اطلاعات تماس
  • 090267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010114579369832

ارز دیجیتال بعدی که در سال 2022 منفجر می شود چیست؟

کد: 14010114579369832

https://bit.ly/35Cj0k7

، (اخبار رسمی): هیجان‌انگیزترین چیز در مورد سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال این است که وقتی منفجر می‌شوند، ارزش آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد. در سال 2021، شاهد افزایش بیش از 10000 درصدی سولانا (CRYPTO:SOL) بودیم.

ارز دیجیتال بعدی که منفجر می شود چه خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توان مطمئن شد، به‌ویژه از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد که آیا کریپتو اینجا بماند یا خیر. با این حال، ما می‌توانیم برخی از نامزدهای احتمالی را انتخاب کنیم که روی روندهای فعلی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شامل متاورز، امور مالی غیرمتمرکز و هوش مصنوعی است.

در اینجا ارزهای دیجیتالی وجود دارد که می توانند برای یک رشد صعودی قابل توجه باشند:

1. 1 اینچ
شبکه 1 اینچی (CRYPTO:1INCH) یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است. صرافی های غیرمتمرکز به کاربران این امکان را می دهند که تنها با اتصال یک کیف پول رمزنگاری، ارزهای دیجیتال مختلف را مبادله کنند. هیچ مرجع مرکزی برای مدیریت صرافی وجود ندارد، و با بسیاری از DEX ها، نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری نیز نیست.

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال 2021 بسیار بزرگ بود زیرا بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از DEX برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کردند. 1 اینچ یک راه ساده برای استفاده از رمزنگاری خود در هنگام استفاده از DEX است. این فورا قیمت ها را در صدها پلت فرم مختلف مقایسه می کند تا بهترین نرخ را برای شما بیابد.

در حالی که پروتکل تجمیع بسیار مفید است، اما همه آن چیزی نیست که 1 اینچ ارائه می دهد. سایر محصولات 1 اینچی شامل یک پروتکل سفارش محدود است که به شما امکان می دهد شرایط تجارت خاص را تنظیم کنید و 1inch Earn که بازدهی سالانه 5٪ تا 10٪ را در استیبل کوین ها ارائه می دهد.

2. Render
توکن های متاورس اخیراً به دلیل علاقه روزافزون به واقعیت مجازی و دنیای دیجیتال محبوب شده اند. بسیاری از این توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که در متاورس استفاده می‌شوند، اما Render Token (CRYPTO:RNDR) بسیار متفاوت است.

Render یک شبکه رندر GPU غیرمتمرکز است. این طراحی شده است تا سازندگان دیجیتال مانند هنرمندان و استودیوهایی را که به محاسبات GPU نیاز دارند، با شرکای متصل کند که مایلند قدرت محاسباتی GPU استفاده نشده خود را اجاره دهند. سازندگان دیجیتال با استفاده از توکن های Render به ارائه دهندگان GPU پرداخت می کنند.

برنامه های کاربردی متاورس آن می تواند امسال رندر را به یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال خوب تبدیل کند. همچنین شایان ذکر است که Coinbase Global (NASDAQ:COIN)، یکی از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، در ماه فوریه فهرست‌بندی Render را آغاز کرد. هر زمان که یک ارز دیجیتال در Coinbase در دسترس قرار می گیرد، در معرض مخاطبان بسیار بیشتری از خریداران بالقوه قرار می گیرد.

3. Aave
Aave (CRYPTO:AAVE) یکی از محبوب ترین و کاربرپسندترین پروتکل های وام دهی است. کاربران می‌توانند انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را قرض بگیرند و وام دهند. اگر ارز دیجیتال خود را به Aave سپرده گذاری کنید، برای وام دادن وجوه خود سود پرداختی دریافت خواهید کرد.

یکی از دلایلی که Aave از دیگر پروتکل های وام دهی پیشی گرفته است، ویژگی های منحصر به فرد آن است. وام گیرندگان می توانند از نرخ بهره ثابت به متغیر و برعکس تغییر کنند. Aave همچنین به خاطر FlashLoans خود معروف است که وام هایی هستند که نیاز به وثیقه ندارند. با این حال، آنها باید در همان معامله بازپرداخت شوند.

Aave یک نشانه حکومتی است، به این معنی که دارندگان می توانند در مورد آینده پروتکل رای دهند. آنها همچنین هنگام استفاده از خدمات Aave تخفیف در هزینه دریافت می کنند.

قیمت بیت کوین در سایت بیتمینو

4. SushiSwap
بازارسازان خودکار (AMM)، که صرافی‌های غیرمتمرکز هستند که بر اساس قراردادهای هوشمند اجرا می‌شوند، در سال 2021 رشد بسیار کمی داشتند. در حالی که AMM‌های زیادی در آنجا وجود دارد، SushiSwap (CRYPTO:SUSHI) می‌تواند بهترین گزینه برای یک اجرای بزرگ باشد.

SushiSwap از بیش از ده ها بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند که به آن اجازه می دهد برخی از رقابتی ترین نرخ ها را ارائه دهد. همچنین یکی از گزینه های برتر برای قرار دادن ارزهای دیجیتال است. طیف گسترده ای از استخرهای نقدینگی را ارائه می دهد و مشاهده درصد بازده سالانه ای را که می توانید با هر یک از آنها به دست آورید آسان می کند.

چه چیزی باعث می‌شود SushiSwap انتخاب بهتری نسبت به سایر AMM‌ها مانند Uniswap (CRYPTO:UNI) و PancakeSwap (CRYPTO:CAKE) باشد؟ برنامه SushiSwap بدون شک کاربرپسندترین تجربه را ارائه می دهد، اما ارزش بازار آن هنوز تنها کسری از دو مورد دیگر است.

همچنین در سایت بیتمینو نیز میتوانید لیست بهترین ارز های دیجیتال ارزان را مشاهده نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه