اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102065939918471

چرا باید از لوله های مسی استفاده کنیم؟

کد: 140102065939918471

https://bit.ly/3EOKj7J

، (اخبار رسمی): لوله مسی یکی از همه کاره ترین محصولات غیر آهنی است: برای تاسیسات لوله کشی، گاز و گرمایش در خانه ها بهینه است. علاوه بر این، این ماده ای است که در کاربردهای صنعتی بسیار متفاوت مانند هدایت سیال و بخش انرژی پایدار مورد استفاده قرار می گیرد.

. نکته مهم این است که لوله‌های مسی دارای دیواره‌ای صاف و ساختاری بدون درز هستند که امکان جریان مداوم و مقاومت ثابت در برابر فشارهای کاری داخلی را فراهم می‌کنند.

مزایای لوله های مسی

ویژگی های لوله مسی آن را به یک ماده ضروری هم در سطح خانگی و هم در سطح حرفه ای تبدیل می کند. به خاطر داشته باشید که لوله های مسی نه تنها سیالات را حمل می کنند، بلکه از آنها نیز محافظت می کنند. اینها برخی از مزایایی است که استفاده از آن به همراه دارد:

نصب آسان و انعطاف پذیر

لوله مسی نصب ساده و سریعی دارد. با اتصالات سرد یا جوش مویرگی مونتاژ می شود و در صورت نیاز به تغییر می توان آن را لحیم کرد و مجدداً وصل کرد. علاوه بر این، با توجه به خاصیت ارتجاعی آن، می توان آن را به سردی خم کرد و تقریباً با هر ساختاری سازگار کرد.

دلیل سودآوری لوله های مسی

سبک بودن آن به معنی کاهش هزینه های حمل و نقل و نیروی کار با تسهیل حمل و نقل است. این ویژگی همچنین امکان مونتاژ در کارگاه را برای انتقال بعدی به سایت فراهم می کند. علاوه بر این، دوام آن ، ارزش پولی لوله مسی را بسیار مثبت می کند: می تواند تا یک قرن عمر مفید داشته باشد.

مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار

لوله های مسی قابل اشتعال نیستند و گازهای سمی منتشر نمی کنند. در واقع رسانایی حرارتی خوب آنها باعث می شود در مقابل شعله های آتش بسیار ایمن باشند تا جایی که برای تاسیسات اطفای حریق مورد استفاده قرار گیرند. مقاومت آن در برابر گرمای شدید با نقطه ذوب بالای مس توجیه می شود، بنابراین لوله ها در دمای بسیار بالا تغییر شکل نمی دهند و همچنین دارای ضریب انبساط حرارتی عالی هستند. همه اینها آنها را برای سیستم های گرمایش و آب آشامیدنی ایده آل می کند.

لوله مسی سرما نیز بر ویژگی های آن تأثیر نمی گذارد، بی جهت نیست که مس یک ماده برودتی محسوب می شود . از طرفی به لطف خاصیت ارتجاعی خود در برابر فشارهای بالا و ضربه ها به خوبی مقاومت می کند. علاوه بر این، اتصالات لحیم کاری شرایط شدید را نیز تحمل می کنند، که آن را به یک ماده بسیار ایمن و قابل اعتماد تبدیل می کند.

عملکرد بسیار خوب در فضای باز

بر خلاف آنچه که در لوله های پلاستیکی اتفاق می افتد، رطوبت یا نور خورشید، مهم نیست که چقدر مستقیم است، بر لوله های مسی تأثیر نمی گذارد. از آنجایی که در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و در برابر نور خورشید مقاومت می کنند، برای نمای بیرونی مناسب هستند، اما به صورت مدفون یا توکار پاسخ بسیار خوبی نیز دارند. به طور خلاصه: لوله های مسی در طول زمان در شرایط بسیار شدید بدون تغییر باقی می مانند.

از دیگر مزایای مس می توان به ویژگی های مس : بهداشتی بودن لوله ها (به دلیل خاصیت ضد باکتری و قارچ کشی آنها) و علاوه بر این، مس یک ماده غیر CMR محسوب می شود (سرطان زا نیست، جهش زا نیست و می باشد. یک مختل کننده هورمونی نیست) و زیست محیطی (100٪ قابل بازیافت است). از طرفی لوله های مسی و لوازم جانبی آن بر اساس استانداردهای اروپایی ساخته می شوند تا سازگاری بین قطعات تضمین شود.

کلید دوام و قابلیت اطمینان مس است

انتخاب لوله های مسی با توجه به دوام هر محصول ساخته شده با این ماده و همچنین مقاومت آن در شرایط سخت و نگهداری کمی که نیاز دارد با توجه به تغییر ناپذیری آن در طول زمان تصمیم بسیار خوبی است.

 

ویژگی های لوله مسی:

  • مس یک عنصر شیمیایی است. این فلز انتقالی است که ظاهر خارجی آن دارای رنگ و درخشش مایل به قرمز است. به لطف این واقعیت که خواص مکانیکی آلیاژ را بهبود می بخشد، می توانیم آن را در تعداد زیادی از آلیاژها پیدا کنیم. یکی دیگر از مزایای این فلز این است که می توان آن را به تعداد نامحدود بازیافت کرد.لوله های مسی برای انتقال گازها یا مایعات استفاده می شود. 

خصوصیات و مزایای اصلی مس:

  • از آنجایی که لوله مسی فلزی است که با اکستروژن تولید می شود، دیواره های صافی به دست می آوریم که به گردش سیالات در داخل کمک می کند.
  • ویژگی های فلز آن را به یک ماده کاملاً مقاوم در برابر خوردگی تبدیل می کند. پوشیده شدن با لایه ای از اکسید تنها چند میکرون، محافظت آن در برابر این فرآیند نامحدود است.
  • آنها به لطف روش ساخت بدون درز خود مقاومت بسیار بیشتری در برابر فشار با ضخامت های بسیار کوچک ارائه می دهند که با آن می توانیم فضای زیادی را در نصب لوله های مسی برای آب یا گاز صرفه جویی کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه