اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103186123618871

راهبند پارکینگی دو تکه یا راهبند اتوماتیک تاشو چیست؟

کد: 140103186123618871

https://bit.ly/3mom48f

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی راهبند پارکینگی دو تکه یا تاشو و کاربردهای آن

راهبند پارکینگی دو تکه یا راهبند اتوماتیک تاشو چیست؟
معرفی راهبند با بوم تلسکوپی تاشو از شرکت ماداکتو

راهبند اتوماتیک تاشو در قسمت بوم یا بازو از دو قسمت تشکیل شده است. راهبند ساده، بازوی یک تکه دارد اما راهبند مفصلی بازوی دو تکه. راهبندهای معمولی یا یک تکه در زمان باز کردن مسیر تردد خودروها به این شکل عمل می‌کنند که بازو یا بوم که در ابتدا موازی با سطح افق است به کمک موتورالکترومکانیک یا هیدرولیک شروع به بالا رفتن می‌کند.

این حرکت به نحوی است که زاویه آنها با افق بیشتر شده تا به 90 درجه برسد یا حتی ممکن است بسته به تنظیمات و عرض محل عبور در زاویه‌ای کمتر از 90 درجه متوقف شوند و خودرو بتواند از زیر آنها عبور کند. 

راهبند پارکینگی (راهبند میله‌ای تاشو) هم تقریبا به همین شکل عمل می‌کنند با این تفاوت که همزمان با بلندشدن بخشی از بوم که به پایه نزدیک‌تر است، بخش دوم نیز در جهت عکس شروع به حرکت می‌کند و به سمت زمین خم می‌شود تا موازی سطح زمین باقی بماند. زمانی که بوم به اندازه کافی بالا رفت تا خودروها بتوانند از زیر آن عبور کنند، حرکت متوقف شده و پس از آن هم دوباره بوم سرجای خود بازمی‌گردد و دو تکه بازو در راهبند پارکینگی در امتداد یکدیگر خواهند بود. 

راهبند اتوماتیک تاشو در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

از راهبندهای پارکینگی می‌توان برای کنترل تردد و ایجاد نظم در همه محوطه‌های پارکینگی استفاده کرد و از مدل تاشو این راهبندها هم.... 
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا اینجا کلیک کنید یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://rb.gy/hcjcty

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماداکتو

شرکت سامانه هوشمند ماداکتو اولین شرکت ایرانی ارائه دهنده راهکارهای تخصصی و جامعه کنترل تردد است که در سال 1385 تاسیس شد. دامنه فعالیت و تونمندی های ماداکتو شامل مشاوره، طراحی، تولید، اجرا، پیاده سازی و ارائه خدمات پس از فروش پروژه های جامعه کنترل تردد سازمانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید