اطلاعات تماس
  • 091517*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102055937918669

ایده هایی برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه

کد: 140102055937918669

https://bit.ly/3EN5E1w

، (اخبار رسمی): اغلب انسان‌ها دوست دارند در محیط های زیبا زندگی کنند و برای تغییر محیط زندگی خود تلاش می کنند. به همین منظور امروزه دکوراسیون داخلی رونق زیادی گرفته است و بسیاری از افراد سعی دارند محیط زندگی خود را آنچنان که دوست دارند تغییر دهند.

ایده هایی برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه
دکوراسیون داخلی و اکسسوری مبلمان منزل

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که به زیبایی خانه خود اهمیت ندهد، همانطور که می دانید یک ساختمان علاوه بر اینکه باید مقاوم باشد، باید نمای زیبا، ایمنی و همچنین از لحاظ ساختاری مناسب باشد.

اهمیت زیبایی خانه بسیار مهم شده است به طوری که، دیزاین کردن خانه تبدیل به یک هنر شده است. در ادامه به روش های زیبایی و یا پیاده سازی راهکارهایی خواهیم پرداخت که خانه شما را بسیار زیبا می‌کنند.

شاید در نگاه اول یک خانه را ببینید و تصور کنید که زیباسازی این خانه کاری نداشته باشد، اما ممکن است تصور شما پس از شروع به دیزاین خانه تغییر یابد، علاوه بر اینکه باید اتاق را دیزاین کنید باید به اتاق ها هم اهمیت داد.

ابتدا چند سبک را برای دیزاین خانه به شما معرفی میکنیم، بعد از آن نوبت به معرفی انواع وسایل برای دیزاین خانه و در انتها به معرفی  چند شرکت تولید کننده مطرح در این زمینه می پردازیم.

 در ادامه چند سبک معروف برای دیزاین خانه را معرفی می کنیم:

سبک مدرن: یکی از پرطرفدار ترین سبک ها، که طرفداران زیادی برای خود دارد میتوان به سبک مدرن اشاره نمود، این سبک یکی از بروزترین سبک ها برای طراحی داخلی خانه معرفی شده است، که در آن از رنگ های سبک استفاده می شود.

این سبک پیچیدگی های زیادی ندارد و از رنگ های خنثی در این طرح استفاده می شود.

اگر این سبک را برای اتاق نشیمن خود انتخاب می کنید، توصیه می شود حتما از کوسن های مخملی و یا دیگر کوسن ها و همچنین از انواع رانرها استفاده نمایید.

سبک مینیمال: اگر میخواهید فضای خانه شما بسیار خلوت و راحت باشد، این سبک مناسب شما می باشد، اکثر رنگ هایی که در این سبک استفاده می شود سفید، سیاه و یا خاکستری است.

سبک صنعتی: اگر دوست دارید با این سبک به 2 قرن پیش برگردید، این سبک مناسب شما می باشد. چون از عناصری مثل چوپ و آجر بسیار استفاده میشود. همچنین در این سبک استفاده از مبلمان چرم، با وسایل نوستالژیک زیاد به چشم می‌خورد.

سبک کلاسیک: این سبک که متعلق به خانواده های اشرافی قرون قبل بوده، چیزی که زیاد در این سبک به چشم میخورد، استفاده از مبلمان و سرویس های مجلل می باشد. همچنین در انتخاب نوع پرده، مبلمان، رومیزی ها و رانر ها باید دقت بسیاری داشته باشید.

در دکوراسیون باید چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

شما قبل از هر کاری باید بودجه خود را مشخص کنید. علاوه بر بودجه، شما باید برای اینکار برنامه ریزی داشته باشید، در غیر این صورت هم برنامه و هم بودجه شما از بین خواهد رفت.

حال چه نوع تغییراتی را برای خانه اعمال کنیم؟

شما باید تغییراتی که در خانه خود اعمال میکنید به چشم بیاید و شما این تغییر را خودتان احساس کنید. توصیه می شود مخالف دکوراسیون قبلی شما باشد. یکی از مهمترین رکن های اساسی در تغییر دکوراسیون منزل، تغییر رنگ دیوار، استفاده از کاغذ دیواری ها، تغییر چیدمان مبل ها، انتخاب کوسن، انتخاب رانر و ... می باشد.

وسایلی که خانه را شیک نشان می دهد

در ادمه قصد داریم شما را با وسایلی آشنا کنیم که بیشترین تاثیر را در تغییر دکوراسیون خانه دارد.

1.مبلمان

یکی از وسایلی که در دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار می باشد، مبلمان خانه است که میتواند با انواع سبک ها دیزاین خود را تطبیق دهد، از مبلمان سلطنتی گرفته تا مبلمان ساده، هر کدام از این تغییرات باور نکردنی را در خانه ایجاد می کند. در کنار خرید مبل می توانید اکسسوری هایی برای مبلمان بخرید تا جلوه بهتری برای خانه شما ایجاد کند، یکی از این اکسسوری ها می تواد خرید کوسن باشد.

برای انتخاب مبلمان مناسب شما باید، بودجه، متراژ خانه، رنگ و جنس مبل را در نظر داشته باشید، تا بتوانید بهترین و ایده آل ترین مبل را برای منزل خود خریداری نمایید.

2. قفسه

قفسه از جمله مواردی است که کمتر کسی به آن توجه می کند، در حالی که می تواند بیشرین تاثیر را در دیزاین خانه داشته باشد. از قفسه ها برای گذاشتن کتاب و  اکسسوری ها و همچنین گذاشتن انواع وسایل کوچک و بزرگ استفاده می کنند. شما می توانید این قفسه ها را بر اساس رنگ خانه، دیزاین اتاق نشیمن و دیگر موارد نیز انتخاب کنید.

3. فرش

یکی از وسایلی که جلوه ای دیگر به خانه می دهد، استفاده از فرش است. پهن کردن فرش بصورت تکی یا دوتایی می تواند نقش بسیار زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد. توجه داشته باشید که فرش می تواند حس و حال خاصی به منزلتان بدهد و اتاق نشیمن شما را بسیار دلنشین تر کند.

پرده

استفاده از پرده و یا پرده ای که با فرش و مبلمان هم رنگ و ست باشد، می تواند دکوراسیون منزل شما را دگرگون کند.

نورپردازی

آخرین موردی که درباره آن صحبت خواهیم کرد، نورپردازی محیط داخلی خانه می باشد. ممکن است با نورپردازی نامناسب خانه، شیک بودن خانه به چشم نیاید. می توانید این نورپردازی ها را با وسایلی همچون آباژور، هالوژن ها و یا انواع وسایل روشنایی دیگر نیز انجام دهید.

در انتها به معرفی چند مورد از شرکت های تولید کننده این وسایل و یا شرکت هایی که در دیزاین خانه فعالیت دارند می پردازیم.

رویاگالری

گروه تولیدی رویاگالری طراح و تولید کننده انواع رومیزی، رانر، کوسن ،ست های ناهارخوری ، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت تخصصی در این زمینه آغاز نموده است. رویا گالری تولیدکننده انواع محصولات لوکس و لاکچری برای منزل شما و همچنین برای استفاده در دیزاین منزل است. که شرکت ها و تولیدی های زیادی با این تولیدکننده مطرح همکاری دارند.

فرش خاطره کاشان

فرش خاطره کاشان جزء ده برند برتر فرش ماشینی در ایران می باشد. این شرکت مجموعه ای از کارخانجات بافندگی و ریسندگی است. فرش خاطره کاشان 10 سال است که فعالیت مستمر خود را ادامه داده و به موفقیت های زیادی دست یافته است.

فرش قیطران

فرش قیطران یکی دیگر از برندهای معروف و برتر است که شاهد تبلیغات آن در تلویزیون و یا شبکه های اجتماعی هستیم. فرش قیطران تولید کننده فرش ماشینی است که 25 سال سابقه تولید فرش در ایران را دارد. و در سال 1392 فعالیت خود را بطور جدی نیز ادامه داده است.

کارخانه مبلمان سازی ویترا

گروه مبلمان ویترا با هدف کاهش هزینه ها راه اندازی شده است. اعضای این گروه نیز از فعالان قدیمی این صنعت هستند. هزینه رایجی که باعث افزایش قیمت مبلمان میشود، اجاره مغازه و دیگر موارد می باشد، که این گروه با استفاده از پتانسیل فضای اینترنتی و فروش آنلاین این هزینه ها را کاهش داده است.

خلاصه

در این مطلب سعی کردیم مهمترین اکسسوری ها و وسایل مناسب جهت چیدمان و تزئین منزل را معرفی کنیم. انواع سبک ها را معرفی کردیم و در انتها به معرفی کارخانه ها و گروه های تولید و فعالان این حوزه پرداختیم. امیدواریم توانسته باشیم کمکی هر چند کوچک به شما در زمینه طراحی دکوراسیون منزلتان کرده باشیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091517*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل