اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012115741314699

معرفی مشاوره شریف

کد: 140012115741314699

https://bit.ly/3KeWi00

، (اخبار رسمی): مشاوره شریف اولین ارائه دهنده خدمات اخذ پذیرش درکلیه مقاطع تحصیلی، خدمات ویزا و اقامت 10 ساله خانه دوم در کشور مالزی می باشد. نمایندگی بیش ازهفتاد دانشگاه، کالج، مدرسه بین المللی و آموزشگاه های زبان معتبر دستاورد 16 سال تلاش این شرکت است. هدف مشاوره شریف ارائه راهی به سوی زندگی بهتر است.

مشاوره شریف
مشاوره شریف

مالزی تخصص ماست مشاوره شریف اولین ارائه دهنده خدمات اخذ پذیرش درکلیه مقاطع تحصیلی، خدمات ویزا و اقامت 10 ساله خانه دوم در کشور مالزی می باشد.

مشاوره شریف

مشاوره شریف؛ یک تیم حرفه‌ای و تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی و اقامت مالزی است که در سال 2006 میلادی تأسیس شد. از همان ابتدا به موازات فعالیت شرکت؛ ارائه‌ی خدمات تخصصی مرتبط همچون اخذ ویزای مالزی، مجوز ورود به مالزی و خدمات مربوط به ثبت نام مدارس، خوابگاه و ... را لازمه‌ی کار خود قرار داد. پس دست به کار شد و یک تیم همه فن حریف برای اعزام دانشجو به مالزی ساخت.

اکنون مشاوره شریف به پشتوانه 16 سال فعالیت حرفه‌ای با شعار «مالزی تخصص ماست!»، دارای بزرگترین سایت تخصصی و بانک اطلاعاتی اقامت و تحصیل در مالزی است.

مشاوره شریف نیاز به رقابت ندارد! شما می‌توانید خدمات مشاوره شریف را در اولین رتبه‌های سرچ گوگل مشاهده و اطلاعات مورد نیازتان را پیرامون اقامت و تحصیل در مالزی دریافت کنید. در سایت تخصصی مشاوره شریف این امکان فراهم شده تا با یک کلیک از خدمات مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

"مالزی تخصص ماست"
مشاوره شریف اولین ارائه دهنده خدمات اخذ پذیرش درکلیه مقاطع تحصیلی، خدمات ویزا و اقامت 10 ساله خانه دوم در کشور مالزی می باشد. نمایندگی بیش ازهفتاد دانشگاه، کالج، مدرسه بین المللی و آموزشگاه های زبان معتبر دستاورد 16 سال تلاش این شرکت است. هدف مشاوره شریف ارائه راهی به سوی زندگی بهتر است.

مهاجرت و اخذ اقامت مالزی با مشاوره شریف

با در نظر گرفتن این موضوع که کشور مالزی به هیچ فردی اقامت دائم نمی‌دهد؛ اخذ اقامت بلند مدت مالزی همواره در صدر درخواست متقاضیان قرار دارد. اخذ اقامت مالزی پروسه‌ای کاملا تخصصی است که البته در شرایط کنونی مالزی و همه گیری کرونا، حساسیت آن بیش از پیش است. با سپردن امور مجوز ورود به مالزی و اخذ ویزای MM2H به غیر حرفه‌ای‌ها، تنها پروسه‌ی مهاجرت خود به مالزی را طولانی‌تر خواهید کرد.

مشاوره شریف، سالیان طولانی این پروسه را طی کرده و با راه و چاه اخذ اقامت مالزی، با چشمان بسته آشناست! این شرکت قادر است، مسیر اخذ اقامت مالزی را برای شما هموار سازد و در سریع‌ترین حالت ممکن ویزای مالزی را برای‌تان ارسال ‌کند.

شما می‌توانید اخذ انواع ویزای مالزی، اعم از: ویزای اقامت MM2H، ویزای اقامتS-MM2H ، ویزای سوشیال، ویزای تحصیلی مالزی را به این شرکت بسپارید.

پارتنر مشاوره شریف در مالزی کیست؟

شرکت H20 ASPEN یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های سازمان گردشگری مالزی است که به عنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت مالزیایی، خدمات اخذ اقامت مالزی را به متقاضیان از سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

مشاوره شریف؛ تنها نماینده‌ی رسمی و ایرانی شرکت H20 ASPEN می‌باشد که با دریافت بورد نمایندگی رسمی این شرکت، خدمات اقامت 10 ساله‌ی مالزی را به متقاضیان ایرانی و اتباع خارجی ارائه می‌دهد.

تحصیل در مالزی با مشاوره شریف

مشاوره شریف پس از قریب به 16 سال تجربه‌ی فعالیت و ارائه‌ی خدمات در خصوص مدارس و دانشگاه‌های مالزی، بدون شک به‌ عنوان قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی ارائه‌دهنده‌ی خدمات دانشجویی فعال به ایرانیان می‌باشد.

مشاوره شریف؛ همچنین با کسب نمایندگی از بهترین کالج‌های زبان مالزی، شرایط پذیرش و آموزش زبان در معتبرترین مؤسسه‌های آموزش زبان را برای متقاضیان عزیز فراهم می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید برای رزرو خوابگاه‌های کالج‌های زبان مالزی از طریق مشاوره شریف اقدام کنید.

اکنون می‌توانید با خیال راحت صفر تا صد تحصیل در مالزی را به مشاوره شریف بسپارید.

از جمله توانمندی‌های مشاوره شریف:

  • مهاجرت اخذ اقامت مالزی قبولی 99 درصدی در پرونده‌های اقامت مالزی.
  • اخذ پذیرش تضمینی از مدارس، دانشگاه ها و کالج های زبان مالزی اخذ انواع ویزای مالزی، اعم از: ویزای اقامت MM2H، ویزای اقامتS-MM2H ، ویزای سوشیال، ویزای تحصیلی مالزی
  • کسب نمایندگی انحصاری گروه آموزشی سان وی مالزی کسب نمایندگی بیش از هفتاد مدرسه، دانشگاه و کالج زبان در مالزی
  • اخذ مجوز ورود به مالزی (مختص دوران کرونا) دریافت ویزای سوشال از سفارت مالزی در تهران جلسه مشاوره در خصوص شرایط قرنطینه در بدو ورود به مالزی (مختص دوران کرونا)

تماس با مشاوره شریف

برای گرفتن وقت مشاوره با شماره  زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس :۲۲۷۷۹۴۶۲ (۲۱) ۹۸+

 

ساعت کار

یک شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶

روزهای جمعه و شنبه تعطیل

*مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی امکان پذیر می باشد*

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت (sharifstudy.com) مراجعه و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش