اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235810418475

صرافی برتر لندن

خرید و فروش پوند در لندن + مشاوره نقل و انتقال ارز

کد: 140101235810418475

https://bit.ly/3KVqMoI

، (اخبار رسمی): خرید و فروش پوند لندن در گذشته یکی از مشکلات اصلی هموطنان بوده است. اما امروزه با افزایش تعداد صرافی‌های معتبر این امر سهولت یافته و بسیاری از مشکلات ایرانیان مقیم انگلستان مرتفع شده است. در این مطلب در مورد ساز و کار صرافی‌ها و روش‌های خرید و فروش ارز و پوند صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خرید و فروش پوند در لندن + مشاوره نقل و انتقال ارز
خرید و فروش پوند در لندن + مشاوره نقل و انتقال ارز

خرید و فروش پوند در لندن 

صرافی‌های بسیاری در لندن فعالیت می‌کنند که به خرید و فروش ارز و پوند مشغول بوده و همه روزه قیمت پوند را به صورت لحظه‌ای و منصفانه اعلام می‌کنند. برای خرید و فروش پوند از طریق چنین صرافی‌هایی در حالت کلی سه روش وجود دارد. 

1- خرید و فروش نقدی پوند

روش خرید و فروش نقدی یکی از روش‌های قدیمی بوده و اغلب صرافی‌ها از این امر امتناع می‌کنند. با این حال اگر صرافی مد نظر درخواست فروش یا خرید پوند نقدی را بپذیرد شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مانند کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، مدرک شناسایی و... به صرافی مراجعه کرده و به خرید یا فروش مقدار پوند مورد نظرتان بپردازید.
 
 2- خرید و فروش از طریق واریز به حساب (حواله)

حواله در واقع روشی است که در آن مقدار مشخصی پول از یک حساب به حسابی دیگر در هر جای دنیا منتقل می‌شود. این روش مطمئن و سریع بوده و اغلب صرافی‌ها طرفدار استفاده از آن هستند. در این روش فرد خریدار یا فروشنده به سایت رسمی صرافی لندن مد نظر مراجعه کرده و اقدام به خرید یا فروش مقدار معینی پوند می‌کند. سپس معادل مبلغ بدون کارمزد معمولا پس از ۲۴ ساعت به حساب فرد واریز می‌شود. 

3- خرید و فروش از طریق حساب پی پال

در این روش شما باید حساب پی پال افتتاح کرده و برای عملیات مورد نیاز حتما از کیف پول‌های ارائه شده توسط این سیستم استفاده کنید. پس از خرید پوند پی پال، صرافی مبلغ معین را از حساب شما کسر کرده و با کارمزدی مشخص معادل ریالی آن را به حساب شما واریز می‌کند. برای فروش پوند نیز صرافی مقدار پوند درخواستی را به حساب پی پال شما شارژ می‌کند و شما باید معادل ریالی را به حساب صرافی واریز کنید.

خرید و فروش انواع ارز با صرافی برتر لندن

صرافی برتر نهادی رسمی و معتبر در زمینه خرید و فروش پوند و دیگر ارزهاست که در سال ۲۰۲۱ میلادی شروع به کار کرد. این صرافی در لندن دفتر کار دارد و شما به راحتی می‌توانید به صورت حضوری نیز مراجعه کرده و مشکلات و سوالات خود را رفع کنید. قیمت پوند همه روزه به صورت لحظه‌ای و منصفانه در سایت صرافی برتر به‌روز می‌شود. بنابراین می‌توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین اقدام به خرید و فروش ارز و پوند کنید. 

ممکن است قیمت ارز و پوند در صرافی‌های مختلف تا حدودی متفاوت باشد. بنابراین بهتر است سایت‌های مختلف را بررسی کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید. در نهایت بهترین و منصفانه‌ترین قیمت را از یک صرافی معتبر برای خرید یا فروش انتخاب کنید. در آخر لطفا فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه