اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012195759818416

سریعترین راه تمدید یا خرید بیمه بدنه دنا با تخفیف ویژه نوروز1401

کد: 140012195759818416

https://bit.ly/3MI3hRk

، (اخبار رسمی): خودروی دنا از جمله مدل¬هایی است که به دلیل ظاهر زیبا و امکانات مناسب، توانسته توجه نسل جوان را به خود جلب کند. برای همین در چند سال گذشته، شاهد افزایش استفاده از این مدل در شهرها و جاده‌ها بوده‌ایم.

سریعترین راه تمدید یا خرید بیمه بدنه دنا با تخفیف ویژه نوروز1401
سریعترین راه تمدید یا خرید بیمه بدنه دنا با تخفیف ویژه نوروز1401

مسلما هرچه تعداد خودرویی افزایش پیدا کند، میزان تصادف آن هم بیشتر خواهد شد. در تصادفی که راننده دنا مقصر باشد، چگونگی جبران خسارت­های وارد شده به دلیل افزایش قیمت آن و قطعات، اهمیت زیادی پیدا می­کند. البته فقط تصادف با خودرو اهمیت ندارد، بلکه صدمات دیگر از جمله تصادف با وسایل ثابت یا دزدی مهم هستند. در چنین موقعیتی، مالک این خودرو می­تواند با بیمه بدنه دنا، خسارت­های وارد شده را جبران کند. بیمه بدنه بر خلاف بیمه شخص ثالث اجباری نیست و بیمه‌گذاران خود تصمیم به استفاده از آن می‌گیرند. در این نوع بیمه بر اساس قوانین مصوب شورای عالی، شرکت بیمه متعهد می‌شود که کلیه خسارت‌های وارده به وسیله نقلیه بیمه شده را بپردازد. این خسارات شامل، سرقت، آتش سوزی، تصادف، سقوط و... می‌شود. بیمه بدنه دنا با توجه به ارزش روز خودرو و غیره اهمیت زیادی پیدا می کند که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

بیمه بدنه دنا چیست؟ برخلاف بیمه شخص ثالث،  بیمه بدنه دنا، یک بیمه‌نامه اختیاری است و هیچ افسری از راننده در هنگام بررسی مدارک، این بیمه‌نامه را درخواست نخواهد کرد. بیمه بدنه خودروی دنا ، خسارت‌های اعمال شده به بدنه خودرو را در تصادفات رانندگی جبران می‌کند. از آنجا که قیمت این مدل بیشتر از بقیه است و قطعات آن نسبتا کمیاب و گران است، با خرید بیمه بدنه دنا ، می‌توان هزینه‌های خسارات را کاهش داد.

پوشش های بیمه بدنه دنا برای کاهش جبران خسارت بهترین راه برای کاهش خسارات، خرید بیمه بدنه دنا است. بیمه بدنه خسارت‌های وارد شده به بدنه خودرو در تصادف پوشش می‌شود؛ اما وقتی اسم بیمه بدنه می‌آید، بسیاری فکر می‌کنند که این بیمه فقط خسارت‌های تصادف را جبران می‌کند. در صورتی موارد دیگری را هم در پوشش دارد. البته پوشش بیمه بدنه دنا به دو نوع اصلی و اضافی تقسیم می شود. پوشش­های اصلی در هر بیمه­نامه­ای وجود دارند؛ اما پوشش اضافی شامل مواردی است که خود بیمه­گزار با توجه به شرایط و نیاز خود می­تواند آن­ها را بعد از پرداخت حق بیمه اضافه کند.

پوشش های اصلی بیمه بدنه پوشش­های اصلی بیمه بدنه دنا شامل موارد هستند:

·       خسارات‌ ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار به بدنه خودروی دنا

·       خسارات ناشی از سرقت کلی خودروی دنا (مبلغ خسارت 60 روز بعد از تاریخ سرقت و در صورت پیدا نشدن پرداخت خواهد شد.

·       خسارات ناشی از نجات یا انتقال خودروی آسیب دیده

·       خسارات وارد شده به باتری و لاستیک (تا 50% قیمت نو)

·       خسارت‌های ناشی از تصادف با اجسام

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه

پوشش­های اضافی شامل مواردی هستند که مالک خودرو می تواند، هر یک را با توجه به نیاز خود اضافه کند. با توجه به قیمت خودرو و قطعات آن، خرید پوشش­های اضافی توصیه می شود. خسارت­های زیر تحت پوشش هستند:

·       خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی سیل، زلزله و طوفان

·       پوشش سرقت درجا شامل سرقت لوازم فابریک و غیرفابریک

·       خسارت‌های ناشی از پاشیده شدن موارد شیمیایی، اسیدی و رنگ به بدنه دنا

·       خسارات ناشی از شکستن شیشه خودرو بر اثر حادثه

·       خسارت‌های ناشی از سرقت لوازم و قطعات غیراصلی دنا

·       خسارت‌های ناشی از زمان  بودن در تعمیرگاه و استفاده نکردن از آن

برای اضافه کردن هر کدام از پوشش‌های اضافی، مبلغ بیشتر بر اساس نوع آن پرداخت شود.

موارد زیر تحت پوشش بیمه بدنه دنا نیستند و بیمه­گر تعهدی برای پرداخت خسارت آن­ها نخواهد داشت:

·       خسارات ناشی از جنگ، شورش، اعتصاب و یا تهاجم

·       خسارات وارد شده از انفجارهای هسته‌ای

·       خسارت‌های وارد شده عمدی به بدنه دنا

·       خسارات ناشی از گریز از مأموران نیروی انتظامی (جز سرقت خودرو)

·       خسارات ناشی مصرف مواد یا مست بودن توسط راننده

·       خسارت‌های ناشی از بکسل کردن

·       خسارات ناشی از اتصال وسایل و دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی به بدنه دنا

·       خسارات ناشی از حمل بار غیرمجاز

محاسبه بیمه بدنه خودرو

مولفه های گوناگونی در محاسبه قیمت بیمه بدنه تاثیرگذار هستند:

  • مشخصات خودرو:عواملی نظیر سال ساخت اتومبیل، نوع خودرو، ارزش خودرو و کاربری آن در محاسبه نرخ بیمه‌نامه بدنه نقش پررنگ دارند.
  • پوشش های اضافی(تبعی) بیمه بدنه : انتخاب هریک از پوشش‌های اضافی یادشده، مبلغی بر نرخ پایه بیمه بدنه اضافه می‌کند. به بیان دیگر، انتخاب پوشش‌های بیمه ای بیشتر با افزایش قیمت بیمه همراه است.
  • تخفیف های بیمه بدنه: تخفیفات این بیمه خودرو شامل: تخفیف‌های عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر، تخفیف خرید نقدی، تخفیف ارزش خودرو هستند.

با توجه به مولفه های تاثیرگذار در نرخ بیمه بدنه ، شما می‌توانید برای خرید بیمه بدنه ارزان با بیشترین تخفیفات برای نوروز 1401 به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://bimeh.com/carbody/

قیمت بیمه بدنه دنا عوامل مختلفی بر افزایش یا  کاهش قیمت بیمه بدنه دنا تاثرگذار هستند. بعد از در نظر گرفته شدن هر یک از این موارد، قیمت نهایی اعلام خواهد شد. مولفه های موثر شامل موارد زیر هستند:

·       نوع و مدل خودروی دنا از مؤلفه‌های مهم بر تغییر قیمت بیمه بدنه دنا خواهند بود. دو نوع خودرو دنا معمولی و پلاس در بازار وجود دارند که هر یک با توجه به امکانات و طراحی تغییراتی را در قیمت به وجود خواهد آورد.

·       سال ساخت از دیگر عواملی است که تاثیر زیادی بر قیمت بیمه بدنه دنا خواهد گذاشت. هرچه خودرو قدیمی تر باشد، قیمت بیمه بدنه آن افزایش خواهد داشت.).

·       تخفیف عدم دریافت خسارت (در صورتی که بیمه‌گزار در طول بیمه‌نامه خود خسارتی را از شرکت بیمه‌گر دریافت نکند، می تواند از تخفیف عدم دریافت خسارت بهره مند شود. میزان این تخفیف با گذشت هر سال افزایش خواهد داشت. البته چون این بیمه­نامه اختیاری است، جریمه دیرکرد نخواهد داشت.)

·       اضافه کردن یکی از پوشش های اضافه بر افزایش قیمت تاثیر خواهد گذاشت.

·       تعداد سیلندر

·       تخفیف پرداخت نقدی

·       تخفیف خودروی صفر (تا سه بعد از تاریخ ترخیص، می توان از این تخفیف استفاده کرد.)

·       شرایط شرکت بیمه‌گر در خصوص فروش بیمه‌نامه

·       ارزش روز خودرو

 خرید بیمه بدنه دنا از بیمه دات کام با توجه به افزایش تعداد خودروهای دنا در سطح کشور و زیاد شدن قیمت ماشین و قطعات آن و همچنین بیشتر شدن نرخ دزدی خودرو به ویژه لوازم داخلی آن، خرید بیمه بدنه دنا با پوشش اضافی سرقت درجا بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. از آنجا که حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، پس خرید بیمه بدنه دنا توصیه می‌شود. شما می‌توانید از طریق سایت بیمه دات کام، سامانه آنلاین فروش انواع بیمه، اقدام به خرید راحت و سریع بیمه بدنه کنید. فقط کافی است تا وارد سایت bimeh.com شوید و بعد از وارد کردن مشخصات و پرداخت حق بیمه، بیمه‌نامه خود را دریافت کنید. خبر خوب برای خریداران بیمه؛ بیمه دات کام، سامانه استعلام و خرید انواع بیمه، برای رفاه حال خریداران در روزهای پایانی سال در نظر دارد تا سقف ۵۰۰ هزار تومان، برای خرید انواع بیمه خودرو از جمله بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث تخفیف دهد. کافیست هنگام خرید کد  bimeh500 را وارد نمایید تا از این هدیه و عیدی بیمه دات کام، بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه