اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155748317920

روش های جوانسازی واژن

معرفی انواع جراحی های زیبایی زنان

کد: 140012155748317920

https://bit.ly/3hLel1H

، تهران , (اخبار رسمی): پیشرفت علم پزشکی در حوزه زنان امروزه بی حد و مرز شده است و خانم ها میتوانند تمامی مشکلات مربوط به اندام تناسلی خود را در کمترین زمان ممکن بدون درد برطرف کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی تمامی این روش ها بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی انواع جراحی های زیبایی زنان
معرفی انواع جراحی های زیبایی زنان

پیشرفت علم پزشکی در حوزه زنان امروزه بی حد و مرز شده است و خانم ها میتوانند تمامی مشکلات مربوط به اندام تناسلی خود را در کمترین زمان ممکن بدون درد برطرف کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی تمامی این روش ها بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

تنگ کردن واژن

بسیاری از افراد با افزلیش سن یا زایمان شاهد گشادی و شلی در دیواره واژن خود هستند. همین امر باعث مشکلات بسیاری مانند عدم رضایت از رابطه جنسی، عدم کنترل ادرار، حس باد در کانال واژن و … میشود. این افراد میتوانند با استفاده از روش‌های مختلف دیواره واژن را جمع کنند. درمان مختلفی برای گشادی واژن وجود دارد که متخصص زنان بهترین روش را برای شما برمیگزیند.

جراحی هودکتومی جراحی هودکتومی با نام عمل زیبایی کلیتوریس نیز شناخته می‌شود که در حقیقت در دسته عمل های زیبایی واژن قرار دارد. این روش اکنون جزو طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است زیرا بانوانی که از این جراحی استفاده کرده اند، نتایج خوبی را پس از انجام آن اخذ کردند. کلاهک کلیتوریس در واقع نقش حفاظتی از ناحیه کلیتوریس را داشته زیرا این عضو بخش یکی از حساس ترین بخش از واژن است چراکه تمامی اعصاب حسی جنسی در این بخش قرار دارد. جراحی هودکتومی بر ناحیه کلاهک کلیتوریس انجام گرفته و دارای حساسیت بالایی می‌باشد. در عین حال که این جراحی مدت زمان زیادی به طول نمی‌انجامد .

 تزریق چربی به واژن

لابیاماژورها به تدریج بافت‌های چربی خود را از دست می‌دهند و دچار تغییراتی ناخوشایند می‌شوند. این تغییرات که در میان بانوان بالای ۴۰ سال شیوع بیشتری دارد، موجب می‌شود تا بانوان به منظور افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط جنسی خود، به استفاده از روش‌های جوانسازی روی آورند. از مهمترین کاربردهای تزریق چربی به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جوانسازی واژن افزایش کلاژن‌سازی بافت واژن حجم‌دهی و فرم‌دهی لابیاماژور افزایش زیبایی ظاهری واژن بهبود روابط زوجین

پرینورافی

پرینه یک کلمه فرانسوی می‌باشد که به بین ناحیه تناسلی و مقعد گفته می‌شود. پارگی در قسمت پرینه برای خانم هایی که زایمان طبیعی دارند یک امر طبیعی است. پارگی در پرینه می‌تواند درجات متفاوتی داشته باشد و خیلی از موارد به خودی خود درمان می‌شود. ولی با توجه به این موضوع که نقش حیاتی در رابطه جنسی دو طرف ایجاد میکند در مواردی نیاز به عمل جراحی پرینورافی احساس می‌شود.

یکی از جراحی های زیبایی واژن عمل پرینورافی یا تنگ کردن مدخل ورودی واژن است این عمل ترمیمی به منظور کاهش سایز مدخل واژن صورت می گیرد که برخی موارد عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل می توان انجام داد.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی (labiaplasty) نوعی عمل جراحی زیبایی مخصوص زنان است که، جراح شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تغییر می دهد و بهبود می بخشند. بر اساس آمار بیشتر خانم هایی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند، مایلند اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود را کاهش دهند. اگرچه تا کنون از نظر تئوری، اندازه مشخصی برای لبه واژن تعریف نشده است، اما بهترین حالت برای اکثر زنان، حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. البته قابل ذکر است که در این جراحی، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس نیز می تواند برداشته شود.

سفید کردن واژن

بسیاری از زنان به علت ژن‌های موروثی، تغییرات هورمونی، پس از زایمان، پیری و یا عفونت های باکتریایی دچار این مشکل شده ، خجالت می‌کشند و اعتماد به نفس پایینی در برقراری رابطه جنسی دارند. معمولاً زنان خاورمیانه‌ای، مدیترانه‌ای یا تیره پوست، بیشتر برای لیزر مقعدی یا سفید سازی واژن اقدام می کنند، درحالی‌که آن‌ها این رنگ‌دانه‌ها را به ارث برده‌اند و با تغییرات هورمونی، زایمان و پیری تشدید می‌شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر شهناز شابان فربه آدرس www.drshayanfar.com با ما به اشتراک بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر شهناز شایانفر متخصص زنان

دکتر شهناز شایانفر پس از اخذ دیپلم به عنوان رتبه اول استان، در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه ۲۴ در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدند.پس از فراغت از تحصیل با معدل A، موفق به اخذ درجه تخصص جراحی زنان و زایمان در سال ۱۳۸۱ شدند و از آن زمان تاکنون با انجام بیش از پانزده هزار عمل جراحی متنوع و کسب تجربه فراوان دوره های مختلف فوق تخصصی دوره لاپاراسکوپی، دوره هیستروسکوپی، دوره کولپوسکوپی و دوره لیزر را نیز در دانشگاه تهران گذراندند.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی