اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101225808718574

دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟

کد: 140101225808718574

https://bit.ly/3JuJBNC

، (اخبار رسمی): طراحی دکوراسیون فضاهای گوناگون را می توان یکی از سخت ترین فرآیند های طراحی داخلی در نظر داشت . این که بتوان بر اساس شرایط محیط و متراژ فضا تمامی آیتم های مورد نیاز را در یک فضا قرار داد خود چالش بسیار بزرگی محسوب می شود.

دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟
دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟
دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟
دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟
دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟
دکوراسیون اداری لوکس در متراژ های کم با چه ترفند هایی ممکن است؟

طراحی دکوراسیون اداری را می توان جزو یکی از پر متقاضی ترین پروسه های طراحی داخلی در نظر داشت . اغلب فضاهای اداری دارای متراژ کوچک هستند که این نکته خود یکی از دیگر سختی های این کار می باشد .

طراحی دکوراسیون اداری فضاهای کوچک ممکن است دغدغه ی بسیاری از افراد باشد . از این روی ما در ادامه ی مقاله به بررسی نکاتی در این زمینه خواهیم پرداخت.

دکوراسیون اداری لوکس با کیفیت بالا و بهینه و قیمت مناسب تخصص هیراداناست .

چگونه دکوراسیون اداری را در متراژ های کم پیاده کنیم ؟

شما عزیزان می توانید با رعایت برخی نکات به آسانی یک محیط اداری زیبا و جذاب فارغ از میزان متراژ فضا پیاده کنید . از اهمیت پارتیشن بندی غافل نشوید .

یکی از آیتم هایی که بسیاری از افراد به آن بی توجه می باشند ، پارتیشن است . دیوارها فضای زیادی اشغال می کنند و در عین حال محیط را کوچک تر از آن چه هست نشان می دهند . شما می توانید به منظور جداسازی فضاها از یکدیگر از آیتم پارتیشن استفاده کنید .

این آیتم در متریال های گوناگونی به فروش می رسد که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد .

  • شیشه چوب فلز

ما به شما استفاده از آیتم شیشه را پیشنهاد می کنیم . شیشه در دو نوع مات و براق قابل استفاده می شود . هم چنین عایق بسیار مناسبی برای صدا و حرارت نیز می باشد .

اهمیت استفاده از رنگ ها در طراحی دکوراسیون اداری فضاهای متراژ پایین چیست ؟

رنگ ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشند . این رنگ ها هستند که می توانند فضا را بزرگ تر و یا کوچک تر از آن چه که هست نشان دهند .

شما عزیزان با داشتن فضای کوچک می توانید از رنگ های روشن نظیر سفید و یا کرم استفاده کنید تا فضا از آن چه که هست بزرگ تر به نظر برسد .

هم چنین خوب است بدانید که استفاده از یک رنگ می تواند محیط را یکنواخت و خسته کننده کند . از این روی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از چندین رنگ به این منظور استفاده کنید.

نورپردازی تا چه اندازه بر روی محیط تاثیر گذار است ؟

بهتر است تا حد امکان از به کار بردن نور مصنوعی خودداری کنید . خوب است در طول روز از نور طبیعی خورشید در فضا استفاده کنید .

شما می توانید به منظور تامین نور در شب و یا عصر از لوستر های کوچک و مینیمال استفاده کنید . استفاده از هالوژن نیز انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد .

در صورت کمبود نور می توانید از چراغ مطالعه نیز به این منظور استفاده کنید .

لامپ های نور ال ای دی نیز در عین حال بسیار کم مصرف بوده و نور زیادی برای محیط تامین می کند . از این روی بسیاری از افراد به سراغ استفاده از این آیتم می روند .

استفاده از آینه و شیشه در فضاهای کوچک چه تاثیری دارد ؟

به کار بردن آیتم های شیشه ای و یا آینه در محیط می تواند تاثیر بسیار زیادی در بزرگ نشان دادن فضا داشته باشد . از این روی ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از این آیتم در محیط استفاده کنید .

قفسه بندی و نگه داری از وسایل

در دکوراسیون اداری متراژ پایین شما می توانید از قفسه های دیواری استفاده کنید . این آیتم فضای زیادی را اشغال نمی کند هم چنین از ظرفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد .

بهتر است به منظور طراحی قفسه ها به سراغ افراد متخصص و یا شرکت های معماری بروید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

کمد دیواری نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مناسب به جهت استفاده در دکوراسیون اداری در متراژ پایین می باشد .

اکسسوری در دکوراسیون اداری متراژ پایین

شاید بسیاری از افراد از اهمیت این آیتم غافل باشند . استفاده از گلدان های کوچک خود یکی از بهترین اکسسوری ها در فضاهای متراژ پایین می باشد .

شما می توانید از تابلوهای نقاشی کوچک نیز به این منظور استفاده کنید .

لازم به ذکر است که گل و گیاه تاثیر بسیار زیادی در شادابی محیط و تهویه ی فضا نیز می گذارد .

کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری برای این فضا نیز خود یک چالش بسیار بزرگ محسوب می شود . ما به شما استفاده از کاغذ دیواری با رنگ روشن و طرح های مینیمال را پیشنهاد می کنیم . زیرا محیط را از آن چه که هست بسیار بزرگ تر نشان می دهد . به یاد داشته باشید که هیچ گاه به سراغ انتخاب طرح های شلوغ به این منظور نروید .

وسایل اضافی را دور بریزید .

در طراحی دکوراسیون اداری با متراژ پایین بهتر است که وسایل قدیمی و یا فایل های کهنه را فراموش کنید . این آیتم ها خود می تواند فضای زیادی را اشغال کند .

متریال مورد استفاده در کف پوش

به کابردن آیتم هایی چون سرامیک و یا پارکت می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای به منظور کف پوش باشد . بهتر است به سراغ استفاده از رنگ های روشن بروید تا فضا از آن چه که هست بزرگ تر به نظر برسد .

خوب است بدانید که به منظور ایجاد فضایی مناسب هرگز به سراغ رنگ های خانواده ی قهوه ای نروید .

مبلمان

شما می توانید به سراغ استفاده از مبلمان و یا میز و صندلی چند منظوره بروید . این آیتم فضای کوچکی را اشغال می کند و در عین حال کارایی متنوعی دارد .

می توانید از مبلمان با رنگ تیره استفاده کنید تا با رنگ کلی محیط در تضاد باشد و از یکنواخت شدن فضا جلوگیری کند .

به هنگام چیدمان مبلمان و یا صندلی به این نکته توجه داشته باشید که مسیر رفت و آمد را اشغال نکنید .

طراحی مسیر ها

شما عزیزان می توانید به منظور جلوگیری از ازدحام در ساعات های شلوغی مسیری معین را طراحی کرده و وسایل مورد نیاز را بر اساس آن بچینید . سعی داشته باشید همواره وسایل را در حاشیه بچینید .

کلام آخر 

کاربران عزیز را با نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون اداری در فضاهایی با متراژ پایین آشنا کرده ایم .  با رعایت نکات مذکور می توانید یک فضای بسیار کاربردی و جذاب طراحی کنید.  هم چنین شما کاربران گرامی می توانید به جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر در زمینه ی معماری و یا طراحی دکوراسیون اداری به وب سایت شرکت معماری هیرادانا  به آدرس www.hiradana.com  مراجعه کنید . از طریق شماره 09125754921 با مشاوران هیرادانا جهت طراحی ، نظارت و اجرای پروژه خود در ارتباط باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید