کد: 140012175756117172

کنفرانس «ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت FTTx» به تعویق افتاد

کد: 140012175756117172

https://bit.ly/3MDOO8H

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد: کنفرانس «ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه‌ی پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx»، با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

کنفرانس «ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت FTTx» به تعویق افتاد
کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت FTTx

به نقل از آی تی جو، دبیرخانه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در اطلاعیه شماره ۵۹ اعلام کرد: با توجه به کسالت جناب آقای دکتر زارع‌پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و عدم امکان حضور ایشان در کنفرانس «ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه‌ی پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx» که قرار بود در تاریخ ۱۷ اسفندماه برگزار شود و نظر به اهمیت این کنفرانس و حضور ایشان، مقرر شد که کنفرانس با یک هفته تاخیر برگزار شود. از مشکل پیش آمده پیشاپیش عذرخواهی می‌نماییم و برای انتقال وسایل نمایشگاهی منتظر اطلاعیه بعدی باشید.

گفتنی است؛ کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه‌ی پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx، به منظور تبادل نظر پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌‌ی FTTx در بخش‌های عرضه و تقاضا در قالب پنل‌های تخصصی و نمایش توانمندی‌های داخلی برای تامین تجهیزات این حوزه در قالب نمایشگاه تخصصی قرار است با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران و نمایندگان اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی فعال در این حوزه برگزار شود.

با این حال تعویق زمان برگزاری نمایشگاه، با توجه به مصادف شدن با چهارشنبه سوری و تعطیلات پایان سال نارضایتی‌هایی را از سمت شرکت کنندگان و غرفه‌داران به همراه داشته و احتمالا کنفرانس با کاهش آمار حضور و بازدید همراه خواهد بود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی جو

رسانه تخصصی و پیشرو در حوزه‌های مراکزداده، شبکه، فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش