اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103036094818859

خرید اکانت نتفلیکس

کد: 140103036094818859

https://bit.ly/3lHdRM1

، (اخبار رسمی): خرید اکانت نتفلیکس از مجموعه پیمنت 22

نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین و پخش سریال است.این شرکت در سال 1997 در کالیفرنیا تأسیس شد و از سال 1999 به کاربران ثبت نام شده خدمات ارائه می دهد. این سرویس اکنون بیش از 100000 عنوان فیلم و سریال ارائه می دهد.

قابلیت پخش در تمامی دستگاه ها و امکان نمایش ترجمه فارسی نتفلیکس از ویژگی های بارز این سرویس محبوب است.

در طول سال ها، این سرویس سریال ها و فیلم های فوق العاده ای را اضافه کرده است که منجر به افزایش چشمگیر کاربران نتفلیکس به صورت روزانه شده است. با توجه به پیشنهاد فوق العاده این سرویس، خرید آن با قیمت این سرویس اکیداً توصیه می شود زیرا دسترسی کامل به آرشیو بزرگترین فیلم ها و سریال های جهان را فراهم می کند.

از آنجایی که خرید مستقیم اشتراک پنل حداقل 8.99 دلار در ماه است و بالاترین پنل حق بیمه 15.99 دلار است، بسیاری از ایرانیان به دلیل وضعیت دلار قادر به خرید مستقیم نیستند.

می توانید یک حساب نتفلیکس را از وب سایت، برنامه یا کانال کابلی آن خریداری کنید. تمام ویدیوهای این صفحه را می توان در هر دستگاه متصل به اینترنت مشاهده کرد.در واقع شعار نتفلیکس این است که «فیلم و سریال را از هر کجا و هر زمان که می خواهید تماشا کنید». کاربران برای استفاده از این خدمات باید یک حساب نتفلیکس خریداری کنند. برای خرید حساب نتفلیکس باید از حالت های پرداخت ارز خارجی استفاده کنید.

خبر خوب این است که می توانید نتفلیکس را با زیرنویس فارسی تماشا کنید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به صورت حرفه ای تماشا کنید و از همه مهمتر با نتفلیکس مشکلاتی مانند پخش نشدن فیلمی که دوست دارید به جز نسخه سانسور شده. علت، شکست ترجمه، فایل خراب و بسیاری مسائل دیگر.

این نوع اکانت به صورت اختصاصی ارسال می شود و امکان تغییر اطلاعات مانند ایمیل و رمز عبور با هماهنگی پشتیبانی فروشگاه وجود دارد. برای استفاده می توانید 5 پروفایل شخصی ایجاد کنید و 2 استریم همزمان در برنامه استاندارد و 4 استریم همزمان در برنامه پریمیوم داشته باشید. این نوع حساب نیز قابل بازیابی است.

برای ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت نتفلیکس، به یک کارت اعتباری نیاز دارید که برای ایجاد مبلغ مورد نیاز برای فعال سازی حساب شما استفاده می شود. همچنین برای دسترسی به صفحه نتفلیکس باید از IP خارج از کشور استفاده کنید.
حسابی که دریافت می‌کنید اشتراکی است با دسترسی به کد پین و به شکل اصلی خریداری می‌شود. اشتراک گذاری به این معنی است که چهار کاربر دیگر از حساب کاربری استفاده می کنند، اما شما یک نمایه اختصاصی نیز خواهید داشت و با رمز عبور خود وارد شوید.

دسترسی یا دستکاری پروفایل های دیگر مجاز نیست و در صورت عدم بازگرداندن حساب شما قفل می شود.در واقع حساب شما می تواند تا پنج پروفایل مجزا داشته باشد و می توانید برای هر کدام یک سطح رتبه بندی مشخص کنید. هر نمایه بر اساس رتبه و پسند آن نمایه، توصیه های خاص خود را خواهد داشت.

برای یافتن نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، می‌توانید عناوین مورد علاقه خود یا معاملات Netflix را جستجو کنید. وقتی شروع به تماشا و رتبه بندی عناوین می کنید، نتفلیکس توصیه هایی را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها، زیرنویس‌ها یا صدای جایگزین را در بسیاری از عناوین فعال کنید. یا عناوین را با زیرنویس یا زبان صوتی مورد علاقه خود جستجو کنید.

شما می توانید برای خرید اکانت نتفلیکس به وب سایت پیمنت 22 مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]