اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102226070218303

نحوه خرید icp از صفر تا صد

آموزش خرید ارز اینترنت کامپیوتر (icp) از صفر تا صد

کد: 140102226070218303

https://bit.ly/3MdTqC7

، (اخبار رسمی): در این مطلب نحوه خرید ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر (icp) را به طور کامل و از صفر تا صد آموزش داده ایم، پس مطالعه آن را از دست ندهید

آموزش خرید ارز اینترنت کامپیوتر (icp) از صفر تا صد
ارز icp

ارز اینترنت کامپیوتر (ICP) که در اوایل سال 2021 توسط بنیاد DEFINITE راه اندازی شد، به نظر می رسد یکی از محبوب ترین پروژه های ارز دیجیتال در حال حاضر در بازار باشد. اگر می‌خواهید چگونه یک توکن کامپیوتر اینترنتی بخرید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا آن را بفهمید.

فهرستی از صرافی‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانید با استفاده از فیات و سایر ارزهای دیجیتال، ICP بخرید. پس از همه، شما باید بتوانید بدانید که چگونه به یک دارایی دسترسی داشته باشید، فقط در صورتی که مشخص شود که آن چیز بزرگ بعدی در کریپتو است.

مواردی که مطرح می شود تنها قسمت کوچکی از دوره جامع آکادمی پارسیان بورس است که برای رمزارزها برگزار می شود. پارسیان بورس بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد است که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مطرح ترین اساتید شرق کشور را دارد.

راهنمای سریع خرید ارز icp یا اینترنت کامپیوتردر بایننس

در Binance.com ثبت نام کنید و فرآیند تأیید را برای کاربران خود تکمیل کنید. به Wallet > Fiat money بروید و واریز کنید در صورت پشتیبانی کیف پول فیات خود (به عنوان مثال GBP، EUR، NGN) را پیدا کنید و روی دکمه حساب صندوق کلیک کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا حساب خود را با کارت بدهی/اعتبار یا حواله بانکی تامین کنید. پس از اتمام موفقیت آمیز، به Trade > Convert بروید و GBP را به BUSD تبدیل کنید. سپس به Markets بروید و جفت ICP/BUSD را در بخش Fiat Markets پیدا کنید. روی دکمه Trade کلیک کنید و یک جفت را انتخاب کنید. در صفحه بعد در قسمت خرید ICP نوع سفارش را به مارکت تغییر دهید. مقدار BUSD را برای فروش برای ICP وارد کنید و خرید را تأیید کنید. تبریک می گویم! شما با موفقیت توکن‌های کامپیوتر اینترنتی را خریداری کرده‌اید و سپس می‌توانید آن‌ها را برداشت یا در بایننس واریز کنید.

از کجا می توان رمزنگاری مبتنی بر کامپیوتر اینترنتی (ICP) را با فیات خریداری کرد Coinbase Pro Coinbase Pro یک نسخه تجارت محور از صرافی محبوب آمریکایی Coinbase است. در حالی که Coinbase.com نیازهای سرمایه گذاران خرد را برآورده می کند، Coinbase Pro شامل ویژگی های معاملاتی پیشرفته مانند سفارشات محدود است.

در 5 می 2021، کوین‌بیس فهرست توکن‌های کامپیوتر اینترنتی را در پلتفرم پرو اعلام کرد. کاربران می توانند ICP را با استفاده از USD، GBP، EUR، BTC و USDT خریداری کنند.

چگونه انجامش بدهیم:

در pro.coinbase.com ثبت نام کنید و مراحل تایید کاربر را تکمیل کنید. به مسیر Wallet Balance > Deposit بروید GBP را به عنوان ارز سپرده خود انتخاب کنید. برگه حساب بانکی را در زیر GBP Deposit انتخاب کنید و سپس یک حساب اضافه کنید. پس از تایید، به واریز وجه برگردید و حساب خود را با حواله بانکی تامین کنید. بعد به pro.coinbase.com/trade بروید یک جفت ICP/GBP یا جفت مربوطه را برای هر ارز فیات که سپرده گذاری کرده اید (به عنوان مثال ICP/USD، ICP/EUR، ICP/USDT) پیدا کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مبلغ را به پوند استرلینگ وارد کنید تا در ICP خرج شود. معامله را تایید کنید و یک ثانیه منتظر بمانید تا اجرا شود. پس از تکمیل موفقیت آمیز، شما توکن های کامپیوتر اینترنتی را خریداری کرده اید. روش های سپرده پشتیبانی شده: انتقال بانکی، سوئیفت، کارت های بدهی و اعتباری.

Coinlist Pro Coinlist Pro پلت فرم دیگری است که از خرید ICP با پول فیات پشتیبانی می کند. در زمان نگارش این مقاله، صرافی یک جفت معاملاتی USD و USDT ارائه می دهد، به این معنی که می توانید هر یک از آنها را سپرده گذاری کنید و آنها را با ICP مبادله کنید.

در همان زمان، می توانید بیت کوین را به پلتفرم واریز کنید، آن را با USD یا USDT مبادله کنید و سپس از آن برای تامین مالی خرید ICP خود استفاده کنید. این راهنما فرض می کند که می خواهید USD را به Coinlist Pro برای خرید ICP واریز کنید.

چگونه انجامش بدهیم:

  • در Coinlist.com ثبت نام کنید و هویت خود را تأیید کنید. به بخش Wallets بروید و روی واریز به کیف پول USD خود کلیک کنید. نحوه واریز را با استفاده از ACH یا انتقال بانکی انتخاب کنید. مبلغ را وارد کنید و دستورالعمل ها را برای تکمیل انتقال دنبال کنید. پس از اتمام موفقیت آمیز، به کیف پول USD خود بازگردید و گزینه "ارسال به معاملات پیشرفته" را انتخاب کنید. به pro.coinlist.com/trader بروید و از نوار جستجو برای یافتن جفت ICP/USD استفاده کنید اگر می دانید چگونه کار می کند، نوع سفارش را به Market تغییر دهید یا از یک سفارش محدود استفاده کنید. مبلغ USD را برای فروش برای ICP وارد کنید. روی دکمه خرید ICP کلیک کنید. روش های تامین مالی پشتیبانی شده: ACH، انتقال سیمی.

نحوه خرید ICP با ارز دیجیتال اگر قبلاً BTC یا USDT دارید و می‌خواهید برخی از آنها را به ICP تبدیل کنید، می‌توانید از تعدادی صرافی استفاده کنید که از مبادله ارز دیجیتال با ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. در این بخش نگاهی به آنها خواهیم داشت و نحوه انجام این کار را خواهیم دید.

بایننس بایننس یک صرافی رمزنگاری محبوب است که طیف گسترده ای از سکه ها از جمله ICP را ارائه می دهد. بایننس علاوه بر راهنمای سریعی که برای واریز پول فیات ارائه می‌کند، از جفت‌های کریپتو به کریپتو برای ICP نیز پشتیبانی می‌کند.

چگونه انجامش بدهیم:

در بایننس ثبت نام کنید و مراحل تایید ایمیل را تکمیل کنید. KYC اختیاری است مگر اینکه بخواهید روزانه بیش از 1 بیت کوین برداشت کنید. به Wallet > Fiat money بروید و پیدا کنید. روی "سپرده" به کیف پول BTC یا USDT خود کلیک کنید. آدرس را کپی کنید و انتقال خارجی را به Binance انجام دهید. به بخش Markets بروید و تب را به BTC یا Fi markets تغییر دهید در بازار ICP/BTC یا ICP/USDT را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مقدار مبادله با ICP را وارد کنید. روی دکمه خرید ICP کلیک کنید

Huobi Global  

Huobi مانند Binance جفت های معاملاتی ICP را ارائه می دهد. با این حال، Huobi یک دروازه فیات برای ارزهای فیات محبوب مانند USD، GBP یا EUR ندارد. این بدان معنی است که شما همچنین باید BTC یا USDT را به پلتفرم آنها واریز کنید و سپس با استفاده از دفترچه سفارش آنها را مبادله کنید.

چگونه انجامش بدهیم:

در Huobi.com ثبت نام کنید و حساب خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. به Balances > Exchange بروید روی "سپرده" در کیف پول BTC خود کلیک کنید و آدرس سپرده ای را که Huobi به آدرس ایمیل شما ارسال می کند کپی کنید. انتقال را به آدرس مشخص شده تکمیل کنید و منتظر تایید از شبکه باشید. پس از اتمام موفقیت آمیز، به Spot Trading > Exchange بروید از نوار جستجو برای یافتن جفت معاملاتی ICP/BTC استفاده کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مبلغ مورد نظر را برای تعویض وارد کنید. برای تایید سفارش خود روی دکمه خرید ICP کلیک کنید.

KuCoin  

Kucoin یکی دیگر از صرافی های سطح بالا است که می توانید ICP را با ارز دیجیتال خریداری کنید. مانند Binance و Huobi، فرآیند KYC اختیاری است مگر اینکه مبالغ زیادی انجام دهید. در حالی که کوکوین خدمات سپرده فیات را از طریق شرکای خود ارائه می دهد، توصیه می کنیم برای اهداف این راهنما از رمزنگاری استفاده کنید.

چگونه انجامش بدهیم:

  • در Kucoin ثبت نام کنید و مراحل تایید ایمیل خود را تکمیل کنید. به Assets > Primary Account بروید روی دکمه Fund your account in BTC یا USDT کلیک کنید. آدرس ارائه شده را کپی کرده و انتقال به کوکوین را تکمیل کنید پس از تکمیل موفقیت آمیز، روی "انتقال" در کیف پول کلیک کنید و وجه را از حساب اصلی خود به حساب تجاری انتقال دهید. به Trading > Spot بروید نوار جستجو را در گوشه سمت چپ بالا باز کنید و یک جفت ICP/BTC یا ICP/USDT پیدا کنید. در صفحه سفارش، نوع را به Market تغییر دهید و مقدار BTC یا USDT را برای مبادله با ICP وارد کنید. سفارش را بررسی کرده و روی دکمه خرید ICP کلیک کنید.

OKEx OKEx رابطی شبیه به Kucoin و Huobi دارد. آنها همچنین از همان جفت ICP، یعنی با BTC یا USDT پشتیبانی می کنند.

چگونه انجامش بدهیم:

برای OKEx ثبت نام کنید و آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را تأیید کنید. به بخش Assets بروید و روی واریز به کیف پول BTC یا USDT خود کلیک کنید. وجه را به آدرس مشخص شده انتقال دهید و منتظر تایید باشید. به Trading>Basic Trading بروید در منوی جفت معاملاتی سمت چپ، از نوار جستجو برای یافتن جفت ICP/BTC استفاده کنید و آن را باز کنید. نوع سفارش را به Market تغییر دهید و مقدار BTC را برای مبادله با ICP وارد کنید. برای تکمیل سفارش خود، روی دکمه خرید ICP کلیک کنید.

محل ذخیره توکن های ICP

  • کیف پول سخت افزاری: Ledger Nano S یا Ledger Nano X وب و دسکتاپ: کیف پول NNS ارائه شده توسط DFINITY. نگهبانان: حضانت در کوین بیس

قبل از خرید اینترنت کامپیوتر (icp) چه نکاتی را باید در نظر گرفت کشش: پروتکل کامپیوتر اینترنتی (ICP) یک پروژه جاه طلبانه است که تلاش می کند «عملکرد اینترنت جهانی را با اجازه دادن به شبکه میزبان قراردادهای هوشمندی که با سرعت اینترنت اجرا می شوند، گسترش دهد».

در حالی که راه اندازی توکن ICP پس از معرفی اولین نسل از برنامه های کاربردی در شبکه انجام شد، این پروژه هنوز از نسخه بتا خارج نشده است و هیچ تضمینی وجود ندارد که نرخ تراکنش مشابه با بلاک چین های موجود را دریافت کند.

ارزش بازار: در زمان نگارش این مقاله، ICP با وجود عمر کمتر از یک ماه، در بین هشت ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

بر اساس پویایی بازار، تعیین اینکه آیا قیمت یک توکن بیش از حد ارزش گذاری شده است یا خیر، به سرمایه گذاران بالقوه بستگی دارد، به خصوص با توجه به وضعیت صعودی کل بازار ارزهای دیجیتال. با در نظر گرفتن این عامل، آنها می توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی توکن های ICP را در مجموعه خود بگنجانند و چقدر می توانند برای آن اختصاص دهند.

حضانت: در حال حاضر، اکثر کیف پول های نگهبانی هنوز از ذخیره توکن های ICP پشتیبانی نمی کنند. این در درجه اول نتیجه ماهیت پیچیده زیرساخت شبکه است.

راه اندازی برنامه کیف پول NSS بومی نیز برای سرمایه گذاران بی تجربه نسبتاً دشوار است، و آنها را در اختیار صرافی ها قرار می دهد، حداقل تا زمانی که سایر کیف پول های ذخیره سازی از دارایی پشتیبانی کنند.

نکات حفظ حریم خصوصی و امنیت در حالی که در حال کشف نحوه دسترسی به نشانه های ICP هستید، نکات امنیتی و حریم خصوصی زیر را در نظر داشته باشید.

همیشه ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت دو مرحله ای (2FA) و ورود بیومتریک را در حساب صرافی خود فعال کنید.

به نظر می رسد کیف پول های سخت افزاری آفلاین مانند لجر امن ترین راه برای ذخیره توکن های ICP در حال حاضر باشد.

از آنجایی که رایانه اینترنتی یک پروژه نسبتاً جدید است و اکثر محصولات در مرحله آزمایش بتا هستند، کاربران باید هنگام تعامل با آنها مراقبت بیشتری داشته باشند.

نتیجه  

این مقاله به نحوه خرید توکن های کامپیوتر اینترنتی (ICP) از جمله b می پردازد صرافی هایی که می توانید آنها را دریافت کنید، و راهنمای گام به گام نحوه انجام این کار با ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال. ما همچنین مکان هایی را که می توانید دارایی های خود را ذخیره کنید و همچنین نکاتی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت برای سرمایه گذاران بالقوه پوشش داده ایم.

پروتکل اینترنت کامپیوتر (ICP) بر اساس اولین کار خود، مطمئناً این پتانسیل را دارد که به یکی از موفق ترین پروژه های مبتنی بر ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

با این حال، مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، توصیه می‌کنیم که سرمایه‌گذاران مشخصات ریسک خود را تجزیه و تحلیل کنند و تصمیم بگیرند که آیا ICP بخرند یا نه و چه مقدار در آن سرمایه‌گذاری کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]