اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316088718551

بررسی آینده صادرات لوله مسی در ایران به سایر کشور ها

آیا لوله مسی از ایران به سایر کشور ها صادر می‌شود؟

کد: 140102316088718551

https://bit.ly/3aFcIlW

، (اخبار رسمی): بی شک حجم صادرات کالا از یک کشور و نیز مثبت شدن تراز کالاهای صادراتی در مقایسه با کالاهای وارداتی محاسن بسیار زیادی در جهت رشد اقتصادی یک کشور دارد

آیا لوله مسی از ایران به سایر کشور ها صادر می گردد؟
صادرات لوله مسی
آیا لوله مسی از ایران به سایر کشور ها صادر می گردد؟
صادرات لوله مسی
آیا لوله مسی از ایران به سایر کشور ها صادر می گردد؟
صادرات لوله مسی

بی شک حجم صادرات کالا از یک کشور و نیز مثبت شدن تراز کالاهای صادراتی در مقایسه با کالاهای وارداتی محاسن بسیار زیادی در جهت رشد اقتصادی یک کشور دارد، در این راستا در سال های گذشته تلاش بسیار زیادی از سوی صنعتگران جهت افزایش حجم صادرات کالا به دیگر کشور ها صورت گرفته که البته بحث تلخ تحریم ها سد بسیار بزرگی را ایجاد میکند

با وجود تحریم های یک جانبه برعلیه ایران در چند دهه گذشته صنعتگران بسیاری اقدام به صادرات کالای خود کرده اند که از مهمترین آن ها می توان به صادرات مس و فولاد به کشورهای دیگر اشاره کرد.

برای اولین بار شرکت ملی مس در 7 دی 1400 موفق شد محموله ای از کاتد مس را برای تحویل در انبار شانگهای به فروش برساند. اما اگر لوله های مسی را از مشتقات کاتد مس به حساب بیاوریم، صادرات این محصول چند سالی است که رونق گرفته و شرکت های تولید کننده لوله مسی سعی بر آن داشته اند تا تمرکز بیشتری روی صادرات محصولات خود داشته باشند و در این راه موفق هم بوده اند.

شرکت مس قائم، شرکت مهر اصل و اخیرا نیز شرکت بابک مس ایرانیان که لازم به ذکر است که شرکت مس باران (توزیع کننده انواع لوله مسی و متعلاقات آن در سراسر کشور) نمایندگی کامل محصولات بابک مس را دارا می باشد.توانسته اند حجم قابل قبولی از تولیدات خود را در حوزه انواع لوله مسی به کشورهای مختلف از جمله برخی کشورهای اروپایی صادر کنند.

این غرور ملی در حالی اتفاق افتاده است که تا همین 15 تا 20 سال گذشته حجم قابل توجهی از نیاز کشور در حوزه لوله های مسی از کشورهای همچون چین، آلمان و غیره تامین می شد. اما با تلاش کارآفرینان و صنعت گران این رویه اکنون برعکس شده است و روز به روز مشتریان لوله های مسی با کیفیت ایرانی رو به افزایش است.

در حال حاضر کشورهایی مانند عراق، عمان، ترکیه، پاکستان، ایتالیا، گرجستان، روسیه و غیره از جمله مشتریان لوله های مسی در ایران هستند. امید است این صنعت همچنان که توانسته با تکیه بر دانش متخصصان کشور را در این زمینه خود کفا کند و نیز صادرات این محصول را شروع کند.

در سال های آتی شاهد رشد بیشتر و تنوع تولید، بسته بندی و کیفیت و کمیت محصولات مس باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید