اطلاعات تماس
  • 091521*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101185801118546

با دستگاه های لیزر در صنایع دستی بیشتر آشنا شویم

آشنایی با دستگاه لیزر حکاکی در حوزه صنایع دستی

کد: 140101185801118546

https://bit.ly/3LQQeeP

، (اخبار رسمی): حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر روشی بسیار ساده برای پردازش و تکمیل مواد مختلف به روش های مختلف است. با استفاده از فناوری لیزر مدرن از هزینه های کم و زمان پردازش کوتاه بهره مند شوید و ایده ها و طرح های خود را سریع و کارآمد به واقعیت تبدیل کنید.

آشنایی با دستگاه لیزر حکاکی در حوزه صنایع دستی
دستگاه لیزر برش پلکسی برای حکاکی روی صنایع دستی

دستگاه لیزر برش پلکسی را می توان جزء محبوب ترین دستگاه های لیزر در حوزه حکاکی صنایع دستی معرفی کرد.

در دوران مدرن، صنایع دستی نوعی هدیه ای است که مورد علاقه بسیاری از مردم می باشد. در این میان دستگاه حکاکی لیزری جایگاه بسیار مهمی در تولید صنایع دستی دارد. بیایید نگاهی به آن صنایع دستی با سایه های حکاکی لیزری با سازندگان دستگاه های حکاکی لیزری بیاندازیم. ظهور دستگاه های حکاکی لیزری بدون شک بسیاری از صنایع را در کشور ما متحول کرده است. زمانی که لیزرها وارد صنایع دستی شدند، به دلیل دقت بالا و سرعت بالا مورد علاقه شرکت ها قرار گرفتند. در نتیجه آثار لیزری با ظرافت و دقت بیشتری روانه بازار شدند و به طور کلی سطح صنایع دستی داخلی به سطح جدیدی ارتقا یابد.

فن آوری مدرن با سنت مطابقت دارد: فرآیند لیزر حتی در صنایع دستی و در تولید طیف گسترده ای از اقلام تزئینی از محبوبیت زیادی برخوردار است! با توجه زیاد به جزئیات و ایده‌های فردی، می‌توانید صنایع دستی خود را اصلاح کنید و آیتم‌های واقعاً منحصربه‌فردی را تجسم کنید!

حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر روشی بسیار ساده برای پردازش و تکمیل مواد مختلف به روش های مختلف است. با استفاده از فناوری لیزر مدرن از هزینه های کم و زمان پردازش کوتاه بهره مند شوید و ایده ها و طرح های خود را سریع و کارآمد به واقعیت تبدیل کنید - شامل نتایج با کیفیت بالا!


امکانات خلاقانه لیزر در صنایع دستی
چه زیر لیوانی های سنگی درجه یک، چاپ های هنری، فانوس ها، مدل ها، صندوق های چوبی یا جعبه های جواهرات – به سختی محدودیتی برای کاربردهای احتمالی فناوری لیزر وجود دارد. اقلام منحصر به فرد و تکه های جداگانه ایجاد کنید و محصولات خود را با دستگاه های لیزر کامل کنید! برش انواع مواد مختلف به همان اندازه سریع و ساده است که حکاکی و علامت گذاری آنها با طرح ها، نقوش و حتی عکس های خاص انجام می شود! جای تعجب نیست که حکاکی تزئینات دست ساز امروزه یک فرآیند رایج است و زمینه های کاربردی متعددی دارد:

  • لوازم منزل
  • تزئینات باغ
  • ظروف غذاخوری و سایر محصولات سرامیکی
  • هدایا
  • محصولات شیشه ای
  • آلات موسیقی
  • مجسمه های چوبی و لوازم جانبی
  • جواهرات
  • کارت دعوت و لوازم التحریر
  • روش
  • جا شمعی و فانوس و غیره.

هنگام حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر، بسته به اثر مورد نظر، می توان مواد را به روش های مختلفی پردازش کرد.

 

حکاکی لیزری 
دستگاه های لیزر برای علامت گذاری خلاقانه و تکمیل سطوح مختلف مناسب هستند. بسته به متریال انتخابی، طیف گسترده ای از فرآیندها را می توان برای جاودانه کردن آرم ها، نقوش و حتی عکس ها در مواد مختلف به طور دائمی و به روشی مقاوم در برابر سایش استفاده کرد. اساساً، حکاکی لیزری شامل حرارت دادن قوی یک ماده با لیزر به منظور تبخیر سطح آن است. این یک جلوه برجسته کمی ملموس با کنتراست قوی تا ظریف ایجاد می کند. لیزر را می توان برای سوراخ کردن، خط کشی یا شیار کردن، به ویژه برای کاغذ، چرم، مقوا یا مقوا استفاده کرد. این بدان معناست که مواد را می توان با ساختارهای بصری و لمسی جالبی مبله کرد.

 

برش لیزری
دستگاه های لیزر می توانند طیف گسترده ای از مواد را به سرعت و کارآمد برش دهند و بنابراین لبه های برش دقیقی تولید می کنند. حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر یک فرآیند بدون تماس است، به این معنی که بر روی همه مواد بسیار ملایم است. برای پلاستیک، چرم و منسوجات با محتویات پلاستیکی، لیزر به طور خودکار لبه ها (برش و مهر و موم) را می بندد، به این معنی که از ساییدگی جلوگیری می شود. بسته به اینکه می خواهید فلز، کاغذ و مقوا، چرم یا منسوجات را پردازش کنید، از روش های مختلفی استفاده می شود.

 

مزایای پردازش لیزر
فناوری لیزر برش‌های دقیقی را به آسانی حکاکی‌های خارق‌العاده ایجاد می‌کند. در مورد حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر از تعدادی مزایای دیگر لذت ببرید:

نتایج عالی به لطف حداکثر دقت - حتی با اشکال غیر معمول و جزئیات ظریف
حداکثر انعطاف پذیری هنگام پردازش تقریباً هر ماده ای که در صنایع دستی استفاده می شود
حداکثر آزادی طراحی در تکمیل سطح و علامت گذاری لیزری
به سختی گرد و غبار ایجاد می شود، به این معنی که تلاش کمی برای تمیز کردن لازم است
به ویژه به لطف عملکرد بسیار ساده، کاربر پسند است
حکاکی تزئینات دست ساز با استفاده از دستگاه های لیزر مدرن شما را با حداکثر دقت، هزینه و زمان بالا و نتایج باکیفیت خود جلب می کند!

حداکثر دقت: صرف نظر از اینکه از لیزر برای برش یا حکاکی استفاده می کنید - این فرآیند همیشه با حداکثر دقت مشخص می شود. کتیبه های پیچیده در مکان های صعب العبور را می توان به آسانی برش های ظریف یا اشکال غیرعادی تولید کرد.
فرآیندهای کاری کارآمد و حداکثر کارایی: به لطف سرعت توان بالا، سهولت استفاده و ریسک سرمایه گذاری نسبتاً کم، ماشین های لیزری از کارآمدترین فناوری ها در زمینه پردازش مواد موثر هستند. هزینه خرید دستگاه لیزر خود اغلب در مدت گارانتی پرداخت می شود. ما خوشحال خواهیم شد که بازگشت سرمایه (ROI) شما را برای شما محاسبه کنیم. در تماس با ما دریغ نکنید!
فرآیند ملایم: از آنجایی که حکاکی تزئینات دست ساز با لیزر یک فرآیند کاملاً بدون تماس است، در همه مواد بسیار ملایم است. آنها نیازی به گیره ندارند و در طول پردازش تاب نخواهند داشت. علاوه بر این، مطلقاً هیچ سایش ابزار وجود ندارد.
صرف زمان و هزینه بالا: در این فرآیند بدون تماس نیازی به هیچ گونه پس پردازش، مواد مصرفی اضافی و مطلقاً هیچ پیوستی نیست. بدون توجه به موادی که می خواهید با دستگاه لیزر خود پردازش کنید، نیازی به تغییر ابزار نیست. هیچ ابزار مجددی با زمان فشرده وجود ندارد و می توانید بازده تولید خود را افزایش دهید.

 

معرفی دستگاه لیزر پلکسی 

یکی از بهترین انواع دستگاه لیزر را می توان دستگاه لیزر برش پلکسی نام برد. این دستگاه برای برش پلکسی گلاس استفاده می شود. از دیگر کاربردهای آن می توان به  لیزر برش مولتی استایل و ام دی اف نیز اشاره کرد. سرعت و دقت بالای این دستگاه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. به عبارت دیگر دستگاه لیزر برش پلکسی را می توان جزء محبوب ترین دستگاه ها محسوب کرد. از کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:این دستگاه در صنایع تبلیغاتی، پوشاک ،صنایع ساختمانی، دکوراسیون داخلی و صنایع دستی کاربردهای بسیار زیادی دارد.علاوه بر این در ساخت لوح یا ام دی اف می توان از برش پلکسی کمک گرفت و فرآیند طراحی انواع طرح های زیبا بر روی ام دی اف یا پلکسی انجام داد.

 

جمع بندی 

در این مقاله درباره نقش دستگاه لیزر در صنایع دستی مطالبی گفته شد و مشخص شد که استفاده از این دستگاه می تواند سرعت و دقت کار با صنایع دستی را بیشتر کرده و صنایع دستی با ظرافیت و زیبایی بیشتری را روانه بازار کند. در پایان نیز به معرفی محبوب ترین دستگاه لیزر پرداخته شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091521*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی