اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056100918875

از چه استراتژی هایی برای سئو در سال 2022 استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم؟

استراتژی های موفقیت در سئو در سال 2022

کد: 140103056100918875

https://bit.ly/3N0asUm

، (اخبار رسمی): استراتژی های موفقیت در سئو هر ساله به روز می شوند. چرا که آن ها تابعی از آپدیت الگوریتم های گوگل هستند

استراتژی های موفقیت در سئو در سال 2022
استراتژی موفقیت در سئو در سال 2022

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید یا می خواهید تغییرات سریع و تاثیرگذار ایجاد کنید، روی استراتژی های موفقیت در سئو تمرکز کنید. این استراتژی عمدتا مبتنی بر سئوی داخلی هستند. نیل پاتل متخصص سئو و بازاریاب دیجیتال معروف در وبلاگ خود، مقاله ای را در رابطه با استراتژی های موفقیت در سئو در سال 2022 منتشر کرده است که در زیر قرار است بررسی کنیم.

همچنین دوره کامل سئوی این بازاریاب دیجیتال معروف منتشر شده است که می توانید از یوتیوب مشاهده کنید یا با زیرنویس فارسی از سایت Acelearn تهیه کنید. در ادامه به نکات استراتژی سئو در سال 2022 می پردازیم.

 کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید

کلمات کلیدی دم بلند طولانی تر و خاص تر از کلمات کلیدی هدف معمولی هستند. آنها معمولاً حجم جستجوی کمتری نسبت به کلمات کلیدی کوتاهتر دارند، اما می توانند بسیار مفید باشند. کلمات کلیدی دم دراز به شما نشان می دهد که چرا کاربران جستجوی خاصی انجام می دهند و نه فقط آنچه را که به دنبال آن هستند. آنها همچنین اکنون حجم جستجوی بالاتری نسبت به کلمات کلیدی کوتاهتر دارند. یک مطالعه اخیر نشان داد که 91.8 درصد از کل جستجوها برای کلمات کلیدی طولانی است. این یک تغییر بزرگ نسبت به روزهای اولیه اینترنت است.

نکات هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند:

  • موضوعات وبلاگی را که می خواهید پوشش دهید مشخص کنید.
  • کلمات کلیدی دم بلند را با یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی مانند Ubersuggest پیدا کنید.
  • کلمات کلیدی طولانی مرتبط با موضوعات انتخابی خود را با حجم جستجوی بالا و رقابت کم شناسایی کنید.
  • فهرست کلمات کلیدی خود را به آنهایی که قصد جستجوی بالایی دارند محدود کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت کارت اعتباری هستید و یکی از موضوعات شما "باز کردن کارت اعتباری" است،
  • یک کلمه کلیدی طولانی که می توانید هدف قرار دهید این است "چگونه برای اولین بار یک کارت اعتباری باز کنیم".
  • محتوای مرتبطی بنویسید که به نیت کاربر در پشت کلمه کلیدی انتخاب شده پاسخ دهد.

 از کلمات کلیدی در متن جایگزین برای تصاویر استفاده کنید

متن جایگزین یا تگ Alt، توضیح کوتاهی از یک تصویر است. این یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل است که هنوز بیش از 20 درصد بر نتایج تأثیر دارد. متن جایگزین سه کاربرد اصلی دارد:

دسترس‌پذیری: متن جایگزین با استفاده از صفحه‌خوان برای کاربرانی که دارای اختلال بینایی هستند با صدای بلند خوانده می‌شود. متأسفانه برای سایت‌های تجارت الکترونیک، 55 درصد از آنها شرایط دسترسی اولیه را برآورده نمی‌کنند.

معنایی: زمانی که تصویری نمی تواند در صفحه بارگذاری شود، متن جایگزین به عنوان جایگزینی برای ارائه زمینه به کاربران ظاهر می شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو: خزنده های موتورهای جستجو از متن جایگزین استفاده می کنند تا به آنها کمک کند یک تصویر را به درستی ایندکس کنند. گوگل در سال 2021 تأیید کرد که متن جایگزین «هنوز برای سئو مهم است.


 از کلمات کلیدی در هدرها استفاده کنید

هنگامی که کلمات کلیدی را در سرصفحه ها قرار می دهید، به موتورهای جستجو و کاربران سیگنال می دهید که محتوای شما هدف مورد نظر در پشت آن عبارات جستجو را برآورده می کند. همانطور که فهرست مطالب زمینه را برای کاربران فراهم می کند، کلمات کلیدی قرار داده شده در سرصفحه ها نیز می توانند همین کار را برای ربات های موتور جستجو انجام دهند. در حالی که 36 درصد از کارشناسان سئو فکر می‌کنند سرفصل‌ها مهم هستند، اما این به این معنا نیست که اگر کلمات کلیدی منطقی نیستند، آنها را به زور به کار نبرید! قبل از تصمیم گیری در مورد مکان قرار دادن کلمات کلیدی هدف یا سایر تغییرات، تجربه کاربر و توصیه های Google را در نظر بگیرید. باید از پر کردن کلمات کلیدی به هر قیمتی اجتناب شود.


 تمرکز بر UX عالی (تجربه کاربر)

فراتر از کلمات کلیدی و محتوا، باید تجربیاتی را که کاربران از ابتدا تا انتها دارند در نظر بگیرید. گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت شما فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد که یکی از آنها زمان صرف شده در صفحه (یا زمان ماندن) است. اگر کاربران در عرض چند ثانیه پس از ورود از صفحه شما خارج شوند، به Google نشان می دهد که محتوای مورد نظر کاربران آنها نیست.

