اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075732213399

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

کد: 140012075732213399

https://bit.ly/3M0DH9E

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم تا به بررسی امکانات نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بپردازیم. این نرم افزار مدیریت ساختمان کمک شایان‌توجهی به اهالی یک مجتمع‌مسکونی برای زندگی همراه با آسایش و آرامش در کنار یکدیگر خواهد کرد.

با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید
با نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا، مدیریت آپارتمان خود را ساده کنید

در سالیان اخیر، با رشد شهرنشینی شاهد مجتمع‌های بزرگ مسکونی هستیم. مدیریت ساختمان در چنین مجتمع‌هایی کار ساده‌ای نیست. برای اینکه بتوان یک ساختمان مناسب را برای زندگی در اختیار ساکنین مجتمع مسکونی گذاشت نیاز به قوانین مشخصی داریم که مدیرساختمان به اجرای آن‌ها بپردازد. با توجه به دغدغه‌های زندگی امروزی و حجم زیاد کارهای شخصی اهالی یک مجتمع آپارتمانی، برای اجرای دقیق قوانین ساختمانی نیاز به یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان دارند

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی امکانات نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بپردازیم. این نرم افزار مدیریت ساختمان کمک شایان‌توجهی به اهالی یک مجتمع‌مسکونی برای زندگی همراه با آسایش و آرامش در کنار یکدیگر خواهد کرد.

چرا به مدیریت ساختمان نیاز داریم؟ مجتمع‌های مسکونی و تجاری از چندین واحد تشکیل می‌شوند. در این نوع از مجتمع‌ها نیاز است تا قسمت‌های مشاع ساختمان به صورت مشترک نگهداری شوند. طبق قانون تملک آپارتمان‌ها اهالی یک مجتمع مسکونی با انتخاب مدیر ساختمان، مدیریت قسمت‌های اشتراکی را به او واگذار می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص وظایف مدیر ساختمان ، اینجا را کلیک کنید

تنوع و پیچیدگی کارهای مدیریت مجتمع مسکونی باعث می‌شود تا نیاز به نرم‌افزار مدیریت ساختمانی احساس شود.
یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید دارای سه ویژگی زیر باشد:

1.     سادگی: کار با آن باید برای مدیر و اهالی ساختمان، ساده باشد.

2.     هماهنگ‌کنندگی: یک نرم‌افزار باید موجب افزایش هماهنگی بین اهالی ساختمان شود.

3.     شفافیت: با آن شفافیت افزایش یابد و جلوی سوءتفاهم بین مدیر ساختمان و ساکنین آپارتمان گرفته شود.

مزایای نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا برای اهالی و مدیر ساختمان با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا می‌توان اقدامات زیر را به سادگی انجام داد:

1.     ثبت هزینه‌های ساختمان

2.     مشاهده صورت‌حساب هر واحد

3.     محاسبه شارژ ساختمان

4.     مشاهده صورت‌حساب توسط اهالی

5.     پرداخت شارژ آنلاین

6.     تابلو اعلانات و نظرسنجی

7.     گزارش موجودی صندوق ساختمان

8.     امکان ارسال پیامک

امکانات فوق در نرم‌افزار باعث سادگی کار مدیر ساختمان خواهد شد. همچنین نظم ایجاد شده در انجام امور، باعث خواهد شد تا شاهد یک مجتمع مسکونی تمیز و نمونه برای ساکنین باشیم.

آشنایی با ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا

همانطور که گفتیم یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باعث سادگی کار مدیر خواهد شد. همچنین ساکنین آپارتمان به خوبی در جریان وضعیت مالی و احیانا وظایف خود قرار می‌گیرند و می‌توانند به راحتی اقدام مورد نظر مدیر ساختمان را انجام دهند.

نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا با داشتن رابط کاربری ساده توانسته است امکانات مناسبی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار دهد مهمترین ویژگی‌های آپارتمانا عبارتند از:

۱.  محاسبه و اعلام شارژ به ساکنین محاسبه و دریافت به موقع مبلغ شارژ آپارتمان از مهمترین موضوعاتی است که در یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید به آن توجه شود. زیرا یکی از  موضوعاتی که باعث اختلاف در مدیریت مالی ساختمان می‌شود نحوه محاسبه شارژ و همچنین وصول به موقع آن است. آپارتمانا یک اپلیکیشن شارژ ساختمان است که به صورت آنلاین و با کمک مرورگرهای موبایل یا اپلیکیشن اندروید و ios قابل دسترسی است.

آنلاین بودن آپارتمانا باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه مدیران ساختمان بتوانند از هر جا و در هر زمانی به محاسبه میزان شارژ مشترکین ساختمان بپردازند؛ ساکنین آپارتمان نیز امکان پرداخت وجه شارژ خود را به صورت آنلاین در این نرم‌افزار دارند.

۲. کاهش نیاز به ارتباطات بین مدیر و ساکنین آپارتمانا تنها یک اپلیکیشن معمولی مدیریت ساختمان نیست. در آپارتمانا پرداخت آنلاین شارژ ساختمان توسط اهالی ساختمان کار ساده ای است. در حالت سنتی مراحل پرداخت شارژ بدین ترتیب می باشد:

1-    انتقال وجه توسط ساکن (یا مالک ) به شماره حساب ساختمان

2-    ارائه رسید انتقال وجه به مدیر

3-    بررسی رسید توسط مدیر و تطبیق آن با گردش حساب بانکی

4-    ثبت دریافتی وی در دفتر یا فایل اکسل یا نرم افزار حسابداری مورد استفاده

اما در صورت استفاده از اپلیکیشن مدیریت ساختمان آپارتمانا مراحل به صورت زیر کاهش می یابد:

1-    پرداخت شارژ بصورت آنلاین توسط ساکن

تمامی مراحل دیگر بصورت کاملا اتوماتیک در نرم افزار آپارتمانا انجام می شود

همچنین امکاناتی نظیر ارسال‌ پیامک و تابلوی اعلانات و نظرسنجی در این نرم‌افزار باعث شده است تا ارتباطات غیرضروری بین مدیر و اهالی ساختمان کاهش پیدا کند.

۳. گزارشات مدیریتی در یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید همیشه در دسترس باشد. در آپارتمانا با توجه به اینکه می‌توان از طریق وب و اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کرد، امکان دریافت گزارشات متنوع مدیریتی در هر زمانی وجود دارد. این گزارش‌ها به مدیر ساختمان کمک می‌کنند تا بتواند به راحتی مدیریت مالی ساختمان را انجام دهد.

همچنین امکان ارائه مستندات از اقدامات انجام شده در ساختمان به ساکنین وجود دارد. گزارش‌های نرم‌افزار مدیریت ساختمان باعث ایجاد شفافیت بین مدیر و اهالی مجتمع مسکونی می‌شود و جلوی اختلافات را می‌گیرد.

4. امکان برنامه‌ریزی با کمک یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان به خوبی می‌توان در جریان وضعیت یک مجتمع مسکونی قرار گرفته و برای نگهداری ساختمان در آینده برنامه‌ریزی کرد. مدیر ساختمان با کمک اطلاعات مالی ساختمان که از آپارتمانا دریافت می‌کند، به برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اقدامات آتی خود خواهد پرداخت.

5. سادگی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در یک مجتمع مسکونی شاهد حضور افراد مختلف با ویژگی‌های متنوعی هستیم. یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان باید کاملاً ساده باشد تا افراد مسن یا با تحصیلات کم هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. آپارتمانا سعی کرده است تا با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به تولید یک محصول با رابط کاربری ساده بپردازد.

در صورت نیاز به پشتیبانی و آموزش مدیر و حتی هریک از اهالی ساختمان ، تیم پشتیبانی آپارتمانا با استفاده از سیستم‌های VOIP و CRM سوالات استفاده‌کنندگان از این نرم‌افزار را به طور کامل پاسخ می دهند. ارائه خدمات متنوع و گسترده به مشتریان باعث شده تا رضایت استفاده‌کنندگان از نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا بیش از 85 درصد باشد .

برای ثبت نام رایگان در نرم افزار آپارتمانا اینجا را کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیریت ساختمان آپارتمانا

نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان اپارتمانا به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است .با آپارتمانا مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و در همان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان