اطلاعات تماس
  • 091517*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105286364818669

بهترین پارچه‌ها برای مبل شما

انواع پارچه برای دوخت مبل

کد: 140105286364818669

https://bit.ly/3PyP60V

، (اخبار رسمی): پارچه مخمل، ظاهری مجلل، ابریشمی و زیبا دارد و دارای رنگ‌های استثنایی و منحصر بفردی است. این نوع پارچه به طور معمول گرانتر از سایر پارچه‌ها است و معمولا دسته خاصی از افراد توان مالی خرید آن را دارند.

انواع پارچه برای دوخت مبل
انواع پارچه مبلی

پنبه، یک الیاف طبیعی است که به چند دلیل عملی جزء اصلی پارچه‌های مبل است. اول، پنبه یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه‌های موجود است و همیشه به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود.

پارچه‌ای که برای مبل سفارشی خود انتخاب می‌کنید به اندازه و شکل کوسن مبل نیز بستگی دارد. در اینجا ما بهترین پارچه‌های مناسب ساخت مبل را به شما معرفی می‌کنیم.
پارچه نخی

پنبه الیافی طبیعی است که به چند دلیل عملی، جزء اصلی مبل های مبل است. اول، پنبه یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود است و همیشه به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود. دوم اینکه، پنبه الگوها و رنگ‌ها را به خوبی می‌گیرد و آن را بسیار متنوع می‌کند. پنبه در مجموعه‌ای تقریباً بی پایان از رنگ ها و الگوها عرضه می شود. در نهایت، پنبه در برابر رنگ رفتگی مقاوم است، که اگر مبل شما در معرض نور مستقیم خورشید باشد، بسیار مسئله بسیار مهم می‌شود.

اما نقطه ضعف پنبه این است که مستعد لک است، بنابراین توصیه می‌کنیم هر مبل نخی را قبل از آوردن آن به خانه و استفاده از آن حتما از روکش استفاده کنید. 
پارچه کتان

کتان دارای بافتی کمی شلتر از پنبه است و بافت مشخصی به آن می‌دهد که می تواند از صاف و براق تا درشت و نازک متغیر باشد. نکته منفی در مورد کتان این است که می تواند به راحتی چروک و لکه شود. پارچه کتانی نیز یک انتخاب رایج برای روکش‌های مبل به شمار می‌رود.
  
پارچه مخملی

پارچه مخمل ظاهری مجلل، ابریشمی و زیبا دارد و دارای رنگ های استثنایی و منحصر بفردی است. به طور معمول گرانتر از سایر پارچه ها است و معمولا دسته خاصی از افراد توان مالی خرید آن را دارند. این نوع پارچه‌ها در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت می‌کند. به طور خاص به دنبال مخمل هایی باشید که از پلی استر قابل تمیز کردن و با کارایی بالا بافته شده‌اند تا در برابر محو شدن، له شدن، لکه ها مقاومت کنند.

پارچه مبلی چرم

حتما تا به حال مبل‌های با جنس پارچه چرم را دیده‌اید. افراد زیادی به دنبال خرید مبل راحتی چرم هستند. پارچه چرم در دو نوع چرم مصنوعی و چرم صنعتی در بازار وجود دارد. معمولا مبلمان با جنس چرم از رسمیت بیشتری برخوردار است و مناسب فضاهای خاص اداری است. این پارچه جز پارچه های مبلی لاکچری محسوب می شود.

پارچه مبلی پلی استر

یکی دیگر از پارچه های مبلی را می‌توان پارچه پلی استر نام برد. این پارچه تمامی ویژگی های مثبت پارچه مبل نایلونی را دارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت آن مقاومت در برابر نور آفتاب است و در برابر چروک شدن نیز مقاوم است از این رو انتخاب بسیاری از افراد پارچه پلی استر است و انتخابی هوشمندانه محسوب می شود. جالب است بدانید پارچه مبلی میکروفایبر درواقع ترکیبی از پارچه‌های نایلونی و پلی استر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091517*****
[نمایش اطلاعات]