یکی از مواردی که بر زمان ماندگاری و نرخ پرش تأثیر می گذارد این است که چقدر طول می کشد تا یک صفحه بارگذاری شود. تجزیه و تحلیل بیش از 5 میلیون صفحه دسکتاپ و موبایل نشان داد که میانگین زمان بارگیری کامل یک صفحه وب 10.3 ثانیه در دسکتاپ و 27.3 ثانیه در تلفن همراه است.

پنج ثانیه اول بارگذاری صفحه بیشترین تأثیر را بر روی نرخ تبدیل کلی دارد. هر ثانیه اضافی که طول می کشد تا یک صفحه بارگذاری شود، نرخ تبدیل را به طور متوسط ​​4.42 درصد کاهش می دهد.


 استفاده از انواع رسانه ها

کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید که به طور غیرمستقیم برای رتبه بندی SERP شما مفید است. یکی از این موارد استفاده از انواع رسانه های متعدد در وبلاگ خود است. علاوه بر تصاویر، رسانه ها همچنین می توانند شامل فایل های صوتی، فیلم، کتاب الکترونیکی و GIF باشند. این نوع رسانه برای درگیر شدن و افزایش زمان ماندگاری در وب سایت شما و همچنین تجربه کاربر است.

به گفته Hubspot، ویدئوها شکل شماره 1 رسانه ای هستند که در اکثر استراتژی های محتوا استفاده می شوند و از وبلاگ ها پیشی می گیرند. 86 درصد از کسب و کارها از بازاریابی ویدیویی به عنوان ابزاری برای رشد کسب و کار خود استفاده می کنند و از طرف مصرف کننده، 84 درصد از مردم می گویند که تماشای ویدیوی یک برند چیزی است که آنها را متقاعد به خرید یک محصول یا خدمات کرده است.

صدا نیز در حال افزایش است و مصرف‌کننده‌های معمولی زمان بیشتری را صرف گوش دادن می‌کنند. 61 درصد از کسب و کارها قصد دارند بودجه تبلیغات صوتی دیجیتال را نیز افزایش دهند.


از لینک های داخلی استفاده کنید

در بالا ذکر کردم که گوگل در رتبه بندی وب سایت شما زمان صرف شده در صفحه را در نظر می گیرد. دومین معیار مشابه، زمان صرف شده در کل وب سایت شما است. این یکی دیگر از عوامل رتبه بندی کلیدی برای الگوریتم گوگل است. هر چه کاربر بیشتر در وب سایت شما بماند، احتمالاً وارد قیف می شود. فراتر از آن، به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که محتوای شما با کیفیت و مرتبط است. بیش از 80 درصد از سئوکاران بر این باورند که هر پست وبلاگ باید حداقل 2 تا 5 لینک داخلی داشته باشد که اکثر افراد زمان مساوی را صرف استراتژی های لینک داخلی و خارجی خود می کنند.

دو مرحله کلیدی برای افزایش زمان صرف شده در سایت شما عبارتند از:

  • محتوای جذاب و عمیق بنویسید
  • پیوند به محتوای داخلی مرتبط
  • وقتی به محتوای داخلی لینک می دهید، کاربران خود را عمیق تر به سایت هدایت می کنید. این احتمال وجود تعامل معنادار با محتوای شما را افزایش می دهد (به عنوان مثال، گذاشتن نظر در یک پست وبلاگ یا اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی)، که به خودی خود برای رتبه بندی SERP مفید است.


 روی عبارات کلیدی "در بالای قیف" تمرکز کنید

وقتی در مورد بالای قیف صحبت می کنیم، منظور من عبارت های کلیدی است که توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب می کند. در واقع، 95 درصد از بازاریابان مطمئن می شوند که محتوایی را برای برند خود ایجاد می کنند که کلیدواژه های قیفی را هدف قرار می دهد. محتوایی که این عبارات را هدف قرار می دهد برای ایجاد "آگاهی" در مورد موضوع است. آنها خواننده را به سمت خود جذب می کنند بدون اینکه انتظار داشته باشند اقدامی انجام دهند. بقیه قیف برای همین است.این کلمات کلیدی چه شکلی هستند؟ کلمات کلیدی بالای قیف تمایل دارند به سوالات کلی تری در مورد موضوع پاسخ دهند.


با تمرکز بر این کلمات کلیدی، شما دو کار را انجام می دهید:

  • دستیابی به مخاطبان بزرگتر، زیرا این عبارات تمایل به حجم جستجوی بالاتری دارند
  • جذب کاربران در مراحل اولیه تحقیقاتشان

کلام آخر

استراتژی های موفقیت در سئو هر ساله به روز می شوند. چرا که آن ها تابعی از آپدیت الگوریتم های گوگل هستند. این الگوریتم ها هر چند ماه یکبار آپدیت شده و در نتیجه نتایج جستجوی گوگل و روند سئوی متخصصان سئو را تغییر می دهند. هرچند که این تغییرات بنیادی نیستند اما روی آنها تاثیر زیادی می گذارند. به همین خاطر، برآن شدیم که استراتژی های موفقیت در سئو در سال 2022 را  بیاوریم. این مقاله ای خلاصه ای از مقاله ای است که در سایت Neil Patel منتشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]