اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095738114699

10 مزیت تحصیل در کشور مالزی

10 مزیت برتر تحصیل در مالزی (قسمت دوم)

کد: 140012095738114699

https://bit.ly/3pAyRpR

، (اخبار رسمی): بیایید مثل یک پیشنهاد ویژه به این موضوع نگاه کنیم؛ تحصیل در دانشگاه‌های سطح جهانی با کمترین هزینه، زندگی در کشوری امن و مرفه با کلی موقعیت تحصیلی و شغلی آینده ساز. اگر به دلایل بیشتری برای تحصیل در مالزی نیاز دارید، این مطلب را بخوانید.

مزایای تحصیل در مالزی| 10 مزیت برتر (قسمت دوم)
10 مزیت برتر تحصیل در مالزی

واقعاً چرا مالزی؟ تحصیل در این کشور علاوه بر مزیت‌هایی که دارد یک موقعیت ویژه برای صعود به قله‌های موفقیت است. در ادامه 10 مورد از مهمترین مزیت‌های تحصیل در مالزی را بررسی می‌کنیم.

۵- استفاده از زبان انگلیسی به طور گسترده

اگرچه زبان رسمی این کشور Bahasa Malaysia  است ولی از زبان انگلیسی به طور گسترده به عنوان زبان دوم استفاده می‌شود. جالب‌تر اینکه وقتی در شهر تردد می‌کنید حتی افراد مسن هم به‌راحتی انگلیسی صحبت می‌کنند و این قطعاً روش خوبی برای بهبود زبان انگلیسی است.

بیشتر دوره‌ها در دانشگاه‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود و امکان زندگی در مناطق شهری مالزی فقط با صحبت کردن به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

۴- تحصیل در کشوری مدرن و مترقی

از تمام ویژگی‌های مالزی که بگذریم، تحصیل در کشوری مدرن و پیشرفته را تجربه خواهید کرد. اگر بخواهیم مدرن بودن شهرسازی مالزی را شبیه سازی کنیم، سازه‌های دبی در میان شکوه معماری مالزی کم می‌آورند.

مالزی همچنین در زمینه‌ی تولید و مهندسی صنعت نیز پیشرو است. کمپانی‌هایTenaga Nasional Berhad، Hewlett، Packard Enterprise (HP) Services، AirAsia، Shell Malaysia وPetroliam Nasional Berhad (PETRONAS) از پیشگامان صنعت مالزی هستند که افراد نخبه و استعدادهای سراسر جهان را جذب و آنها را پرورش می‌دهند.

دولت همچنین استعدادهای برتر را از طریق مؤسسه‌های دولتی و خصوصی سطح منطقه‌ای و مراکز فنی و حرفه‌ای معتبر تعلیم می‌دهد و این باعث می شود مالزی در صنایع کلیدی پیشرو باشد.

در مالزی فرصت‌های فراوانی برای تجارت و حتی دوستی‌های بلند مدت پیدا خواهید کرد. با تحصیل در مالزی امکاناتی را برای شما فراهم می‌شود که به سرعت آینده‌ی شما را ارتقا می‌دهد.

۳- تحصیل در کشوری امن با ثبات اقتصادی بالا

می خواهیم کمی اقتصاد و امنیت کشور مالزی را به چالش بکشیم؛ قطعاً با آمارگیری‌های اخیر در این زمینه مالزی پیروز میدان خواهد بود.

افتخارات مالزی بدین شرح است:

سومین شهر امن دنیا در شاخص امنیت جهانی 2018.

سومین کشور صلح آمیز جهان در فهرست صلح جهانی توسط موسسه اقتصاد و صلح (IEP).

پیشرو در رشد صنعتی و ثبات سیاسی.

پیشرو در زمینه‌ی گردشگری، تکنولوژی پزشکی، تجهیزات نوری و کشاورزی

جزء پویا‌ترین اقتصادهای جنوب شرقی آسیا.

امروزه  مالزی یک کشور مطمئن، پر جنب و جوش، با ثبات، ایمن و در صلح و آرامش با همسایگان خود است.

در کل می‌توان گفت که در مالزی برای دانشجویان داخلی و خارجی، راه پیشرفت و ترقی هموار است. در این کشور دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی، فرصت‌های شغلی زیادی دارند.

نظر شما چیست؟ دلتان می‌خواهد در مشاغل حرفه‌ای و باکلاس شروع به کار کنید؟

۲- تحصیل در دانشگاه های سطح جهانی

در مالزی توجه ویژه‌ای به گسترش ارتباطات علمی و آموزشی با برترین‌های دنیا شده است، به‌طوری‌که شما شاهد شعبه‌هایی از بهترین مراکز آموزشی کانادا، استرالیا، چین، انگلستان، ایرلند در مالزی خواهید بود.

دانشگاه های مالزی با بالا نگه‌داشتن سطح استانداردهای آموزشی و صنایع کلیدی خود توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی را در جدول رده بندی دانشگاه‌های جهان کسب کنند.

مؤسساتی مانند دانشگاه مالایا، دانشگاه تکنولوژی مالزی، دانشگاه علوم و همچنین دانشگاه علوم و تکنولوژی در رشته‌های مختلف مهندسی مدرک لیسانس ارائه می‌دهند.

۱- هزینه پایین تحصیل و زندگی در مالزی

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌ها برای دانشجویان خارجی، ارزان و مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل در مالزی است.
در حقیقت دغدغه‌‌‌ی اصلی دانشجویان بین المللی همواره هزینه‌های زندگی و شهریه‌ی دانشگاه است. هزینه‌هایی که گاهی دانشجویان را از تحصیل در خارج کشور منصرف می‌کند.

در چنین شرایطی یک خبر خوب داریم: در سال 2019 کوالالامپور به عنوان29اُمین شهر دانشجویی جهان از بین 100 شهر منتخب شناخته شد، همچنین برای دو سال پیاپی (2018 – 2019) توانست عنوان دومین شهر دانشجویی ارزان و مقرون به صرفه در جهان را به خود اختصاص دهد.

با تحصیل در کوالالامپور در یکی از بهترین شهرهای دانشجویی دنیا با هزینه‌ای پایین تحصیل خواهید کرد.

این موضوع اساساً بخاطر آن است که هزینه‌ی زندگی و مخارج در مالزی به پول محلی در مقایسه با کشورهایی مانند استرالیا، انگلستان، سنگاپور و کانادا، نصف یا دو سوم است.

حال می‌خواهیم هزینه‌ی تحصیل و زندگی در مالزی را با سنگاپور مقایسه کنیم:

شهریه‌ی سالانه در مالزی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار است، در حالیکه این هزینه در سنگاپور بین 7000 تا 10000 دلار متغییر است.

هزینه‌های زندگی در مالزی حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ دلار در ماه است و این در سنگاپور حداقل به دو برابر افزایش می‌یابد.

نکته: در مقایسه با سنگاپور شما از همان کیفیت بالای زندگی و تحصیل برخوردار می‌شوید، با این برتری که بدون پرداخت هزینه‌های گزاف می‌توانید ارزانی بی‌نظیر و زندگی راحتی را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش