اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012195759718415

پنج راهکار ضرر کمتر در خرید ارز دیجیتال زمان ریزش های شدید

کد: 140012195759718415

https://bit.ly/36cJ7xK

، (اخبار رسمی): افراد فعال در حوزه فروش و خرید ارز دیجیتال و بازارهای مالی به این موضوع آگاه هستند که اخبار نقش پر رنگی در رشد یا ریزش بازار دارند. اتفاقاتی مانند سو گیری افراد مهم یا دولت ها نسبت به یک رمز ارز، رویدادهایی نظیر جنگ و ... به همین دلیل تحلیل فاندامنتال تاثیر پر رنگی در بازار ارزهای دیجیتال دارد.

5 راهکار ضرر کمتر در خرید ارز دیجیتال زمان ریزش های شدید
تعیین حد ضرر stop los برای معاملات ارزهای دیجیتال با استفاده از stop limit در سامانه های معاملاتی

اخبار فاندامنتال تعیین کننده ریزش و صعود قیمت ارزهای دیجیتال هستند. در صورتی که قصد خرید ارز دیجیتال دارید حتما از نکات مهمی مثل تعیین استراتژی معاملاتی غافل نشوید و هیجانی رفتار نکنید تا ضرر نکنید.

 

تمامی افراد فعال در حوزه فروش و خرید ارز دیجیتال و بازارهای مالی به این موضوع آگاه هستند که اخبار نقش پر رنگی در رشد یا ریزش بازار های مالی دارند.

اخیرا بیشترین ریز قیمت در ارزهای دیجیتال با رخ دادن جنگ بین روسیه و اوکراین اتفاق افتاد. اما راهکارهایی برای جلوگیری از ضرر زیاد در این ریزش ها وجود دارد که به توصیه صرافی ارز دیجیتال پینگی به آدرس سایت https://pingi.co  پنج مورد از این راهکارها را بررسی کردیم.

به گزارش برنا، بازارهای مالی همواره صعودی نبوده و گاها با ریزش های شدید هم مواجه میشوند. به همین علت سرمایه گذارانی که رفتار درست و آگاهی کافی نداشته باشند دچار زیان های جبران نشدنی خواهند شد.

اما توصیه افراد با تجربه بالا در بازارهای مالی میتواند استراتژی و رویکرد مناسبی به شما بدهد تا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید. پس اگر قصد فروش و خرید ارز دیجیتال را دارید نکات زیر را طبق صحبت های مدیر عامل صرافی پینگی رعایت کنید.

 

  1. استراتژی معاملاتی داشته باشید

اول از همه تکلیف را با خودتان مشخص کنید. قرار است در این بازار خرید و فروش روزانه کنید، نوسان گیری داشته باشید (آربیتراژ گیری)، یا یک هولدر hodler  باشید؟

اگر استراتژی مناسب خود را پیدا کنید؛ دقیقا بدانید قصد خرید و فروش چه رمز ارزهایی و برای چه بازه زمانی را دارید و به نسبت آن در بازار فعالیت کنید پس با هر ریزش و یا صعود در بازار دچار هیجان و یا ترس نمی شوید و موفق تر خواهید بود.

 

  1. از حد ضرر یا استاپ لاس (Stop Loss) استفاده کنید

در صورتی که قیمت مناسب برای خرید را با تحلیل تکنیکال پیدا کردید و میتوانید نقاط مناسب ورود و خروج از معامله را تشخیص دهید؛ حتما توصیه می کنیم از طمع کردن بپرهیزید و از استاپ لاس برای معاملات خود استفاده کنید.

Stop limit  و OCO دو امکان سفارش گذاری در بازارهای معاملاتی و صرافی های حرفه ای نظیر بایننس هستند. البته صرافی پینگی هم از اولین بازار معاملاتی های ایرانی بود که از ابتدای فعالیت خود این دو قابلیت را برای معامله گران فراهم نموده بود.

پس حتما با رعایت حد سود و ضرر از این امکانات استفاده کنید تا جلوی ضرر بیش از حد را بگیرید.

  1. دچار FOMO نشوید

هنگام ریزش های شدید در بازار ارز دیجیتال اکثر افراد مبتدی دچار ترس و وحشت شده و دارایی های خود را با عجله و بدون توجه به استراتژی معاملاتی خود میفروشند. اما بعدا شدیدا از این فروش های هیجانی پشیمان میشوند.

معاملات مالی و خصوصا خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نوسانات زیادی همراه هست و به همین دلیل نیازمند صبر و مدیریت احساسات است. فروش های هیجانی نه تنها به خودتان ضربه میزند بلکه باعث ریزش بیشتر در بازار میشود. پس طبق برنامه و استراتژی پیش برید و هیجانی عمل نکنید.

4. بلند مدت فکر کنید عموما استراتژی هولد مناسب افرادی است که نمیخواهند درگیر خرید و فروش مداوم و یا ترید شوند. علاوه بر آن مناسب افرادی است که با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنایی کافی ندارند.   امن ترین روش برای افراد کم تجربه جهت ورود به دنیای کریپتو، خریدن و نگهداری یک یا چند رمز ارز برای بلند مدت می باشد.   5. بپذیرید اصلاح بازار اجتناب ناپذیر است بازار سالم چرخه ای طبیعی افت و خیز دارد، پس آرامش خود را حفظ کنید و نترسید. اگر یک بازار دائما صعودی باشد باید از آن ترسید. زمانی که قیمت ارز دیجیتال مثل بیت کوین و یا سایر آلت کوین ها، 10 درصد یا بیشتر دچار افت شوند اصلاح بازار اتفاق افتاده است. اگر افت قیمت ناشی از اخبار و حوادث نباشد حتما مجدد صعودی خواهد شد. اما در صورتی که اتفاقات ناگهانی مثل جنگ و یا اخبار باعث ریزش بازار شده بود حتما با انجام تحقیقات لازم استراتژی خود را تغییر دهید.  

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]