اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103116114418871

خرید راهبند پارکینگی چه مراحلی دارد؟

کد: 140103116114418871

https://bit.ly/3NbnOxa

، تهران , (اخبار رسمی): مراحل خرید راهبند پارکینگی شامل بررسی اولیه، مشاوره، برآورد هزینه، پرداخت، دریافت تجهیزات، راه اندازی و نصب و پشتیبانی است

خرید راهبند پارکینگی چه مراحلی دارد؟
راهبند خودرویی از پراستفاده ترین راهبندهایی است که برای کنترل دسترسی مکان های مختلف بکار می رود

راهبند پارکینگی یا راهبند میله‌ای ممکن است با اسامی دیگری هم معرفی و شناخته شوند. مثل راهبند بومدار، راهبند تلسکوپی، راهبند اتوماتیک، راهبند بازویی و ... این نوع راهبند یکی از شناخته‌شده‌ترین راهبندهایی است که بسیار پرکاربرد بوده و برای کنترل تردد می‌توان از آن برای همه مکان‌ها استفاده کرد.

ارزیابی ابتدایی شرایط، گام اول خرید راهبند پارکینگی

برای خرید راهبند پارکینگی باید در ابتدا ارزیابی دقیقی از شرایط و نیازهای مشتری انجام شود. این ارزیابی اولیه کمک می کند تا از صرف هزینه های غیرضروری جلوگیری شود و خرید راهبند نیازهای مشتری را در حد قابل قبولی پوشش دهد.

کاربرد امنیتی راهبند پارکینگی

ابتدا باید مشخص شود که راهبند چه وظیفه‌ای را بر عهده خواهد داشت. راهبندهای پارکینگی به دلیل ساختاری که دارند بیشتر برای ایجاد نظم در کنترل تردد خودروها به کار می‌روند و به تنهایی قابلیت کنترل دسترسی و ممانعت از ورود خودروها را ندارند. در صورتی که خودرویی قصد ورود غیرمجاز داشته باشد و به سرعت با بوم یا بازوی راهبند برخورد کند، آسیب چندانی به خودرو وارد نخواهد شد و ممانعت خاصی هم از ورود خودرو به عمل نمی‌آید. بنابراین در مکان‌های امنیتی باید از انواع گیت ضد تروریستی خودرویی استفاده کرد که توانایی متوقف کردن خودرو را داشته باشد.

شناسایی تجهیزات جانبی راهبند

از سوی دیگر برای کاهش هزینه‌ها بهتر است در همان ابتدای تصمیم‌گیری برای خرید راهبند میله‌ای (راهبند پارکینگی) مشخص شود که راهبند باید تا چه حد مجهز باشد و به چه امکانات جانبی سخت ابزاری و نرم افزاری دیگری نیاز است تا نظارت و کنترل تردد به شکل مطلوب انجام شود. برای خرید راهبند پارکینگی باید به این نکته توجه داشت که خرید و تجهیز یکباره راهبند بسیار کم هزینه‌تر از خرید و نصب ابتدایی و بعد افزودن تدریجی تجهیزات جانبی است. 

ترافیک تردد خودروها از راهبند

یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب راهبند اتوماتیک مناسب، میزان تردد خودروهاست. برای مکان‌هایی که تردد آنها کم است لازم نیست راهبندی با موتور قوی که هزینه بیشتری هم دارد، خریداری شود و همچنین برعکس اگر برای مکان‌های پرتردد راهبند پارکینگی با موتور ضعیف خریداری شود، عملکرد راهبند به زودی دچار مشکل خواهد شد و هزینه‌های اضافی را تحمیل خواهد کرد.

مشاوره تخصصی، گام دوم خرید راهبند میله‌ای

پس از اینکه معیارهای اولیه راهبند مشخص شد، نوبت به مشاوره تخصصی می‌رسد. با برقراری تماس و ....

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید یا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://rb.gy/ywo4qk

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماداکتو

شرکت سامانه هوشمند ماداکتو اولین شرکت ایرانی ارائه دهنده راهکارهای تخصصی و جامعه کنترل تردد است که در سال 1385 تاسیس شد. دامنه فعالیت و تونمندی های ماداکتو شامل مشاوره، طراحی، تولید، اجرا، پیاده سازی و ارائه خدمات پس از فروش پروژه های جامعه کنترل تردد سازمانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه