اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106176411018773

در تاریخ دهم شهوریور 1401اجرا an

برگزاری دوره آموزشی کارگاه مهارت گفت و گو توسط تشکل مردمی خانه تسنیم

کد: 140106176411018773

https://bit.ly/3DiRLJF

، تهران , (اخبار رسمی):  دهم شهوریور 1401، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «کارگاه مهارت گفت و گو» در دامغان برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع آداب مهارت گفت و گو از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی کارگاه مهارت گفت و گو توسط تشکل مردمی خانه تسنیم
برگزاری دوره آموزشی کارگاه مهارت گفت و گو توسط تشکل مردمی خانه تسنیم

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه انتشاراتی مشق شب، رضا هوشمند مدیر مسئول با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: «یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز برقراری ارتباط است و اگر آداب آن را به بهترین نحو آموخته باشیم در ارتباط گیری موثر موفق خواهیم بود و جامعه از شفاف ارتباطی دور خواهد شد.»

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: «شرکت در این چنین دورهایی میتواند به موفقیت و توانمندسازی مخاطبان کمک کند و در کنار این کارگاه ها گارگاه ارتباط موثر، خودآگاهی و حل تعارض فرزندان و اولیا هم در آگاهی بخشی مردم و برخورداری از جامعه توسعه یافته موثر و مفید است.»

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:در این دوره نخست به تعریف گفت و گو میپردازیم. سپس گفت و گو را به انواع مختلف تقسیم و برای هر مورد توضیحاتی میدهی. پرسش و پاسخ در همه مراحل کارگاه جریان دارد و با توجه به نوع لحن و مدل بیان مطالب در لحظه توضیحاتی داده میشود و در نهاین به اولویت ها و بایدهای قبل از گفت و گو حین گفت و گو و پس از گفت و گو میپردازیم.

گفتنی است این دوره آموزشی از دهم شهوریور 1401 در یک جلسه  برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت www.mashghshab.com مراجعه و یا با شماره .17 , 02166962516 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه مهارت های زندگی

مشق شب ناشر کتب تخصصی و نشریات درون سازمانی و در بخش برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه مهارت های زندگی نیز فعالیت دارد.مشق شب در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و بازاریابی و راه و شهرسازی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]