اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012245769718253

کارلاین پیشرو در تامین نیروی انسانی

کد: 140012245769718253

https://bit.ly/34JjG6N

، (اخبار رسمی): برگزاری نمایشگاه ها در حوزه های مختلف فرصتی استثنایی برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان است چرا که می توانند نیازهای خود را به راحتی جستجو و انتخابی برتر از بین مناسب ترین گزینه ها داشته باشند.

کارلاین  پیشرو در تامین نیروی انسانی
کارلاین پیشرو در تامین نیروی انسانی

این بار نمایشگاه کار با خط مشی خود موثرترین شکل فرآیند استخدام نیروی انسانی را هم برای کارفرمایان هم برای کارجویان فراهم نمود. در این رویداد تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان های معتبر با موقعیت های شغلی متنوعی حضور داشتند.

یکی از غرفه ها متعلق به کارلاین بود که منحصرا" در حوزه تامین نیروی انسانی شرکت ها و ادارات فعال است و ازدحام بازدید کنندگان حاکی از استقبال کارجویان برای محک زدن شانس خود در استخدام در این شرکت و کارفرمایان برای آشنایی بیشتر با خدمات کارلاین بود. این شرکت با استفاده از سابقه و تجربه چندین ساله شرکت مادر خود (پندار موج نو) در پیمانکاری تأمین نیرو، با نیاز سنجی دقیق و هدفمند، بسیار پر قدرت وارد شده بود و می تواند نیاز کارفرمایان به نیرو را برطرف کند. شناسایی چالش هایی که کارفرمایان با آن ها رو به رو هستند و تجربه زیاد در حوزه برونسپاری نیرو، کارلاین را به بزرگترین پشتیبان کارفرمایان مبدل ساخته است.

خدمات مورد انتظار از یک شرکت پیمانکار تأمین نیرو چه مواردی است؟

این خدمات می تواند طیف گسترده ای داشته باشد و شامل اعزام نیروهای عملیاتی روزانه (نیروهای روزمزد) تا نیروهای ثابت ماهانه باشد. با مثالی می توان خدمات دریافتی از کارلاین را با وضوح بیشتری توضیح داد. هر کارفرمایی ممکن است با پیک کاری رو به رو شده و با حجم بالای کار و کمبود زمان و نداشتن نیروهای لجستیک سر در گمی را تجربه کرده باشد؛ مسلما این وضعیت برای هتل داران، صاحبان انبار ها یا فروشگاه های آنلاین، صاحبان تالار ها، کارخانه داران هنگام دریافت سفارش جدید کاملا ملموس است.

در این مواقع چه راهکاری به ذهنتان می رسد؟ شاید اولین راه این باشد که از طرق مختلفی به جذب نیروهای موقت از جمله سراغ افرادی که در میادین ایستاده و منتظر کار هستند بروید. به نظرتان آموزش دیده هستند و بهره وری کافی دارند؟ آیا بیمه کردن ایشان برای مدت کوتاهی تا اتمام کار از نظر زمان و هزینه با صرفه است یا می خواهید ریسک کنید و ....راه بعدی این است که استخدام دائم انجام دهید که منطقی نیست زیرا نیاز شما به تعداد خاصی نیرو فقط برای مدت مشخصی است تا پیک کاری برطرف شود؛ این نوع استخدام فقط هزینه سربار برای مجموعه در پی دارد.

این جاست که  اهمیت همکاری با یک شرکت تامین نیرو خودنمایی می کند. پیمانکار تأمین نیرو با اعزام سریع نیروهای روز مزد به شما کمک می کند تا در هزینه و زمان صرفه جویی کنید. در این صورت ایجاد تعادل در تعداد نیروها در شرایط مختلف کاری آسان است و مسئولیت های قانونی شامل امور بیمه و مالیات گریبان گیر کارفرمایان نمی شود.

تأمین نیرو فقط منحصر به نیروهای روزمزد است؟

گاهی اوقات کارفرما مجموعه ای بزرگ دارد و برای مدیریت نیروهای عملیاتی خود به پشتیبان نیاز دارد؛ در این صورت با برونسپاری جذب نیرو، شرکت پیمانکار باید بتواند نیروهای درخواستی را استخدام نماید، نیروها را در اختیار کارفرما قرار دهد و نهایتا" کلیه مسئولیت های قانونی از انواع بیمه ها تا حقوق و دستمزد ماهیانه را برعهده بگیرد.

آیا می توان نیروهای اداری و ستادی را نیز برون سپاری کرد؟

پاسخ به این سوال اصلا سخت نیست و در یک کلمه خلاصه می شود "بله". نیروهای اداری و ستادی می تواند به راحتی با برونسپاری جذب تأمین شوند به عنوان مثال نیروهای مرکز تماس علی الخصوص برای مجموعه های بزرگ و با این نوع جذب، کارفرمایان با خیالی آسوده فقط از حضور نیروها در شرکت خود بهره مند شوند و دغدغه ای بابت مسئولیت ها مانند بیمه ها و حقوق و دستمزد و ... نداشته باشند.

چرا کارفرمایان از شرکت تامین نیرو درخواست نیرو کنند؟

این سوال ممکن است برای همگان ایجاد شود؛ هنگامی که به راحتی می توان با درج آگهی استخدام در سایت های مختلف جذب نیرو انجام داد، چرا از یک شرکت پیمانکار تأمین نیرو درخواست شود.

پاسخ به این سوال این است که فرآیند جذب و استخدام کاری تخصصی و نیازمند داشتن زیرساخت های لازم است. اگر شرکت ها بخواهند این فرآیند را به درستی طی کنند، بهره وری کافی در این زمینه داشته باشند و با چالش های قانونی نیروها رو به رو نشوند می بایست بسته کامل منابع انسانی را در اختیار داشته باشند.

این بسته نیز شامل واحد های مختلف منابع انسانی از جمله واحد برنامه ریزی، واحد جذب، واحد امور کارکنان و نگهداشت نیرو، واحد آموزش و توسعه و واحد ارزیابی عملکرد می شود. بسیاری از شرکت ها با توجه به شرایط و اندازه سازمان خود یا توانایی داشتن این واحد ها را ندارند یا از نظر هزینه برایشان مقرون به صرفه نیست که نفراتی برای انجام این امور استخدام نمایند. بنابراین اگر خود وارد عمل شوند با آسیب های جدی رو به رو می شوند. کارلاین با داشتن واحد منابع انسانی جامع کلیه فرآیندها را به صورت کامل طی می کند و با حصول اطمینان از جوانب مختلف، نیروها را برای اعزام آماده می کند.

کارلاین می تواند مصاحبه و گزینش نیروها را برای کارفرمایان انجام دهد.

مجموعه هایی که به تیم های پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات تجاری نیاز دارند می توانند در سریع ترین زمان و با هزینه ای مقرون به صرفه نیروهای خود را از کارلاین بخواهند. این شرکت با توجه به معیار های دریافتی از کارفرما از صفر تا صد فرآیند جذب تا انجام مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش نیروها را انجام می دهد و پس از ارزیابی نهایی متقاضیان، آن ها را به کارفرما معرفی می کند. این بار کارلاین فقط برای شما مصاحبه و گزینش انجام داده و کلیه مسئولیت های آتی نیروها با خود کارفرمایان است.

کارلاین فقط پشتیبان کارفرمایان نیست.

شرکت های کاریابی نیروها را به کارفرمایان معرفی و بابت آن از کارجو هزینه ای دریافت می کنند؛ اما شرکت پیمانکاری کارلاین علاوه بر عدم دریافت کمیسیون یا هر هزینه دیگری، امنیت شغلی و درآمد نیروها را تضمین می کند. با ارائه آموزش های لازم در زمینه خدمات اداری و تشریفات و ... نیروهایی که تخصص و مهارت خاصی ندارند نیز توانمند شده و به بازار کار وارد می شوند. داشتن انواع بیمه ها (تأمین اجتماعی، مسئولیت مدنی و بیمه تکمیلی) دلگرمی برای نیروها به همراه دارد. همچنین به دلیل انعطاف پذیری در روزهای کاری با توجه به درخواست های متفاوت کارفرمایان، نیروها می توانند روزها و شیفت های کاری خود را انتخاب کنند. بنابراین کارلاین خود را حامی نیروها نیز می داند.

به نظر می رسد با نیاز سنجی دقیق و هوشمندانه و درک دغدغه کارفرمایان و نیاز نیروها، کارلاین توانسته است گامی موثر در رفع چالش ها بردارد و با تأمین مناسب نیروی انسانی بستر رشد و شکوفایی شرکت ها و سازمان ها را فراهم نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]