال های پرمخاطب منتشر می شود طیف زیادی از افراد آن ها را می بینند و این به دیده شدن مارک ها کمک می کند.
خب این هم از نحوه کسب درآمد از تلگرام! همانطور که متوجه شدید راه اندازی فروشگاه اینترنتی و بازاریابی در تلگرام به عنوان ساده‎ترین سیستم همکاری در فروش یاد می شود. همچنین می توانیم بگوییم پلتفرم تلگرام بستر مناسبی برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا به وسیله نوجوانان یا کسانی هست که مشغله ذهنی زیادی دارند و مایل هستند یک منبع درآمد آنلاین هم برای خود فراهم کنند.

 

کسب درآمد از روبیکا

روبیکا، اپلیکیشن نوین ایرانی، سیستم کسب درآمد مشابه اینستاگرام و تلگرام راه‌اندازی کرده که با انتشار پست‌های مختلف در اشکال متنی، تصویری و ویدیویی می‌توانید به سود و درآمد برسید! میزان درآمد در روبیکا چگونه است؟ فقط با تولید و اشتراک ‌گذاری ویدیوهای حجیم و گسترده در حد چند ساعت مثل فیلم سینمایی یا ویدیوهای آموزشی می‌ توان درآمد قابل توجهی از روبیکا به دست آورد. همانطر که مشاهده کردید، کسب درآمد از روبیکا آسان است؛ زیرا الگوی آن مشابه شبکه‌های اجتماعی دیگر است و اگر با آن برنامه‌ ها کار هم نکرده باشید در روبیکا به مشکل نمی‌خورید. چالش کسب درآمد از روبیکا فقط ارائه محتوا با کیفیت بالا و حجم گسترده است! کسب درآمد از روبیکا با سرمایه کم یک ترفند مناسب و بهینه برای درآمدزایی اینترنتی به شمار می‌آید!

دو روشی که در بالا معرفی شده به راحتی قابل اجرا هستند و اگر علاقمند به این مدل ایده ها هستید پیشنهاد می شود مقاله کسب درآمد با گوشی را در این لینک مطالعه کنید.

کسب درآمد از اینفلوئنسری
خب بیایید با تعدادی از تکنیک‌های درآمدزای اینفلوئنسری آشنا شویم بعد فقط به شباهت و تفاوت‌های این دو رشته بپردازیم:
برگزاری وبینارهای آموزشی
طبیعتاً یک اینفلوئنسر بی‌تخصص نیست؛ در هر زمینه‌ای متخصص باشید و به عنوان اینفلوئنسر هم در فضای مجازی شناخته شوید، می‌توانید با راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در زمینه تخصص خود و ارائه آموزش و راهنمایی به فالوورهایتان کسب درآمد کنید!
نمایندگی یک برند
کار محوری اینفلوئنسر تبلیغات است؛ برندهای معتبر به اینفلوئنسرهای مشهور پول زیاد پرداخت می‌کنند تا در یک بازه زمانی مشخص مثلاً 6 تا 12 ماه این افراد در شبکه اجتماعی خود در قالب پست‌های تبلیغاتی جذاب برند مربوطه را معرفی نمایند. به این شکل تبلیغات پست حمایت‌شده می‌گویند؛ که باعث آگاهی‌رسانی درباره یک برند می‌شود.
ایجاد محتوا برای بلاگرها، ولاگرها و پادکسترها
اینفلوئنسر می‌تواند به شکل تمام‌وقت در خدمت یک بلاگر قرار گیرد و محتوای متنی برای او تولید کند، یا محتواهای ویدیویی و صوتی برای ولاگرها و پادکسترها. درواقع رسانه اجتماعی یک اینفلوئنسر بدون تولید محتوا و فعالیت ماندگاری نخواهد داشت!

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم کسب درآمد دایان افلییت

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک روش برد- برد در بازاریابی دیجیتال است که در آن فروشنده یا تولیده کننده کالا به ازای فروش های موفق، به بازاریاب محصول مقداری از سود را به عنوان کمیسیون پرداخت می کند؛ در نتیجه هر دو نقش درگیر، به نتیجه دلخواه می رسند. در سال 1392 و با هدف فراهم سازی بستری برای ارائه خدمات به بازاریابان، دایان افیلیت را به عنوان سرویسی از گروه دایان راه اندازی کردیم.. در این سیستم به افراد کمک می کنیم تا فروشگاه اینترنتی خودشان را داشته باشند؛ تبلیغ و معرفی کالاها را انجام بدهند و در ازای فروش کمیسیون دریافت کنند. با تلاش های شبانه روزی تیم و با تکیه بر ارزش های اولیه گروه که بر پایه کمک به افزایش درآمد خانواده ایرانی، کمک به چرخه تولید ملی و خرید آسان همراه با رضایت مشتری استوار بود؛ به سرعت جای خود را در میان برترین کسب و کارهای اینترنتی باز کردیم. در حال حاضر بیش از 1000 نفر بازاریاب به عنوان همکاران مجموعه، در سیستم همکاری در فروش دایان مشغول به فعالیت هستند. این تعداد اعتماد و دلگرمی شما عزیزان، ما را مطمئن می کند که راه را درست رفته ایم؛ هر چند قانع به این جایگاه نیستیم و تلاش برای بهبود خدمات را لحظه ای متوقف نخواهیم کرد. افتخار ما در دایان افیلیت این است: مهمان سفره پر مهر هزاران خانواده ایرانی در جای جای کشورمان هستیم مفتخریم که شما نیز با عضویت در سیستم همکاری در فروش دایان به خانواده بزرگ ما بپیوندید.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی