اطلاعات تماس
  • 099167*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045934518659

راه اندازی کسب و کار با کمترین هزینه

راه اندازی کسب و کاربا سرمایه کم

کد: 140102045934518659

https://bit.ly/3K9kZus

، (اخبار رسمی): ممکن است شما جزء دسته‌ای از افراد باشید که یک شغل اول و ثابت دارند، اما به دنبال کسب و کار دوم می‌گردند، یا دلتان می‌خواهد همینطور که در خانه روی کاناپه نشسته‌اید از زمان خود برای درآمدزایی استفاده کنید. ما در این مقاله چگونگی راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را شرح خواهیم داد.

راه اندازی کسب و کاربا سرمایه کم
فروش عمده بدلیجات

بهترین و کم هزینه ترین روش برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کمتر از 10 میلیون تومن

برای همه ما آشکار است که کسب و کار اینترنتی این روزها حرف اول را می‌زند، چرا که دردسر خیلی کمتری نسبت به بازار سنتی دارد، نیازی به حضور فروشنده در مکانی مشخص ندارد، طیف مشتریان گستره دارد و بسیاری مزایای دیگر.

حالا فرض کنیم که شما می‌خواهید اقدام به راه اندازی بیزنس کنید، اولین مشغله فکری که برایتان ایجاد می‌شود چیست؟ به احتمال خیلی زیاد می‌گویید تامین سرمایه.

پیشنهاد ما این مشکل را هم حل می‌کند! شما برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، یعنی تنها با سه میلیون اقدام به خرید بدلیجات کرده و در بسترهای مختلف مثل وب، اینستاگرام، تلگرام و ... آن‌ها را می‌فروشید. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که خرید خود را از نمایندگی معتبر و یا وارد کننده اصلی خریداری کنید تا بدلیجات مورد نظر خود را با قیمت واقعی تهیه کنید.

چرا فروش بدلیجات یک کسب و کار موفق محسوب می‌شود؟

  • لازم نیست مبلغ کلانی را سرمایه گذاری کنید.
  • با خرید عمده بدلیجات ژوپینگ از گالری بدلباز، مبلغی بسیار کمتر از قیمت هر کدام از زیورآلات می‌پردازید، پس به راحتی با حاشیه سود خوب می‌توانید اجناس را به صورت تکی به فروش برسانید.
  • بدلیجات به علت ایجاد زیبایی و داشتن قیمت مناسب، دارای مشتریان بالقوه بسیاری است.
  • فروش برند معروف و باکیفیت ژوپینگ نیازی به بازاریابی ندارد زیرا همه از کیفیت آن خبر دارند، بنابراین برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم گزینه مناسبی است.
  • برای راه اندازی کسب وکار با سرمایه کم از کجا بدلیجات ارزان تهیه کنیم؟
  • گالری بدلباز برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، بدلیجات را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. بدلیجات ژوپینگ دارای ظرافت بسیار و مدل‌های متنوع است که دست شما را برای انتخاب‌های نامحدود باز می‌گذارد.

چه زیورآلاتی برای فروش اینترنتی مناسب هستند؟

اگر تصمیم دارید اقدام به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کنید، می‌توانید انواع زیورآلات ژوپینگ را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم به صورت عمده خریداری کرده و به صورت تکی بفروشید.

برای شروع کسب و کار بدلیجات چقدر سرمایه لازم است؟

برای راه اندازی کسب و کار خود با سرمایه کم می‌توانید تنها با مبلغ سه میلیون، خرید از نمایندگی بدلیجات ژوپینگ را به صورت عمده انجام داده و فروش آن‌ها را به صورت تکی آغاز کنید. بهترین و راحت ترین راه برای شروع این کار راه اندازی یک پیج در اینستاگرام و فعالیت در آن می‌باشد. از مزیت های این فعالیت محدود نبودن به یک جغرافی است، شما به راحتی می‌توانید از طریق سوشال مدیاها محصولات خود را به تمام نقاط ایران به فروش برسانید. از دیگر روش های شروع این کسب و کار فروش آن در بین دوستان و آشنایان است که این مورد نیز بدون اینستاگرام هم قابل اجرا است.

حاشیه سود بالا

فروش بدلیجات امروزه از حاشیه سود بالایی برخوردار است و شما به راحتی با خرید حداقل 3 میلیون تومن می‌توانید سرمایه خود را در کمتر از 3 ماه افزایش دهید. لازم به ذکر است که تمامی این موارد رابطه مستقیم با فعالیت شما در سوشال مدیاها دارد.

نپرداختن مبالغ هنگفت به واسطه‌ها

خرید و فروش عمده زیورآلات به علت نپرداختن هزینه و پورسانت به واسطه‌ها و کوتاه شدن مسیر بازاریابی، موجب می‌شود که با خرید از عمده فروش زیورآلات به اندازه هزاران مشتری، بتوانید از تخفیف ویژه‌ای برخورداز شوید، چرا که عمده فروش هزینه‌هایی مثل فروشنده و انبارداری را نخواهد پرداخت، سپس هر کدام از اجناس را با سودی مناسب به فروش برسانید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099167*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