اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807114098313399

محصولی جدید برای نیازهای تمامی آپارتمان نشین‌ها

مدیریت ساختمان را به دست کاردان بسپارید

کد: 139807114098313399

http://bit.ly/2OjEYx0

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار مدیریت ساختمان آپارتمانا یک دستیار حرفه‌ای برای مدیران ساختمان است و با سرعت بخشیدن و ایجاد شفافیت در فرآیند مدیریت ساختمان تمامی دغدغه‌های مدیر و اهالی ساختمان را از بین خواهد برد.

مدیریت ساختمان  را به دست کاردان بسپارید!
مدیریت ساختمان را به دست کاردان بسپارید

از گذشته مرسوم بوده است که در ساختمان‌های بزرگ و حتی بیشتر از چهار واحد، یکی از اعضا، مدیریت ساختمان را به عهده گرفته است. وظایفی مانند ثبت هزینه‌ها، تقسیم بندی سهم هر کدام از واحد‌ها و همچنین ثبت آنها در دفترچه، که بعضی وقت‌ها ممکن است به درستی اتفاق نیافتد و اگر در این بین، سهم کسی کم و زیاد بشود، به عهده مدیر ساختمان است.

اگر به موقع شارژ دریافت نشود، اگر قبض‌ها به موقع پرداخت نشوند و... همه اینها می‌توانند مشکلاتی برای اعضای ساختمان ایجاد کنند. اگر تا امروز در مورد شارژ و قبض‌ها خوش شانسی وجود داشته است یا اگر تا امروز مدیر ساختمان خوبی در ساختمان حضور داشته، این مشکلات خیلی به دیده نشده است. اما در یک ساختمان بزرگ حساب و کتاب‌ها بیشتر می‌شود و دیگر اعتماد به مدیر ساختمان کار ساده‌ای نیست.

اما مدیریت ساختمان چه کارهایی انجام می‌دهد؟

 مدیر دو وظیفه ی کلی برعهده دارد:

1-   نگهداری از بنا و وسایل ساختمان

وقتی فردی با یک آسانسور خراب در ساختمان مواجه شود، چه کار می‌تواند انجام دهد؟ سراغ مدیریت ساختمان را باید گرفت! برای رنگ آمیزی راهروهای ساختمان نیز باید به دنبال مدیریت مجتمع بود. اینها وظایف مدیر ساختمان است و کسی در مورد این موضوعات شک ندارد. در حقیقت دریافت شارژ ماهیانه و پرداخت در مورد این هزینه‌های غیر مترقبه با او است. گاهی وقت‌ها همین هزینه‌های پیش بینی نشده، مورد مناقشه خیلی از ساکنین ساختمان می‌شود. تقسیم چنین هزینه‌هایی و نگهداری از وسایل عمومی، یکی از سخت ترین وظیفه‌های مدیریت یک ساختمان است.

2-   مدیریت مالی ساختمان

مهم ترین بخش کار همین جا است. همه این فعالیت‌ها، هزینه‌های خود را دارند. قرار نیست مدیریت ساختمان با هزینه شخصی خود، این فعالیت‌ها را انجام دهد. برای انجام این هزینه‌ها، نیاز به همراهی و پرداخت مالی از طرف افراد ساختمان است. مدیر ساختمان وظیفه دارد که هزینه‌ها را مدیریت کند و به موقع برای پرداخت همه آنها از ساکنین پیگیر شود. اگر مدیریت ساختمان بتواند به سرعت این کار را انجام دهد، مشکلات ساختمان هم زودتر حل می‌شوند. اما اگر مدیریت مجتمع خود مثل بقیه ساکنین، وقت کافی نداشته باشد، کاری از دست وی بر‌نمی‌آید.

نرم افزار مدیریت مجتمع آپارتمانا، همراه شما

حیطه‌ی وظایفی که ذکر شد با توجه به تعداد واحدها و میزان عملیات تعمیر و نگهداری آن مجتمع می‌تواند بسیار پیچیده و زمانبر شود . 

در نرم افزار مدیریت مجتمع آپارتمانا ، برای انجام این وظایف، یک راه حل مناسب ارائه شده است. یک مدیر ساختمان در آپارتمانا می‌تواند بخش‌های زیادی را مدیریت کند. از جمله ثبت و تقسیم بندی هزینه‌های ساختمان که مدیریت آنها دشوارتر است. با ثبت هزینه‌های ساختمان، به سرعت سهم هر واحد را می‌توان محاسبه کرد. آپارتمانا کمک می‌کند که بعد از سهم بندی هزینه‌ها، سهم هر کسی مشخص و در بدهی‌های ساکنین مختلف قرار گیرد.

پیگیری پرداختی‌ها

تقسیم کردن هزینه‌ها به تعداد افراد ساختمان، کار سختی به نظر نمی‌رسد. اما وقتی که قرار باشد یکی یکی پیگیر پرداختی و دریافتی‌ها بود، مشکل اصلی شروع می‌شود. این که چه کسی پرداخت کرده یا نکرده است. شکل پرداخت اعضای ساختمان هم متفاوت است. حتی اگر ده بار شماره کارت را روی تابلوی اعلانات ساختمان گذاشت، باز هم کسانی هستند که دستی پرداخت می‌کنند. محاسبه کردن افراد مختلف، دردسرهای خود را هم دارد. 

این مشکل با آپارتمانا حل می‌شود. هر کسی بدون نیاز به داشتن شماره کارت و بصورت اینترنتی می‌تواند پرداخت شارژ خود را انجام دهد. به محض پرداخت، مبلغ از لیست بدهی‌ها حذف می‌شود و مدیریت ساختمان در مورد افراد باقیمانده، نگاه روشن و شفافی دارد.

ارائه رسید پرداخت های شارژ

هر کسی با ورود به نرم افزار آپارتمانا ( اپلیکیشن موبایل و یا پنل تحت وب )، از لیست هزینه‌های انجام شده در ساختمان و میزان سهم خود مطلع می‌شود. این سهم‌ها توسط خود آپارتمانا انجام می‌شود. همچنین به سرعت افراد آپارتمان را آگاه می‌کند که چه هزینه‌هایی و به چه میزانی و برای چه فعالیت‌هایی انجام شده است. هر کسی متوجه وظایف مدیر مجتمع می‌شود و اعتراض‌ها کمتر می‌شوند. با آپارتمانا می‌توان حتی صورت حساب‌های خود را دید و دیگر مشکل این که پرداختی دیده نشده یا بین پرداختی‌های دیگر، گم شده، وجود ندارد.

سوالی که در اینجا مطرح است، این است که ممکن است برخی از افراد بدلیل کهولت سن و یا نداشتن اینترنت و یا نداشتن گوشی هوشمند و کامپیوتر نتوانند از نرم افزار آپارتمانا استفاده کنند؛ تکلیف این اشخاص چیست؟

نرم افزار مدیریت مجتمع آپارتمانا برای این مشکل نیز راه حل دارد.

آپارتمانا در سه نسخه‌ی اندروید ، iOS و وب، طراحی و پیاده سازی شده است.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با امکانات آپارتمانا و همچنین دانلود نرم افزارهای موبایل آپارتمانا می‌توانند به آدرس وبسایت www.Apartemana.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیریت ساختمان آپارتمانا

نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان اپارتمانا به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است .با آپارتمانا مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و در همان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان