اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101165796915838

خدمات تاسیسات غرب تهران خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی

تعمیر و سرویس کولر آبی و ترفند های آن

کد: 140101165796915838

https://bit.ly/3DEUcVf

، تهران , (اخبار رسمی): راه اندازی کولر آبی از کارهایی است که از سالها پیش مردان ایرانی را به پشت بام‌ها می‌کشاند. به‌مرور این کار بیشتر و بیشتر به تعمیرکاران کولر سپرده شد. اما هنوز هم هستند کسانی که ترجیح می‌دهند خودشان این کار را انجام دهند. این متن با شوق و احترام تقدیم به آنها می‌شود. هرچند ما توصیه نمی‌کنیم!

مرکز سرویس کولر آبی غرب تهران با تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن خود این امکان را به شما می دهد تا کولر خود را برای استفاده در سال جاری آماده نموده و به این طریق مانع از خرابی آن شوید.

مرکز سرویس کولر آبی غرب تهران با تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن خود این امکان را به شما می دهد تا کولر خود را برای استفاده در سال جاری آماده نموده و به این طریق مانع از خرابی آن شوید. برخی سرویس کولرهای آبی را با تعمیر کولر آبی آن ها یکی می دانند در حالی که این دو مقوله جدا از هم بوده و خدماتی که برای هرکدام نیز ارائه می گردند با یک دیگر تفاوت دارند

اهمیت سرویس نمودن کولرهای آبی

سرویس نمودن کولرهای آبی از جمله اقداماتی است که باید هرسال قبل از راه اندازی نمودن کولرهای خود انجام دهید و لازم است بدانید اهمیت بسیار بالایی دارد اما چرا؟ عدم روغن کاری و بررسی نمودن سلامت قطعات کولر آبی می تواند در ادامه شما را با مشکلات متعددی مواجه سازد بنابراین توصیه داریم برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی حتما سرویس کولرهای آبی خود را در ابتدای هرسال توسط نمایندگی های معتبر انجام دهید.

سرویس کولر آبی شهرک غرب

مهم ترین قطعات کولرهای آبی

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا اشاره ای به مهم ترین قطعات کولرهای آبی داشته باشیم که آشنایی با آن ها قبل از دریافت خدمات سرویس کولر آبی غرب تهران مفید بوده و می تواند به شما کمک های شایانی نماید. در این راستا بایستی بگوییم به طور کلی قطعات کولرهای آبی به سه دسته تقسیم می گردند که این سه دسته شامل قطعات الکترونیکی ، مکانیکی و ثابت ها می شوند.

مراحل سرویس کولر آبی غرب تهران

همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم سرویس کولر آبی غرب تهران مراحل متعددی را در بر می گیرد که لازم است تمام این مراحل توسط افراد متخصص یک به یک طی شوند. این مراحل به شرح زیر می باشند.

·       شناسایی نمودن کولر

·       قطع کردن جریان برق کولر

·       روغن کاری کولر

·       بررسی پمپ و سیستم آب رسانی کولر

·       شستشو دادن کف کولر آبی

·       تنظیم نمودن شناور

·       نصب کردن پوشال های جدید

·       بررسی نمودن تسمه ها

·       غبارگیری از کانال های کولر

·       تست نهایی کارکرد بخش های مختلف کولر

شناسایی نمودن کولر

گام اول از سرویس کولرهای آبی شناسایی نمودن کولر می باشد که این موضوع بیشتر برای ساختمان های آپارتمانی کاربرد دارد چرا که ممکن است برخی پس از اتمام سرویس کولر آبی متوجه شوند که کولر متعلق به واحد آن ها نبوده است. این مرحله اهمیت بسیار بالایی دارد و نباید در راستای آن سهل انگاری نمود.

قطع کردن جریان برق کولر

مرکز خدمات تاسیسات غرب تهران دومین گام از سرویس کولرهای آبی را به قطع نمودن جریان برق کولر اختصاص داده است زیرا اگر چنین کاری انجام نپذیرد ممکن است خطرات جانی بسیاری رخ دهد. همان گونه که می دانید فضای داخلی کولرهای آبی مرطوب بوده و بدنه آن نیز فلزی است اگر جریان برق قطع نگردد امکان برق گرفتگی بسیار بالا است.

روغن کولری کولر

مرحله بعد روغن کاری نمودن یاتاقان های کولر آبی است که معمولا باید دو ماه یکبار انجام پذیرد تا کولر بتواند به خوبی عملکرد خود را انجام دهد. سرویسکاران فعال در این امر ابتدا درپوش ها را برداشته و تا اندازه ای که یاتاقان ها جا داشته باشند درون آن ها را با روغن پر می کنند.

بررسی پمپ و سیستم آب رسانی کولر

مورد بررسی قرار دادن سلامت پمپ و سیستم آبی کولر گام بعدی از سرویس کولر آبی است که توسط مرکز سرویس کولر آبی غرب تهران نیز انجام می پذیرد. گاهی ممکن است متوجه شوید که باد خروجی از کولر گرم است و این موضوع شما را آزار دهد. در این راستا لازم است بدانید به سه دلیل چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد که این دلایل شامل خرابی واترپمپ ، شکستگی پروانه ها و گرفتگی پروانه های زیر پمپ می شود که بایستی مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شوند.

شستشو دادن کف کولر آبی

در این گام از سرویس کولرهای آبی با استفاده از مواد رسوب زا کف کولر را به طور کامل شستشو می دهند تا فضای داخلی کولر تمیز گردد.

نصب کردن پوشال های جدید

سرویسکاران فعال در مرکز سرویس کولر آبی غرب تهران پوشال های کولر شما را کامل عوض می کنند تا در ادامه با مشکلاتی همچون گرم بودن هوای کولر آبی خود مواجه نگردید.تعمیر کولر آبی شهران

بررسی نمودن سلامت تسمه ها

گام بعدی مورد بررسی قرار دادن تسمه ها برای اطمینان از سلامت آن ها می باشد. در این مرحله پس از بررسی اگر متوجه شوید که این تسمه ها پوسیده شده اند بایستی آن ها را تعویض کنید. .

تست نهایی کارکرد بخش های مختلف کولرآبی

در این مرحله سرویسکاران مرکز سرویس کولرآبی غرب تهران با دقت بالایی کولر شما را تست می کنند تا از کارکرد صحیح بخش های مختلف اطمینان یابند. طی این مرحله ابتدا آبگیری کولر انجام می شود سپس کولر را روشن می کنند تا متوجه ریزش صحیح آب بر سطح پوشال ها شوند.سرویس کولر آبی گیشا

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار