اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101095786818444

خلق ارزش کنید و به سادگی بفروشید

دسترسی ایرانیان به پلتفرم Open Sea میسر شد

کد: 140101095786818444

https://bit.ly/3tMXFh2

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی که از بازار توکن‌های NFT یا بازار کریپتوکارنسی‌ها یعنی ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنیم، به خاطر ویژگی‌های دو بازار موازی، در حقیقت از دو موضوع جداگانه سخن به میان آمده است.

دسترسی ایرانیان به پلتفرم Open Sea میسر شد
دسترسی ایرانیان به پلتفرم Open Sea میسر شد
دسترسی ایرانیان به پلتفرم Open Sea میسر شد
دسترسی ایرانیان به پلتفرم Open Sea میسر شد

فروشگاه‌های معامله ان اف تی به مبادله رمز ارزها نمی‌پردازند و فقط می‌توانید با استفاده از ولت یا کیف پول مجازی خود به ساخت، خرید، قیمت گذاری و فروش دارایی‌های دیجیتال هنری و غیر رمز ارزی خود اقدام کنید.

اما خبر خوش این است که در سال 2018 دو تن از متخصصان شرکت‌های فیس بوک و گول اقدام به ایجاد یک پلتفرم منحصر به فرد کردند که بلافاصله با استقبال کاربران و حتی سرمایه گذاران علاقه مند به استارتاپ‌های دیجیتال واقع شد.

پلتفرم اوپن سی یا Open Sea یک بازار جهانی است یا صرافی دیجیتال است که علاوه بر این که کابران در آن می‌توانند سرمایه‌ها و ارزش‌های دیجیتال خود را خرید و فروش کنند، در عین حال می‌توانند آیتم‌های دیجیتال خود را نیز در حوزه بازی‌های آنلاین، هنرهای دیجیتال، اشیاء ارزشمند و صدها مورد دیگر در معرض فروش قرار دهند.

بازار «اوپن سی» غیر متمرکز است و تمام معاملات انجام شده بر بستر آن متکی به قراداد‌های هوشمند و تمام کالاهای عرضه شده در آن توکنیزه هستند.

برخلاف سایر فروشگاه‌های موجود برای خرید یا فروش توکن‌های «ان اف تی» یا هر توکن دیگری در این پلتفرم نیازی به شخص دوم یا ثالث وجود ندارد و معاملات به صورت مستقیم صورت می‌گیرد.

یک کیف پول دیجیتال نرم افزاری مانند «انجین» یا «متامسک» می‌تواند شما را قادر به معامله در این بازار بنماید. نکته جالب این است که کیف پول متامسک حتی extension یا افزونه ای هم برای کروم ساخته است که به راحتی می‌توانید با اضافه کردن این افزونه به مرورگر کروم خود معاملات خود را به سادگی مدیریت کنید.

«بی‌مِثل مارکت» خبری خوش برای ایرانیان

آمارها و اطلاعات منتشر شده از سوی منابع تحقیقات دیجیتال نشان می‌دهد که ایرانیان از جمله علاقه مندان به حوزه مفاهیم رمز گذاری شده و دارایی‌های دیجیتال هستند. دلایل این مساله مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی، از جمله نابه سامانی بازارها و غیر قابل اعتماد بودن نهادهای مالی از جمله بورس می‌تواند باشد که موضوع بحث ما نیست.

خبر خوب این است که مدتی است دسترسی ایرانیان به سادگی برای حضور در پلتفرم معتبر و جهانی «اوپن سی» فراهم شده است و همه کاربران فارسی زبان به سادگی و سهولت هرچه تمام تر می‌توانند در بازار جهانی Open sea  به فعالیت بپردازند.

بی‌مِثل مارکت به نشانی bimeslmarket.com به عنوان تنها پلتفرم ایرانی که دسترسی به اوپن سی را فراهم کرده است محلی برای تحقیق، خرید و فروش دارایی‌ها و کالاهای دیجیتال است که توسط تیمی از متخصصان حوزه‌های دیجیتال و سرمایه گذاری یک نهاد معتبر مالی بنیان گذاری شده است.

کاربران ایرانی از این پس می‌توانند با مراجعه به پلتفرم بین المللی و امن «بی‌مِثل مارکت» علاوه بر مشاهده کلیه ان اف تی‌هایی که در این سایت قرار داده شده، اقدام به ساخت NFT کرده یا محصولات دیجیتال خود را که قبلا ساخته یا خریده اند در معرض دید و فروش میلیون‌ها نفر در ایران وسراسر جهان قرار دهند.

همچنین کلکسیونر‌های اشیاء دیجیتال می‌توانند در این بازار اقدام به تکمیل کلکسیون خود کرده، به غنای آن اضافه کنند.

بی‌مِثل مارکت چیست و چه خدماتی دارد؟‌

مانند سایر استارتاپ‌های موفق ایرانی، بی‌مِثل مارکت نیز یک استارتاپ موفق و نوظهور و خلاقانه در عرضه کالاهای دیجیتال است که بستری برای عرضه توکن‌های بی همانند یا non-Fungible Token که به اختصار به NFT شهرت دارند ایجاد کرده است. این پلتفرم ایرانی و فارسی زبان فعالیت خود را با هدف ایجاد یک زمینه مستقل، رسمی، امن و هدفمند به زبان فارسی برای تبادل توکن‌ها و همچنین توسعه تکنولوژی دیجیتال بلاکچین در ایران آغاز کرده است و در نوع خود منحصر به فرد است.

اولین پلتفرم فارسی زبان مختص ان اف تی‌ها به کاربران فارسی زبان این اعتماد به نفس و اطمینان را می‌دهد که به سادگی بتوانند وارد بازار بی نهایت رمزگذاری شده‌ها شوند که قرار است به زودی تمام جهان را در نوردیده و به بازار شماره یک جهان تبدیل شود. بازاری که کاربران ایرانی هرچه زودتر وارد آن شده و با مقتضیاتش آشنا شوند بهتر از روز دیگر است. 

تنوع کالاهایی که می توانید در بی‌مِثل مارکت بفروشید

شاید این طور به نظر برسد که حوزه محصولات رمزگذاری شده، یعنی توکن‌های ان اف تی مخصوص افراد خاصی از جمله هنرمندان است. این دیدگاه به کلی نادرست است. درواقع تمام آدم‌هایی که در این کره خاکی زندگی می‌کنند این توانایی را دارند که یک محصول دیجیتال را با ارزشی نسبی خلق کرده و در معرض فروش قرار دهند.

دسته بندی‌هایی که عجالتا و به اختصار در سایت بی‌مِثل مارکت قرار داده شده است برخی از این محصولات و زمینه‌ها ایجاد محصول را نشان می‌دهد. در بی‌مِثل مارکت دسته بندی‌هایی چون موارد زیر قابل مشاهده است که البته به هیچ عنوان محصولات دیجیتال محدود به این موارد نیستند:‌

  • محصولات دیجیتال هنری
  • محصولات حوزه آیتم‌های بازی
  • موزیک‌ها
  • انواع محصولات در قالب GIF و نظایر آن
  • دامنه‌های اینترنتی و متعلقات آن
  • ویدیوهای مختلف اعم از ویدیوهای شخصی و هنری
  • تمپلیت‌ها و فرم‌ها و محتواهای خلق شده توسط شما یا تحت مالکیت شما
  • کلکسیون‌های مختلف در تمامی زمینه‌های ممکن
  • فهرست محصولات موجود در سایت هم بخشی از داده‌های این سایت است.

نوین ارزش سرمایه گذار بی‌مِثل مارکت

استارتاپ بی‌مِثل مارکت یک استارتاپ باارزش با رویکردی انحصاری و با آینده ای بسیار روشن است. از این رو شتاب‌دهنده «نوین ارزش» با سرمایه گذاری در این استارتاپ تلاش می‌کند این مجموعه را به سرعت بیشتری به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود نایل کند.

بدون شک این پلتفرم و این بازار به زودی تبدیل به یک مجموعه جهانی با هزاران محصول و کاربر داخلی و خارجی خواهد شد که کاربران جهانی، میلیون‌ها محصول را در آن بارگذاری کرده و به خرید و فروش اقدام می‌کنند.

سرمایه گذاری هلدینگ «ارزش» در استارتاپ بی‌مِثل به خودی خود نشان دهنده ارزش ذاتی این مجموعه و حوزه فعالیت آن است. این هلدینگ با 14 سال سابقه فعالیت و سرمایه گذاری در پروژه‌های کلان ملی و کشوری بخشی از فعالیت‌های خود را به توسعه زیرساخت‌های فناوری از جمله فناوری‌های دیجیتال و عبور دادن کشور به مرحله تحول دیجیتال اختصاص داده است که سرمایه گذاری در قالب شتاب دهنده در بی‌مِثل مارکت بخشی از آن به شمار می‌رود.

چطور در بی‌مِثل مارکت شروع کنم؟

واقعیت این است که بی‌مِثل مارکت به عنوان اولین پلتفرم ایرانی که مردم کشور ما را به دنیای جذاب ان اف تی‌ها وصل می‌کند بسیار ساده و کاربر پسند است.

کافی است که در این سامانه یک اکانت اختصاصی ایجاد کنید و با وصل شدن به پلتفرم جهانی Open Sea  هر چیزی را که فکر می‌کنید دارای ارزش ذاتی است به یک سند دیجیتال مبدل کنید به فروش برسانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین ارزش

آشنایی با نوین ارزش شرکت توسعه زیرساخت فن‏ آوری‏ های نوین ارزش به عنوان بازوی تخصصی گروه گسترش سرمایه‏‌گذاری بین‌‏المللی ارزش در حوزه سرمایه ‏گذاری در کسب و کارهای نوآورانه و زیست بوم استارتاپی در سال 1397 تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت با بهره‏‌گیری از کارشناسان متخصص در حوزه کسب و کار، IT و مالی به دنبال توسعه فعالیت‏‌های جاری و شناسایی فرصت‏‌های سرمایه ‏گذاری جدید در حوزه‏‌های مدیریت شهری، حمل و نقل هوشمند، سلامت دیجیتال، فین تک،سرگرمی، معدن و صنایع معدنی است. نوین ارزش فعالیت خود را در چارچوب یک مجموعه شتاب دهنده کسب و کار (با رویکرد استارتاپ استودیو) تعریف کرده است و همواره حرکت در مسیر نوآوری و خلاقیت را در سرلوحه برنامه‏‌های کلان خود قرارداده است. در همین چارچوب نیز تلاش می‏کند تا با بکارگیری نیروی انسانی توانمند و حمایت همه‏ جانبه از کسب و کارهای مورد حمایت، زیرساخت‏‌های مناسبی را برای ورود آن‌ها به بازار و تبدیل شدن به یک کسب و کار پایدار فراهم نماید. نوین ارزش فعالیت خود را در چارچوب یک مجموعه شتاب دهنده کسب و کار (با رویکرد استارتاپ استودیو) تعریف کرده است و همواره حرکت در مسیر نوآوری و خلاقیت را در سرلوحه برنامه ‏های کلان خود قرارداده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]