اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102125951818471

۱۲ واقعیت جالب در مورد بست کمربندی

کد: 140102125951818471

https://bit.ly/3vwl7A3

، (اخبار رسمی): ما در در این مقاله قصد داریم 12 نکته جالب درباره بست کمربندی بیان کنیم. شاید این مطالب درباره بست کمربندی برای شما بسیار جالب به نظر بیاید، پس با ما همراه باشید

12 واقعیت جالب در مورد بست کمربندی
۱۲ واقعیت جالب در مورد بست کمربندی

بست کمربندی یکی از مفیدترین چیزهایی است که می توانید در جعبه ابزار خود داشته باشید. علاوه بر بسته بندی گروه های سیم، از آنها به عنوان اتصال دهنده های اضطراری، برای ایمن کردن محصولات استفاده میشود

  1. بست کمربندی با نام های مختلفی از جمله بست زیپی، بست کمری، بست پلاستیکی، بست کمربندی پلاستیکی ، ولی  نام تجاری اصلی بست کمربندی شناخته می شوند.
  2. می توان از آنها استفاده مجدد کرد. بله، حتی آنهایی که به طور خاص برای استفاده مجدد طراحی نشده اند. فقط چیزی را زیر قفل بلغزانید که شیارهای بست کمربندی را درگیر کند - مانند یک پیچ گوشتی یا سوزن خوب. گاهی حتی می توان فقفل  را با ناخن از روی دندان ها عقب کشید. البته ممکن است بست زیپی در استفاده بعدی آنقدر قوی نباشد.
  3. اگر در جایی که بست کمربندی در معرض نور خورشید قرار می گیرد، سیاه بهترین رنگ است. افزودنی کربن سیاه که برای دستیابی به رنگ استفاده می شود، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را نیز فراهم می کند.
  4. بست های کمربندی به هیچ وجه شبیه هم نیستند و  از نظر استحکام بسیار متفاوت باشند - حتی اگر طول، عرض و رنگ یکسانی داشته باشند چون برندهای مختلف از مواد اولیه متفاوت و ماشین های مختلف برای کاربردهای حیاتی، درجه استحکام کششی را بررسی کنید و مراقب بست های کمری باشید که قدیمی هستند یا برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اند. از خریدن بست های پلاستیکی متفرقه از فروشگاه های تخفیف دار خودداری کنید.
  5. بست کمربندی پلاستیکی توسط یک مهندس در Thomas & Betts در سال 1958 اختراع شد. آنها در ابتدا با نام Ty-Rap به بازار عرضه شدند. قبل از اختراع بند کابلی، طناب نایلونی به دور دسته های سیم بسته می شد - فرآیندی که برای کارگران خسته کننده و سخت بود.
  6. اگر بست کمربندی پلاستیکی برای کاربرد شما به اندازه کافی قوی یا بادوام نیست، نسخه های فلزی موجود است. اتصالات کابل فلزی دارای مزیت اضافی ضد شعله بودن هستند.
  7. اگر بند کابل شما خیلی کوتاه است، می توانید دو کابل را به هم وصل کنید. فقط انتهای مخروطی یکی را وارد فک دیگری کنید تا دندان‌ها را درگیر کند. دم اضافی را قیچی کنید و اکنون کراوات بلندتری دارید!
  8. طرح اولیه دو تکه بود و دارای یک «فک» یا پنجه فلزی بود که دندان‌های بند را درگیر می‌کرد.
  9. ناخن گیرها برای بریدن کابل ها عالی هستند و خطر آسیب را کاهش می دهند. در صورت در دسترس نبودن ناخن گیر باید از سیم بری استفاده کرد. اگر باید از چاقو استفاده کنید، روی بست کمربندی را اره نکنید (ممکن است به چیزی که می بندد آسیب برساند)، یا چاقو را زیر بست کمری قرار دهید و با کشیدن به سمت خود ببرید.
  10. بست کمربندی توسط مجریان قانون به عنوان جایگزینی برای دستبند استفاده می شود. آنها به ویژه برای دستگیری های بزرگ (مثلاً اعتراضات و شورش) استفاده می شوند. آنها مزیت یکبار مصرف بودن را دارند، بنابراین هیچ خطری برای انتقال میکروب از استفاده های متعدد وجود ندارد.
  11. سالانه میلیاردها بست کمربندی تولید می شود که برخی تخمین ها به 100 میلیارد می رسد. آنها توسط بیش از 45 شرکت در سراسر جهان تولید می شوند.
  12. بسیاری از آنها به عنوان یک پیوست موقت استفاده می شوند. تخمین زده می شود که 70-80٪ آن برای کمتر از یک سال استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091207*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی