اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246073218804

ارائه درب پلی کربنات در اصفهان به بازار  صنعت ساختمان

کد: 140102246073218804

https://bit.ly/3lvHijV

، (اخبار رسمی): محصول تازه گروه فنی مهندسی کوبه دُر با نام درب پلی کربنات و درب رول آپ در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد

ارائه درب پلی کربنات در اصفهان به بازار  صنعت ساختمان
درب پلی کربنات در اصفهان - درب رول آپ در اصفهان کوبه در

به گزارش روابط عمومی گروه فنی مهندسی کوبه دُر، شهریور 1400، اصفهان میزبان رونمایی از درب پلی کربنات در اصفهان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه انواع درب های خودکار جمع شونده و رول آپ  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر استفاده از پلی کربنات حهت افزایش استحکام تیغه های درب در مقابل نور خورشید و همچنین تنش های مکانیکی و فشار حاصل از ضربات مستقیم و خم شدن در هنگام باز و بسته شدن درب را ارائه کند تا این خدمت تازه درب یا کرکره پلی کربنات به دلیل استفاده از ماده پلی کربنات در تولید تیغه و کرکره ها، از مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و نور خورشید برخوردار است. پلی کربنات ماده ای پلیمری با مقاومت کششی در حدود ۹۵۰psi است که به طور طبیعی در برابر شکسستگی و نغییر شکل مقاوم است. را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

مهندس سلیمی مدیرعامل گروه فنی مهندسی کوبه دُر، عرضه این محصول در اصفهان  را نتیجه سال ها تجربه در زمبنه نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک در اصفهان دانست و گفت:  درب اتوماتیک کرکره ای پلی کربنات (Polycarbonate automatic shutter door) این نوع از درب های اتوماتیک برای استفاده در مکان هایی که نیازمند داشتن امنیت در عین حال قابلیت مشاهده و داشتن دیدکافی از داخل به خارج و بالعکس می باشد مفید است. تیغه های پلی کربنات با میله های فلزی در بین پنل ها تقویم می شود و برای باز و بسته شدن و به حالت رول درآمدن بسیار مناسب هستند. 

درب رول آپ ( roll up door) ،نوعی درب اتوماتیک کرکره ای هست که به دلیل اینکه به سمت بالا جمع میشود به این نام معروف میباشد. درب یا کرکره پلی کربنات به دلیل استفاده از ماده پلی کربنات در تولید تیغه و کرکره ها، از مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و نور خورشید برخوردار است. پلیکربنات،  ماده ای پلیمری با مقاومت کششی در حدود ۹۵۰psi است که به طور طبیعی در برابر شکسستگی و نغییر شکل مقاوم است.

کاربردهای درب پلی کربنات

  • بانک
  • صرافی
  • فروشگا های زنجیره ای
  • فرودگاه
  • طلا و جواهر فروشی
  • نمایشگاه ها
  • اتاق نگهبانی و حراست

سوالات مربوط به این محصول 

شیشه یا پلی کربنات کدام بهتر است؟پلی کربنات عملاً نشکن است - به خصوص در مقایسه با اکثر شیشه ها. در مقایسه با شیشه ایمنی، پلی کربنات 250 برابر بیشتر در برابر ضربه مقاوم است و می تواند شرایط آب و هوایی شدید را تحمل کند.

آیا پلاستیک پلی کربنات نشکن است؟پلی کربنات تقریباً نشکن در نظر گرفته می شود و از نظر ایمنی برتری بسیار واضحی نسبت به شیشه دارد. این می تواند در برابر نیروی شدید در هوای سخت مقاومت کند و می تواند جایگزین شیشه در مکان هایی مانند مدارس، مترو، پناهگاه های اتوبوس، گلخانه ها و بیمارستان ها شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش درب پلی کربنات به سایت koubedoor.com مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . 


۰۹۱۲۰۳۹۰۲۰۸ و ۰۹۱۳۲۱۲۰۲۰۸ و ۰۹۱۳۷۹۷۵۵۳۶

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۰۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید