اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103106112518773

تازه‌های نشر مشق شب

کتاب «آیه های تا نخورده» راهی بازار نشر شد

کد: 140103106112518773

https://bit.ly/3M2evhL

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب آیه‌های تا نخورده، برخوردار از نثری استعاره‌ای و کنایی است و برای ارتباط‌گیری با مضامین و محتوای و شکل متن‌ها باید تسلسل در خوانش متن و تکرار خوانش را یک اصل ببینیم

کتاب «آیه های تا نخورده» راهی بازار نشر شد
کتاب «آیه های تا نخورده» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، رضا هوشمند نویسنده کتاب در خصوص این کتاب گفت: کتاب آیه‌های تا نخورده برخوردار از نثری استعاره‌ای و کنایی است و برای ارتباط‌گیری با مضامین و محتوای و شکل متن‌ها باید تسلسل در خوانش متن و تکرار خوانش را یک اصل ببینیم
رضا هوشمند در ادامه افزود: مخاطب صاحب ذوق با خوانش مجدد متن و رمز گشایی ارتباط ها و توالی اتفاق ها میتواند به دریافتی جدید و متفاوت برسد که خالی از لطف نیست.
نویسنده کتاب آیه های تا نخورده گفت: در این کتاب متن‌ها مستقل از هم هستند و می‌توان در فرصت‌های ایجاد شده متنی را خواند و به دریافت مستقلی رسید.

آیه‌های تا نخورده بخشی از دست مشق‌های رضا هوشمند است که در سال‌های ۹۰ تا ۹۵ و چند متن از سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را در خود دارد. مضامین اجتماعی، عاشقانه، فرهنگی و زنهار دهنده است و می‌کوشد با همراه کردن مخاطب ارزش‌های اخلاقی، انسانی و باورهای در حال فراموشی ارتباطی را احیا کند.
 آیه‌های تا نخورده نشانه‌های بکری است که همچون اسکناس‌های تا نخورده لای قرآن در روز سال نو یادآور گذشته‌ای باشد که حرمت داشت و حریم و می‌کوشد فراروی آینده ارزش‌های ناب گذشته را همراه انسان قران آینده سازد.
کتاب آیه‌های تا نخورده در قطع رقعی، 120 صفحه متن توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شده است.
برچسب: انتشارات مشق شب، رضا هوشمند، کتاب، دلنوشته، آیه‌های تا نخورده
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه مهارت های زندگی

مشق شب ناشر کتب تخصصی و نشریات درون سازمانی و در بخش برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه مهارت های زندگی نیز فعالیت دارد.مشق شب در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و بازاریابی و راه و شهرسازی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش