اطلاعات تماس
  • 031365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235812018543

با هدف فروش انواع کالاهای ورزشی به صورت اینترنتی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه ایران والیبال 

کد: 140101235812018543

https://bit.ly/3M6LWjJ

، اصفهان , (اخبار رسمی):  وب سایت جدید فروشگاه ایران والیبال  از  اسفند ماه 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه ایران والیبال 
خرید اینترنای انواع کفش والیبال https://iranvolleyballshop.ir/

خرید کفش والیبال از برندهای معتبر دنیا به صورت کاملا اصل و اورجینال و خرید انواع لباس والیبال به صورت تیمی از برندهای معتبر

به گزارش روابط عمومی فروشگاه ایران والیبال، وبسایت این شرکت فعال در کفش و لباس ورزشی از تاریخ اسفند ماه 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس iranvolleyballshop.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خرید کفش والیبال از برندهای معتبر دنیا به صورت کاملا اصل و اورجینال به فهرست وبسایت اضافه و بروزرسانی برندهای کفش والیبال و بسکتبال، امکان ثبت نام سریع و درخواست خرید اینترنی خرید کفش والیبال، سفارش و خرید انواع لباس والیبال به صورت تیمی از برندهای معتبر و هم چنین خرید انواع توپ والیبال و توپ بسکتبال برای مخاطبان میسر شده است.
آقای کریم پور مدیرعامل فروشگاه ایران والیبال با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خریداران کفش والیبال و کفش بسکتبال به صورت حرفه ای و  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: فروش انواع کالاهای ورزشی به صورت اینترنتی مانند انواع کفش والیبال و کفش بسکتبال به صورت اورجینال و تامین از انواع شرکت های وارد کننده محصولات ورزشی از اهداف این فروشگاه در سال جدید است. همچنین معرفی برندهای ایرانی در حوزه کفش و لباس ورزشی و استفاده از ظرفیت خوب کالای ایرانی از نظر کیفیت و رقابت در کنار کالاهای خارجی را از اهداف دیگی این فروشگاه عنوان کرد.

فروشگاه لوازم ورزشی ایران والیبال در سال 95 کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و با هدف ارائه جدیدترین محصولات ورزشی از قبیل لوازم فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس و… همچنین پوشاک ورزشی و تجهیزات بدنسازی، از برند های معتبر دنیا در محیطی کاربرپسند، قابل اطمینان و با مجربترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می کند.

فروشگاه ایران والیبال دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و تمامی محصولات خود را با 7 روز ضمانت بازگشت همراه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی، با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه آماده مشاوره مراحل ثبت نام، خرید و پس از آن را با دقت نظارت می کنند تا رسالت خود را ادا نموده و خدمات فروش و پشتیبانی را به نحو احسن ارائه دهند.


گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با اسفند ماه 1400، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ایران والیبال

فروشگاه لوازم ورزشی ایران والیبال در سال 95 کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و با هدف ارائه جدیدترین محصولات ورزشی از قبیل لوازم فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس و… همچنین پوشاک ورزشی و تجهیزات بدنسازی، از برند های معتبر دنیا در محیطی کاربرپسند، قابل اطمینان و با مجربترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می کند. فروشگاه ایران والیبال دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و تمامی محصولات خود را با 7 روز ضمانت بازگشت همراه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی، با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه آماده مشاوره مراحل ثبت نام، خرید و پس از آن را با دقت نظارت می کنند تا رسالت خود را ادا نموده و خدمات فروش و پشتیبانی را به نحو احسن ارائه دهند.

اطلاعات تماس
  • 031365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی