اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237436318773
در دسترس نیست

سواد رسانه

برگزاری کارگاه مهارت‌های ارتباطی

کد: 140205237436318773

، تهران , (اخبار رسمی): دریافت آموزش کارگاه های مهارتی میتواند جامعه را از بسیاری مشکلات دور نگه دارد. با دانستن و انجام آن میتوانیم انسان شریف، مبادی آداب و خوبی باشیم. ترویج مهارت‌های ارتباطی، مهارت های نرم و تصحیح سبک زندگی جامعه را از خشونت، دروغ، ندانم کاری و خشم دور می‌کند. آدابی همچون آداب گفت وگو و آداب معاشرت

برگزاری کارگاه مهرات‌های ارتباطی
کارگاه آموزش خانواده با موضوع سواد رسانه

سواد رسانه‌ای به ما قدرت شناخت اخباری که از طریق رسانه های فعال در اینترنت منتشر میشود را میدهد.دوری از شایعه، خبر سازی و مشکلات پیرامون آن با افزایش دانش در حوزه سواد رسانه تامین می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مهارت های ارتباطی در سطح کشور با همگکاری مدارس، کانون های پرورشی فکری کودکان ونوجوانان، کانون های مساجد و به صورت آزاد در سالهای اخیر توسط رضا هوشمند، مدرس مهارت های ارتباطی در عین حال که توانسته با استقبال و ارتباط مخاطبان روبروئ شود، دانش وتجربه ای را حاصل کرده است که با بیان و انتشار آن سعی شده است مدرسان دیگر را در جای جای ایران عزیز بر آن دارد که همت کنند و با ارائه دانش ومهارت خود در امور مختلف مخصوصا مهارت های ارتباطی کودکانو نوجوانان توانمندی را داشته باشیم. کارگاه های برگزار شده در بخش مستقلی مخاطبش خانواده ها و پدران ومادران هستند. موضوعات مطرح شده به جهت و هدف تقویت بنیه ارتباطی، کاهش مخاطرات در روابط خانوادگی و ایجاد جامعه ای پویا، خلاق و دور از تنش بوده است. کارگاه برگزار شده در کانون پرورش فکری کودکانونوجوانان دامغان با موضوع سواد رسانه‌ای برای دوگروه هدف یعنی نوجوانان و گروه اولیا از سلسله کارگاه‌هایی است که امکان برگزاری آن در جای جای ایران شریف به صورت رایگان وجود دارد.
بیشتر در مورد سواد رسانه‌ای بدانیم

سواد رسانه ای یا Media Literacy‌

 نوعی تکنیک عملی و مهارت بسیار ویژه است که در عصر حاضر یکی از مهمترین آموزش‌ها در جهان تلقی می‌شود. سواد رسانه ای به فرد این توانایی را می‌دهد که تحلیل مناسبی از مطالب منتشر شده در انواع شبکه‌های رسانه ای را داشته باشد.

روزانه مطالب بسیار زیادی در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یا حتی اخبار مربوط به افراد مشهور و بازیگران در طول روز انتشار می‌یابد که برخی از آنها شایعات فاحشی هستند و واقعیت ندارند. در سال های اخیر به وفور شاهد این موضوع بوده‌ایم که بسیاری از صحبت‌های افراد در شبکه‌های رسانه ای دچار تحریف می‌شود و با کم و زیاد کردن و منقطع کردن این سخنان مفهوم کلی مطلب و خبر کاملا عوض می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه مهارت های زندگی

مشق شب ناشر کتب تخصصی و نشریات درون سازمانی و در بخش برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه مهارت های زندگی نیز فعالیت دارد.مشق شب در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و بازاریابی و راه و شهرسازی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت