اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095738014699

10 مزیت تحصیل در کشور مالزی

10 مزیت برتر مزایای تحصیل در مالزی (قسمت اول)

کد: 140012095738014699

https://bit.ly/3MoPLBN

، (اخبار رسمی): بیایید مثل یک پیشنهاد ویژه به این موضوع نگاه کنیم؛ تحصیل در دانشگاه‌های سطح جهانی با کمترین هزینه، زندگی در کشوری امن و مرفه با کلی موقعیت تحصیلی و شغلی آینده ساز. اگر به دلایل بیشتری برای تحصیل در مالزی نیاز دارید، این مطلب را بخوانید.

مزایای تحصیل در مالزی (قسمت اول)
10 مزیت برتر تحصیل در مالزی

واقعاً چرا مالزی؟ تحصیل در این کشور علاوه بر مزیت‌هایی که دارد یک موقعیت ویژه برای صعود به قله‌های موفقیت است. در ادامه 10 مورد از مهمترین مزیت‌های تحصیل در مالزی را بررسی می‌کنیم.

چرا تحصیل در مالزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

مالزی معروف به آسیای واقعی از مدت‌ها پیش شهرتش را به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا تضمین کرده است.
از سایت‌های گردشگری میراث فرهنگی یونسکو و جاذبه‌های بی‌نظیرش که بگذریم تازه می‌رسیم به آنچه شما می‌خواهید!

تحصیل در بهترین مراکز آموزشی آسیا. مالزی به واقع می‌تواند سکوی پرتابی برای تحصیل و اشتغال شما باشد.

بیایید همه جانبه مالزی را به چالش بکشیم، واقعاً چرا مالزی؟ تحصیل در این کشور علاوه بر مزیت‌هایی که دارد یک موقعیت ویژه برای صعود به قله‌های موفقیت است. در ادامه 10 مورد از مهمترین مزیت‌های تحصیل در مالزی را بررسی می‌کنیم.

۱۰- سفری تفریحی تحصیلی به مالزی

کشور مالزی که در دریای چین جنوبی قرار دارد و نقشۀ این کشور گویی قدم‌هایش را در دو سوی این دریا قرار داده است، با تنوعی از فرهنگ‌ها و پایتختی مدرن با تنوع جغرافیایی، حقیقتاً هم به لحاظ مناظر طبیعی و هم به لحاظ شهروندان، کشوری منحصربه‌فرد است.

با انتخاب کشور مالزی به عنوان مقصد تحصیلی خود، زیبایی‌های این کشور را ورای جنگل‌های انبوه و بارانی باستانی، پارک‌های ملی و سواحل باشکوه آن خواهید یافت. شهرهای مالزی نیز شگفت‌انگیز هستند، از بازارهای رنگارنگ و متنوع گرفته تا مساجد مسلمانان، معابد بودایی‌ها و زیارت‌گاه‌های هندوها که اغلب همه در کنار هم قرار دارند؛ و همچنین فستیوال‌های زیادی که هرساله به مناسبت‌های فرهنگی باستانی و مدرن مالزی برگزار می‌شوند.

۹- از تحصیل در اقلیم استوایی لذت ببرید

اگر همه‌ی سال بهار و تابستان باشد چه می‌شود؟ واقعاً به این موضوع فکر کرده‌اید. آماده باشید! قرار است این شرایط آب و هوایی را با تحصیل در مالزی تجربه کنید.

بسیاری از کشورها بخاطر گرمای شدید یا برعکس سرمای استخوان سوزشان در زمستان معروف‌اند؛ با این تفاوت که در مالزی آب و هوای استوایی شما را غافلگیر می‌کند. هوایی دنج و بارانی که قرار نیست جایش را به زمستان بدهد.

روی نقشه کشور مالزی، سه رنگ بیشتر جلوه می‌کند؛ آبی نیلگون دریا، سواحل فیروزه‌ای و فضای سبز شهری. مالزی کشوری باران زاست، دما هیچگاه آنقدر پایین نمی‌آید که ساکنینش برف را تجربه کنند.

تا چشم کار می‌کند فضای سبز شهری، ساختمان‌ها و برج‌های خاکستری را احاطه می‌کنند. بی‌ شک تحصیل در بهترین شرایط آب و هوایی، نتیجه‌ی مثبتی روی روند تحصیلی‌تان دارد.

۸- تحصیل در جامعه‌ای چند فرهنگی

مالزی علاوه بر پیشرو بودن در کیفیت آموزش، با وجود ارزان بودن هزینه‌ی تحصیل و زندگی، فرهنگ بسیار غنی دارد. مردمی بسیار مهموان نواز و با فرهنگ که می‌توانند برای‌تان خاطره سازی کنند.

مالزی متشکل از گروه‌های و اقوام مختلف چینی، هندی، مالایی و سایر گروه های بومی (Bumiputera) است، به همین دلیل به یک جامعه‌ی چند فرهنگی معروف است. در برخی از ایالات مالزی نظیر Bornean، Sabah و Sarawak اقوام بومی بیشماری زندگی می‌کنند که هر کدام زبان، فرهنگ و میراث منحصر به فرد خود را دارند.

تعامل با گروه های قومی مختلف مالزی می‌تواند شما را در معرض طیف گسترده‌ای از  سبک‌های زندگی، مذاهب و جوامع گوناگون قرار دهد.
چند فرهنگی بودن مالزی مزیت‌هایی برای شما خواهد داشت. این تنوع فرهنگی منجر به این خواهد شد که شما:

تجربیات ارزشمندی را در مالزی کسب کنید.

مهارت‌های زندگی همانند انتخاب یک زبان جدید یا دوستی‌های جدید را یاد بگیرید.

یک چشم انداز جهانی را در کار کردن، تعامل و زندگی با افراد فرهنگ های متفاوت تجربه می کنید.

به ارزش هایی مانند کار سخت، تحمل و انعطاف پذیری یقین می‌یابید.

قادر به تطبیق پذیری با محیط های مختلف و مشارکت با هر سازمانی که قصد پیوستن به آن را دارید، خواهید بود.

۷- تحصیل بدون محدودیت سنی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تحصیل در مالزی نداشتن محدودیت سنی برای ثبت‌نام و تحصیل در دانشگاه‌های مالزی است. از فرد 16 ساله گرفته تا 60  ساله می تواند رؤیاهای تحصیلی خود را در این کشور برآورده سازد.

با این تفاصیر حتی اگر در سنین بالا تصمیم به ادامه تحصیل گرفتین، می‌ توانید روی دانشگاه‌های مالزی حساب کنید.

۶- تحصیل در مالزی بدون مدرک زبان

برای تحصیل در مالزی در هر رشته و مقطع تحصیلی در هر یک از دانشگاه های مالزی می بایست حداقل نمره زبان در نظر گرفته شده را در آزمون آیلتس اخذ کرده و مدرک آیلتس را ارائه نماید.

اما به علت وجود کالج های زبان معتبر و متعدد در این کشور که با دانشگاه های مالزی در ارتباط هستند، امکان تحصیل در مالزی بدون مدرک زبان نیز فراهم شده.
یعنی داوطلب می تواند به مالزی وارد شده و قبل از ورود به دوره ترم دانشگاهی خود، به گذراندن دوره زبان در کالج بپردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش