کد: 140011195692217172

نمایشگاه‌های الکامپ 1400 و صنایع بومی پدافند غیرعامل به تعویق افتاد

کد: 140011195692217172

https://bit.ly/3LjWH2m

، تهران , (اخبار رسمی): پیروی شنیده‌ها و اطلاعیه‌های معاونت صنعت و بومی‌سازی قرارگاه پدافند سایبری، به دلیل شرایط همه‌گیری کرونا مسئولین برای تعویق برگزاری نمایشگاه به توافق رسیدند.

نمایشگاه‌های الکامپ 1400 و صنایع بومی پدافند غیرعامل به تعویق افتاد
نمایشگاه‌های الکامپ 1400 و صنایع بومی پدافند غیرعامل به تعویق افتاد

به نقل از آی تی جو، پیرو اطلاع رسانی انجام شده از سوی معاونت صنعت و بومی‌سازی قرارگاه پدافند سایبری کشور، به دلیل رشد وضعیت رو به وخامت سویه جدید امیکرون، مسئولین اجرای دو نمایشگاه صنعت پدافند غیرعامل و الکامپ، توافق نمودند که برگزاری این دو نمایشگاه تا رفع وضعیت موجود به تعویق بیافتد.

برخی از شرکت‌ها با برگزاری نمایشگاه مخالف بودند

پس از انتشار مصوبه ستاد ملی کرونا در روز شنبه مورخ 1400/11/16 مبنی بر «عدم تعطیلی و ادامه فعالیت پرتوان تمامی مراکز تجمیعی تا پایان بهمن ماه» حجم اعتراضات و درخواست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه افزایش یافت.

لذا در نهایت و بنابر جمیع شرایط و درخواست بخش قابل توجهی از شرکت‌کنندگان، برگزاری این نمایشگاه‌ها برای دومین بار در سال 1400 به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد

تاریخ جایگزین برگزاری این دو نمایشگاه متعاقباً پس از بررسی و حصول توافق با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و اخذ مصوبات و مجوزهای مربوطه تعیین و توسط متولیان برگزاری این نمایشگاه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی جو

رسانه تخصصی و پیشرو در حوزه‌های مراکزداده، شبکه، فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون